Ik Henk, jij Peterquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Is een zoen van Peter dan de poedelprijs?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de bonusprijs?
Hoe was het teruglezen?
JAJAJAAJAJAJAquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
We kunnen in december wel ergens een klein mietje (see what I did there?) doen hoor![]()
Maar dat is dan op een donderdag, als je wilt bingoën
of op maandagquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:37 schreef Greys het volgende:
We kunnen in december wel ergens een klein mietje (see what I did there?) doen hoor![]()
Maar dat is dan op een donderdag, als je wilt bingoën
Op maandag is er sjoelenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
of op maandag
24ste!
allen cadeautjes meebrengen voor mij ... ik wil graag een Tablet
Why?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef sp3c het volgende:
vroeger noemde ze mij sjoelbak
true story
Een tablet paracetamol goed?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:
allen cadeautjes meebrengen voor mij ... ik wil graag een Tablet
quote:
Genoeg jarigen om en nabij de meet, ga maar los met je cadeau'squote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Te laat voor de kadootjes.![]()
Ik neem wel weer vlaai mee. Zoenen van Henk én Joop!
*gezinsverpakking smarties meeneemt*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Genoeg jarigen om en nabij de meet, ga maar los met je cadeau's.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:18 schreef sp3c het volgende:
voor cadeautjes wil ik het best eerder of later vieren ... ik ben niet zo moeilijk
SPOILER: niet voor sp3cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan krijg je NIETS!quote:
klikker.quote:
En ik moet weer net in juli jarig zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Genoeg jarigen om en nabij de meet, ga maar los met je cadeau's.
Dan plannen we rond die tijd toch weer een meetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik moet weer net in juli jarig zijn.
Nog beter, we plannen een meet bij iedere verjaardag.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan plannen we rond die tijd toch weer een meet?
Aha! Ik ga er voor zorgen dat mijn bingocadeau dan iets is waar jij helemaal niets aan hebtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef geen verjaardagscadeau, ik win gewoon alle bingocadeau's moehahahahaha.
Bohhhquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar heb ik geen geld voor. Alleen bij belangrijke en leuke mensen.
Dus dat zijn... Roger... Erik... en Muis.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
*trots mee is*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bohhh
Ik behoor tot een kliekje hihihi*trots is*
Sinds wanneer ben ik niet meer belangrijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoeveel houdt greys van verjaardagsfeestjes op meets? Nou? NOU?!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik niet meer belangrijk?![]()
En jouw Greys zal ook blij zijn met je.
Daar ging het heul niet om!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel houdt greys van verjaardagsfeestjes op meets? Nou? NOU?!
*kras*quote:En ik zeg niet dat jij niet belangrijk bent. Ik zeg alleen dat je belangrijk EN leuk moet zijn.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aha! Ik ga er voor zorgen dat mijn bingocadeau dan iets is waar jij helemaal niets aan hebt!
Doe je goed weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Auw.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt Roger en mij. Meer heb je niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |