Hou je mond, ik wil graag weten welke N weg er gepakt word en of ze over Ommen gaan of niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mag ik nog een keer huilen over het feit dat er veel mensen in die andere saaie SC zijn gaan posten?
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Mag ik nog een keer huilen over het feit dat er veel mensen in die andere saaie SC zijn gaan posten?
Precies wat ik bedoel, allemaal mensen uit achtergesteld gebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
Hou je mond, ik wil graag weten welke N weg er gepakt word en of ze over Ommen gaan of niet.
Ik ben toch hier joh hommo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef twi het volgende:
Ik moet me even aanpassen aangezien ik daar momenteel werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel, allemaal mensen uit achtergesteld gebied.
Ja mamma.quote:
Mijn piemel is leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
En dan is het hier weer dood.
Zullen we het over piemels hebben?
Piemels zijn leuk.
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja mamma.
Wie moeten we nog meer hier heen lokken dan?
Loka en Newb soberzo.
Onnodig in dezen. Mijn woord is waarheid.quote:
Gaan we over jou praten, ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ik
Het was zo'n pilaar van kalksteen, met heel veel koraaltjes erin, maar ik ben niet zo goed in schatten hoe oud het dan kan zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over jou praten, ja?
Vertel me eens iets meer over die zeester die je vond.
Hehe, ster.
Ok. Wat vond dat ene meisje in de wc er van?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Onnodig in dezen. Mijn woord is waarheid.
quote:
Was het een bruine zeester?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan we over jou praten, ja?
Vertel me eens iets meer over die zeester die je vond.
Hehe, ster.
Ik post er alleen in bij de volgende omstandigheden:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon waar het over iets leuks of boeiends gaat, bijvoorbeeld over mij, en daar post ik
Hoe smaakte die?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er op excursie wel een keer aan een gelikt. Ik heb getuigen.
Ze vond hem geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok. Wat vond dat ene meisje in de wc er van?
Wat heb je er verder nog in gevonden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was zo'n pilaar van kalksteen, met heel veel koraaltjes erin, maar ik ben niet zo goed in schatten hoe oud het dan kan zijn
Wat vind jij van heloefs penis?
Heb je er een rondje van gemaakt?quote:
Baas.quote:
Haha de lamme en de blinde gaan ons redden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas.
Morgen Micky en Eyong bij de selectie. Zouden zij het tij kunnen keren?
Ik ben nog niet onder de indruk van Boccara of Sporkslede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha de lamme en de blinde gaan ons redden.
Vooral koralen in kalkmodder was het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je er verder nog in gevonden?
Ik ken heloef zijn penis niet. Ik heb er alleen vooroordelen over.
En die mag ik niet uiten.
Wat vind jij van zijn pener?
Daar kunnen we iets aan doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net zo weinig informatie als jij, helaas
Het is leuk als je blik op zoiets basaals zo ineens veranderd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral koralen in kalkmodder was het.
Ik heb net zo weinig informatie als jij, helaas
Hosseldehossel.quote:
Als ik er zou kijken zou ik het wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is leuk als je blik op zoiets basaals zo ineens veranderd.Je had het kunnen weten als je vorig jaar iets oplettender was.
[..]
Hosseldehossel.
Als jij een foto van KPD zou zetten onder een kloon, zouden we allemaal weten dat jij het was.
KPD is ook niet boeiend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik er zou kijken zou ik het weten
Meestal vermijd ik KPD
Maar ik vind foto's van penissen soberso nutteloos. En van mijn eigen pener al helemaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:Le
[..]
Hosseldehossel.
Als jij een foto van KPD zou zetten onder een kloon, zouden we allemaal weten dat jij het was.
Mwah, eigenlijk niets. Mijn Chinese collega die de hele tijd in het Chinees zei dat hij met me naar huis zou gaan 's avonds en dan tegen mij zei 'zeg eens ja' is wegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
KPD is ook niet boeiend.
Maar wat heb je nog meer voor spannende avonturen beleefd in de snackbar?
Ja, maar jij valt niet op mannen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind foto's van penissen soberso nutteloos. En van mijn eigen pener al helemaal.
Wat een creep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, eigenlijk niets. Mijn Chinese collega die de hele tijd in het Chinees zei dat hij met me naar huis zou gaan 's avonds en dan tegen mij zei 'zeg eens ja' is weg
Hij was wel grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt niet op mannen.
[..]
Wat een creep.
Waarom is ie weg?
Dat weet ik, maar ook naaktfoto's van chicks vind ik nutteloos. Filmpjes daar in tegen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar jij valt niet op mannen.
Foto's niks? Vind ik vaak leuker, want die zijn groter en scherper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ook naaktfoto's van chicks vind ik nutteloos. Filmpjes daar in tegen is een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was wel grappig eigenlijk
Hij had meer dan een halfjaar 70 uur per week gewerkt dus nu nam hij vrij omdat hij genoeg geld had voorlopig. Dat kan gewoon als je toch niet legaal aanwezig bent
Boh, ga je Fera hosselen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post er alleen in bij de volgende omstandigheden:
-Fera in het topic
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik post er alleen in bij de volgende omstandigheden:
-Fera in het topic
-Kaneel in het topic
-Het gaat niet over seks
-De mongooltjes zijn niet of nauwelijks aanwezig
-Het gaat niet over seks
-Het gaat niet over hersenafstompende onderwerpen
Dat is dan wel weer een voordeel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's niks? Vind ik vaak leuker, want die zijn groter en scherper.
Normaal hebben ze een beetje hun eigen subcultuur waarbinnen ze alles regelen, maar deze man had de eis twee ogen en twee benen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's niks? Vind ik vaak leuker, want die zijn groter en scherper.
[..]
Trouwen al die Chinezen daar met andere Chinezen of minglelen ze een beetje?
quote:
Ik ben niet te hosselen.quote:
Van die HQ foto's waarop je alles ziet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel ja.
Klinkt als een FOK!ker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Normaal hebben ze een beetje hun eigen subcultuur waarbinnen ze alles regelen, maar deze man had de eis twee ogen en twee benen.
Kaneel is de enige hoor ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ondertussen al meer FOK!kers gedate dan ik, dus dat valt nog te bezien.
Serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ondertussen al meer FOK!kers gedate dan ik, dus dat valt nog te bezien.
Dus m'n kansen zijn verkeken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik date geen FOK!kers, dus dat is niet zo lastig.
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik date geen FOK!kers, dus dat is niet zo lastig.
Ik had vandaag bijna een man gehosseld in de IKEA.quote:
WAT, MANNEN HOSSELEN IN DE IKEA GODVERDOMME! SLOERIE!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een man gehosseld in de IKEA.
Hij was samen met zijn vrouw, dus zijn vrouw zegt. "Die man heeft het geld. "
Toen zei ik dat ik ook een man wilde met geld en die man reageerde dat die nog wel een vriendin erbij wilde.
Toen zei ik dat ik mijn vriend wel gewoon aan het werk zou schoppen. En toen zei die man dat geld alleen maar makkelijker maakte en niet gelukkiger. En vroeg die of ik nu gelukkig was en toen zei ik ja en toen sloot de man af met "nou dan."
En toen en toen en toen. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen zei ik dat ik ook een man wilde met geld en die man reageerde dat die nog wel een vriendin erbij wilde.
Toen zei ik dat ik mijn vriend wel gewoon aan het werk zou schoppen. En toen zei die man dat geld alleen maar makkelijker maakte en niet gelukkiger. En vroeg die of ik nu gelukkig was en toen zei ik ja en toen sloot de man af met "nou dan."
Hoe groot was zijn piemel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
The Monstecock of Katwijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef Myraela het volgende:
Dat weet ik niet, maar die van twi is sowieso niet te evenaren.
Ach, wees blij dat jouw vlees überhaubt gekeurd wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Gaat het nu alweer over m'n piemel?Het lijkt hier wel een vleeskeuring...
Ha weet je ook een hoe het voelt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:05 schreef twi het volgende:
Gaat het nu alweer over m'n piemel?Het lijkt hier wel een vleeskeuring...
Datquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat jouw vlees überhaubt gekeurd wordt
quote:
Ik vermoed van welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje soms onder je ctrl+v hangen?
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje soms onder je ctrl+v hangen?
Die wilde ik net posten.quote:
Moet eigenlijk nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Ben ziekjes, maar voel me vooral erg eenzaam en shit.quote:
k snap wel wat je bedoelt. Ik heb er mee leren leven, maar heb nogal wat dingen op stapel staan, dus ook beetje druk straks.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Ben ziekjes, maar voel me vooral erg eenzaam en shit.
Ik voel jequote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nodig naar bed, morgen weer vroeg op. Ben ziekjes, maar voel me vooral erg eenzaam en shit.
Kudo's hoor. Niet veel mensen kunnen op die manier alleen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Ik voel me totaal niet eenzaam. En ik heb er niet eens een vriendin voor nodig.
Dit had ik een jaar geleden nooit verwacht.
Morgen zit ik gewoon tot fucking 20:30 uur op school en ben ik pas om 22u thuisquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
MAAR morgen komen m'n vrienden weer langs, dat wordt weer GAMEN, SAUFEN en DIKKE PRET!![]()
Saufen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
MAAR morgen komen m'n vrienden weer langs, dat wordt weer GAMEN, SAUFEN en DIKKE PRET!![]()
Ik ben dan ook zo trots op jou als een hond met 7 lullen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
Goedenachtquote:
Ik denk dat ik er een beetje tussenin hang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kudo's hoor. Niet veel mensen kunnen op die manier alleen zijn.
Oh stop it you two.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook zo trots op jou als een hond met 7 lullen.
I'm super serial.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |