Ik was de keuken uitgeschopt, TM... Of ik even weg wilde gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moederlief is aan het zwoegen in de keuken en dochterlief zit een beetje lui te FOK!ken?!
Ik voel me vereerd...!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jij hoort er onderhand ook bij.
Haha, je moeder duldt duidelijk geen hulp of concurrentie in haar territorium. En heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was de keuken uitgeschopt, TM... Of ik even weg wilde gaan
hmm, hangt af waarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Hey peepz, stel je voor er komt een meet, zouden jullie dan komen en zo ja, wanneer kun je?
We?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een beetje eind December. Waar weten we nog niet.
Op me verjaardag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een beetje eind December ergens. Waar weten we nog niet, hangt af van de deelnemers.
Mooi dat hij jou erbij heeft betrokken voor de organisatie. Ik dacht even dat je het met iemand anders deed.quote:
Nee, ik ben bang voor jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Hey peepz, stel je voor er komt een meet, zouden jullie dan komen en zo ja, wanneer kun je?
Huh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Mooi dat hij jou erbij heeft betrokken voor de organisatie. Ik dacht even dat je het met iemand anders deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |