Hahaha, ga jij maar lekker elke jaar driedubbele betalen. Je bent echt dom als je in dit land blijft. Wacht maar affffquote:
Ik betaal helemaal niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Hahaha, ga jij maar lekker elke jaar driedubbele betalen. Je bent echt dom als je in dit land blijft. Wacht maar affff
MOEHAHAHAHAHA
Turkije rulez bitchesssss
Noohhh jonguh, maak grap. Nooit in Istanbul geweest?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef aspirantspierbundel het volgende:
moet je daar een burqah dragen dan?
weet wel dat het daar overwegend niet-gelovigen zijn maar jij zei toch een keer dat je moslima was?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Noohhh jonguh, maak grap. Nooit in Istanbul geweest?
Ik hoef niet te werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks
Lekker wajong uitkering en planten op zolder
ga jij maar werken in de zaak van je oom
Ben je overigens al zwanger van je neef?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken.hahahahaha Lekker zonnen aan strand, heerlijk eten, goede sfeer , mensen toppppppertjeeeee
Hahaha met je wajong, zielig hoor. Autist.
Ik ben ook Moslim ja. Ik woon toch ook in Nederland. Dit is zelfs een ongelovige land en ik leef nog hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
weet wel dat het daar overwegend niet-gelovigen zijn maar jij zei toch een keer dat je moslima was?
doe een theedoek op je hoofd en ga naar istanbul danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben ook Moslim ja. Ik woon toch ook in Nederland. Dit is zelfs een ongelovige land en ik leef nog hier.
Wat een domme opmerking zeg.
Wat een haat. Sorry dat je mij niet kon krijgen, ik heb nog al je berichtjes bewaard toen ik single was en mijn foto had gespot hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je overigens al zwanger van je neef?
Ik stel gewoon een vraagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:23 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat een haat. Sorry dat je mij niet kon krijgen, ik heb nog al je berichtjes bewaard toen ik single was en mijn foto had gespot hier.
Ga niet bijten hoor, ik bijt terug. Ik ben een Kangal.
Ik hou van mijn man.
ga je vader neuken en geef je moeder een scheermes voor haar verjaardag, kunnen ze allebij gebruikenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben ook Moslim ja. Ik woon toch ook in Nederland. Dit is zelfs een ongelovige land en ik leef nog hier.
Wat een domme opmerking zeg.
awhhhhh beter eet je nooit meer Turks eten jij, dat is een belediging voor de Turken. Ons eten is veels te goed voor kaasje zoals jij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
doe een theedoek op je hoofd en ga naar istanbul dan
Dankje. Jij ook nog Fijne leven hier in crisis land.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:22 schreef Tropanzia het volgende:
Fijn voor je.
Veel plezier in Turkije JoaquinPhoenix.
Verder wel leuk dat je het hier ook even aan ons meldt. Haha. Nou xx.
leuk om te wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:23 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat een haat. Sorry dat je mij niet kon krijgen, ik heb nog al je berichtjes bewaard toen ik single was en mijn foto had gespot hier.
Ga niet bijten hoor, ik bijt terug. Ik ben een Kangal.
Ik hou van mijn man.
ik weet dat je trollt maar het is te leuk. Ga met je vader geiten neuken in de bergen dan, je moeder zal 's avonds wel ontvangen van mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:24 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
awhhhhh beter eet je nooit meer Turks eten jij, dat is een belediging voor de Turken. Ons eten is veels te goed voor kaasje zoals jij.
Je broer danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat ik niet getrouwd ben met mijn Neef. Autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |