Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd gezien ? Ik vraag me af hoe Cluj uberhaupt heeft gescoord, was echt drama.
[..]
Als febe donderdag wint is er niks aan de hand.
Kimden duyduysanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
NeeMaar had gehoord dat Manchester behoorlijk moeite had.
FB moet winnen ja, anders=tasak oglani
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kimden duyduysanCluj kwam zijn eigen 16 niet uit
wat is dat lanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
Prachtige eerste aflevering van Langs de grenzen van Turkije.![]()
Als je ook genoeg hebt van Volendamse zangers, propaganda voor het koningshuis en Christelijke moraalridders: word lid van de VPRO! Hoe meer leden, hoe meer kwaliteitsprogramma's (zoals Tegenlicht). Dat kost je maar 10 euro per jaar.
Ik vond de eerste aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Het ging meer over de Griekse kant van de grens dan over de Turkse. Ik had meer gehoopt op een behandeling van de huidige stand van de betrekkingen van Turkije met het Westen, waarbij de grens met Griekenland toch wel de poort naar Europa symboliseert, maar het ging alleen maar over vluchtelingen die Europa proberen te bereiken via Turkije.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
Prachtige eerste aflevering van Langs de grenzen van Turkije.![]()
Als je ook genoeg hebt van Volendamse zangers, propaganda voor het koningshuis en Christelijke moraalridders: word lid van de VPRO! Hoe meer leden, hoe meer kwaliteitsprogramma's (zoals Tegenlicht). Dat kost je maar 10 euro per jaar.
Yollaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Wat 'n genot. Mijn hele huis ruikt naar borek en god mag weten wat. Moeders rockt em weer.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Wat 'n genot. Mijn hele huis ruikt naar borek en god mag weten wat. Moeders rockt em weer.
Toch wel ispanakli of patatesli, hè?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Mama vindt dat de tafel nog leeg is.. Tskquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Eet smakelijk! Zo te horen ontbreekt er alleen nog vogelmelk.
Moederlief is aan het zwoegen in de keuken en dochterlief zit een beetje lui te FOK!ken?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mama vindt dat de tafel nog leeg is.. Tsk
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
* pinkt traantje weg, bu gunleri de mi gorecektik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |