Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd gezien ? Ik vraag me af hoe Cluj uberhaupt heeft gescoord, was echt drama.
[..]
Als febe donderdag wint is er niks aan de hand.
Kimden duyduysanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
NeeMaar had gehoord dat Manchester behoorlijk moeite had.
FB moet winnen ja, anders=tasak oglani
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kimden duyduysanCluj kwam zijn eigen 16 niet uit
wat is dat lanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
Prachtige eerste aflevering van Langs de grenzen van Turkije.![]()
Als je ook genoeg hebt van Volendamse zangers, propaganda voor het koningshuis en Christelijke moraalridders: word lid van de VPRO! Hoe meer leden, hoe meer kwaliteitsprogramma's (zoals Tegenlicht). Dat kost je maar 10 euro per jaar.
Ik vond de eerste aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Het ging meer over de Griekse kant van de grens dan over de Turkse. Ik had meer gehoopt op een behandeling van de huidige stand van de betrekkingen van Turkije met het Westen, waarbij de grens met Griekenland toch wel de poort naar Europa symboliseert, maar het ging alleen maar over vluchtelingen die Europa proberen te bereiken via Turkije.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Bilge het volgende:
Prachtige eerste aflevering van Langs de grenzen van Turkije.![]()
Als je ook genoeg hebt van Volendamse zangers, propaganda voor het koningshuis en Christelijke moraalridders: word lid van de VPRO! Hoe meer leden, hoe meer kwaliteitsprogramma's (zoals Tegenlicht). Dat kost je maar 10 euro per jaar.
Yollaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Wat 'n genot. Mijn hele huis ruikt naar borek en god mag weten wat. Moeders rockt em weer.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Wat 'n genot. Mijn hele huis ruikt naar borek en god mag weten wat. Moeders rockt em weer.
Toch wel ispanakli of patatesli, hè?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef Ambipur het volgende:
Mama vindt dat de tafel nog leeg is.. Tskquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Eet smakelijk! Zo te horen ontbreekt er alleen nog vogelmelk.
Moederlief is aan het zwoegen in de keuken en dochterlief zit een beetje lui te FOK!ken?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mama vindt dat de tafel nog leeg is.. Tsk
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
* pinkt traantje weg, bu gunleri de mi gorecektik?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een apart accentwel mooi!
Topic closedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Karsupolos Dönmezos best singer in greece.
/yutub
LOL zomaaarrrrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Mustafos Sandalos best dancer in greecequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Zo'n talent megen we niet weggeven![]()
Grieken mogen Attilas Thasos en de Armenen mogen Ajdaryan houden![]()
Müge Alpay heeft ook een mooie stem![]()
Als je met 'düz adam' mode kijkt heeft hij wel gelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.ensonhaber.com(...)olur-2012-10-23.html
[ afbeelding ]
Wat kan ik zeggen? Mijn man heeft mij veranderd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Van pkk-sympathisant naar Turkije lover. Traantje waardig.
Respect voor je manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen? Mijn man heeft mij veranderd.Echt een prachtmens.
Klopje op je schouder heb je verdiend, ik hoop dat je familie volgt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen? Mijn man heeft mij veranderd.Echt een prachtmens.
Moet je naar Atatürk Orman Çiftligiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil kokoreç en iskender kebab eten. heel veel
Jammer dat het gemiddelde salaris flink is gedaald, 700k/jaar naar 400k/jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:57 schreef xminator het volgende:
Economische crisis of niet, baanzekerheid van een accountant is.
Vanochtend akkoord gegaan met een contract van bedrijf Y, werd ik vanmiddag gebeld door bedrijf X of ik niet bij hun wil.
Maakt mij wel blij.
Hmm, ik wil tantuni en iskender of lokma kebab etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wil kokoreç en iskender kebab eten. heel veel
Dat is het salaris van een partner, denk niet dat veel mensen het lukt om een partner te worden. Overigens is dat het gemiddelde over verschillende afdelingen. De afdeling waarin ik werkzaam ben zal de partner denk circa 800k (of zelfs meer) per jaar verdienenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jammer dat het gemiddelde salaris flink is gedaald, 700k/jaar naar 400k/jaar
Lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is het salaris van een partner, denk niet dat veel mensen het lukt om een partner te worden. Overigens is dat het gemiddelde over verschillende afdelingen. De afdeling waarin ik werkzaam ben zal de partner denk circa 800k (of zelfs meer) per jaar verdienen
Yep, mijn familie zijn gewoon net Turken hoor, alleen kunnen ze naast Turks ook Koerdisch praten. Al mijn schoonbroers en zussen zijn ook Turken uit Samsun, Izmir, Ankara, Eruzurum.... yepsssquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef Ayca het volgende:
Van wat ik mij kan herinneren waren haar ouders juist pro turkije.
Yep mijn zwager is accountant bij Phillips, lekker salaris hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:57 schreef xminator het volgende:
Economische crisis of niet, baanzekerheid van een accountant is.
Vanochtend akkoord gegaan met een contract van bedrijf Y, werd ik vanmiddag gebeld door bedrijf X of ik niet bij hun wil.
Maakt mij wel blij.
deze wilt geld verdienen hhahahhahhahquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
LekkerHoe lang ben jij al bezig incl opleiding en alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |