SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik had dat had besproken met weissman en hij zou het regelen als er animo was vandaar.quote:
Oh, hij zou het fixxen. Had ie beloofd! Maar goed sen ayarla ozamanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heeft Weiss mij nergens bij betrokken. Ik vroeg me gewoon af wie wanneer kon.
Dakika da sattiniz lan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, hij zou het fixxen. Had ie beloofd! Maar goed sen ayarla ozaman
www.antensiz.comquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een werkende stream van de wedstrijd?
Ja! Papa kijkt nu naast me. Via live.ru ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een werkende stream van de wedstrijd?
Dus ga je er van uit dat ik mijn belofte niet na kom ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je zei het 3 weken geleden nog geen vooruitgang!
Utandir beni ozaman.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus ga je er van uit dat ik mijn belofte niet na kom ?
Goedzo, vorige keer vertrouwde je me ook niet en toen werkte je ook al niet mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had het kunnen voorspellen, vorige keer deed je precies hetzelfde.
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo, vorige keer vertrouwde je me ook niet en toen werkte je ook al niet mee.
Hmm, heb nu geen zin om dingen te installeren. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
www.antensiz.com
installeer het, kijk alle zenders die je maar wilt
Je hebt gelijk ama biktim serieus, herkes de bir nazlanma, bir hava, ik ben per persoon gemiddeld 3 dagen bezig om te overtuigen en om wat informatie los te krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Ambipur het volgende:
Mannen. Slik jullie trots en regel 't gewoon.
Zou je vader even de link willen DM'en?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Papa kijkt nu naast me. Via live.ru ofzo.
Streams zijn tijdelijk, maar deze kan je altijd gebruiken, ook voor andere zenders enz. Alleen Star tv heeft al 6 aparte streamsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, heb nu geen zin om dingen te installeren. Maar toch bedankt.
Mij heb je niets gevraagd, eikel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ama biktim serieus, herkes de bir nazlanma, bir hava, ik ben per persoon gemiddeld 3 dagen bezig om te overtuigen om wat informatie los te krijgen.
Ulan yuh bequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij heb je niets gevraagd, eikel!Toch wil ik wel komen.
Leuk he, achter af zeiken maar zelf niks ondernemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Bi cacik olmaz bunlardan![]()
Heb ik Picolo gehoord?![]()
[ [url=http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/17982/piccolo_2[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ik had het over GSquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk he, achter af zeiken maar zelf niks ondernemen.
Livetv.ru. Kies TR. Dan naar stream Gs. Dan kun je klikken op de linkjes onder Tarayici nog watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou je vader even de link willen DM'en?![]()
Nee grapje, ik kijk wel even.
Haha, TheMagnificent de. Maar bedankt, ik heb van xminator ook al een link gekregen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Livetv.ru. Kies TR. Dan naar stream Gs. Dan kun je klikken op de linkjes onder Tarayici nog watBabamda vraagt: Wie wil dat nu weten?
Zaterdag heb ik geen OV, kan het niet op een vrijdagavond gedaan worden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef Weissman het volgende:
Turkenmeet; 22 December. Locatie; Utrecht.
Gelmek isteyen haber etsin (per PM, DM, mail of sms), ik ga niemand meer overtuigen of moeite doen.
Birader ne ictin sen ya.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
Zaterdag heb ik geen OV, kan het niet op een vrijdagavond gedaan worden?
Hoe jij het wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Birader ne ictin sen ya.
Ya aq, derdin ne senin abi ?
ja serieus dit zijn echt kleine kutsmoesjes, en iedereen heeft ze. of verzint ze.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Voorzover ik weet 1 meet met 3 deelnemers: ik, turq en jale. Zouden er oorspronkelijk 4 zijn maar ik ga geen namen noemen, jongen die 'niet' kwam opdagen en die voor ons zat in de bios
Twee mini-meets dan. Ook nog: zarGon, Playingwithfire en ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Voorzover ik weet 1 meet met 3 deelnemers: ik, turq en jale. Zouden er oorspronkelijk 4 zijn maar ik ga geen namen noemen, jongen die 'niet' kwam opdagen en die voor ons zat in de bios
Ik ben wel de laatste waar je met zulke dingen moet komen aankakken, als ik kan kom ik. Maar ik zeg nu al op een zaterdagavond is de kans miniem dat ik kom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja serieus dit zijn echt kleine kutsmoesjes, en iedereen heeft ze. of verzint ze.
Moet ik straks ook rekening houden met de cyclus van de dames ?
of de stand van de sterren ?
Ik zie dat meer als een verkapte date, playingwithfire was er alleen bij om jou lichaam van zargon te beschermenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Twee mini-meets dan. Ook nog: zarGon, Playingwithfire en ik.
Ik kan doordeweeks niet. Ik werk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste waar je met zulke dingen moet komen aankakken, als ik kan kom ik. Maar ik zeg nu al op een zaterdagavond is de kans miniem dat ik kom.
Avond?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan doordeweeks niet. Ik werk.
Eigenlijk een verkapte verkapte date. Ik was er bij om Kubi te beschermen tegen zarGon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als een verkapte date, playingwithfire was er alleen bij om jou lichaam van zargon te beschermen.
Ik ben altijd rond 5/6 uur klaar met werken. Meeten we ergens in Utrecht, dan moet ik eerst nog naar huis, douchen/klaarmaken en dan de trein naar Utrecht nemen. Dan zie ik jullie wel rond 10 uur ofzo.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 01:14 schreef msnk het volgende:
In de week van 21 mei - 27 mei willen we meeten, het liefst doordeweeks in verband met de studenten OV-chipkaart.
Datum en locatie staan niet vast, juni zou eventueel ook kunnen indien daar meer animo voor is. NH/ZH/Utrecht liggen het meest voor de hand qua locatie.
Geef even aan of je wil komen of niet
Op de groepsfoto staan is geen verplichting!
Aanwezig:
- Jaleesa
- Julis
- PlayingWithFire
- Weissman (komt ie nog wel dan?)
- xminator
- zarGon
Zeer waarschijnlijk (hangt af van...):
- AliceWonder & msnk (persoonlijke situatie)
- Blocko (locatie)
- Turquaz52 (locatie, datum)
Misschien:
- Ayca (juni, locatie en vakantieplannen)
- Bortecinem
Laat ook even weten of jullie komen:
- Alle andere Turkse, Koerdische, Perzische, Nederlandse en vriendjes met andere nationaliteiten.
Sowieso NIET:
- AryaMehr
- TheMagnificent
- Triggershot
- xaban06
Wie heeft hier nog meer interesse in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan rij je met Turq meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben altijd rond 5/6 uur klaar met werken. Meeten we ergens in Utrecht, dan moet ik eerst nog naar huis, douchen/klaarmaken en dan de trein naar Utrecht nemen. Dan zie ik jullie wel rond 10 uur ofzo.
(Ik woon in Limburg)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef xminator het volgende:
Op een zaterdag wil ik ook wel aanwezig zijn mits het in Amsterdam is dan. Gewoon uit eten bij een Turks tentje en dan ergens waterpijpen ().
Ik kan de 29e niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, denk dat niemand verplichtingen qua school heeft in de week van 29 december.
Cool!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, denk dat niemand verplichtingen qua school heeft in de week van 29 december.
Vervormde auras zijn ook een legitieme reden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef Weissman het volgende:
Als ik die dag een chimeid regel blaas ik wel alles af.
Of als mn horoscoop voor die dag niet gunstig is.
In de week van 29 december. We maken wel een datumprikker met meerdere dagen erop. Daarna beslissen waar meeste animo is, je kunt niet iedereen blij maken.quote:
We hebben gezien dat die methode niet werkt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
In de week van 29 december. We maken wel een datumprikker met meerdere dagen erop. Daarna beslissen waar meeste animo is, je kunt niet iedereen blij maken.
Wanneer hebben we een datumprikker gemaakt? Kan het mij niet herinneren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
We hebben gezien dat die methode niet werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand een topic op C&H waar ik zulke foto's kan plaatsen, ik kon er geen vinden.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Done.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
http://www.datumprikker.nl/p7xchqidtgzz2paz
Graag iedereen invullen! De dagen waarop jij DENKT aanwezig te kunnen zijn! Als er genoeg animo is zullen we de echte datum prikken.
Personen die hem niet invullen zijn topquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
Graag iedereen invullen! De dagen waarop jij DENKT aanwezig te kunnen zijn! Als er genoeg animo is zullen we de echte datum prikken.
Zie het! Hou de reacties dicht zodat mensen niet expres een datum gaan prikken wanneer niemand kanquote:
Done abi, done.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
Is goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:18 schreef xminator het volgende:
Zie het! Hou de reacties dicht zodat mensen niet expres een datum gaan prikken wanneer niemand kanMisschien open ik het later wel.
Done, maar het kan altijd veranderen, heb gesolliciteerd bij een aantal plekken, dus zou sommige dagen vrij kunnen krijgen en sommige niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:13 schreef xminator het volgende:
Beter FOK naam..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef Ambipur het volgende:
Ahum. Kan gewoon mijn echte naam gebruiken of doet iedereen nog ff je foknaam?
Wanneer je 'denkt' aanwezig kunnen te zijn. Indien animo groot genoeg blijkt te zijn gaan we een stapje verder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:36 schreef zarGon het volgende:
Het duurt nog 2 maanden voordat het 22/29 december is. Geen idee hoe het er dan gaat uitzien, voor nu alles op 'ja' gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |