SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik had dat had besproken met weissman en hij zou het regelen als er animo was vandaar.quote:
Oh, hij zou het fixxen. Had ie beloofd! Maar goed sen ayarla ozamanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heeft Weiss mij nergens bij betrokken. Ik vroeg me gewoon af wie wanneer kon.
Dakika da sattiniz lan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, hij zou het fixxen. Had ie beloofd! Maar goed sen ayarla ozaman
www.antensiz.comquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een werkende stream van de wedstrijd?
Ja! Papa kijkt nu naast me. Via live.ru ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een werkende stream van de wedstrijd?
Dus ga je er van uit dat ik mijn belofte niet na kom ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Je zei het 3 weken geleden nog geen vooruitgang!
Utandir beni ozaman.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus ga je er van uit dat ik mijn belofte niet na kom ?
Goedzo, vorige keer vertrouwde je me ook niet en toen werkte je ook al niet mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik had het kunnen voorspellen, vorige keer deed je precies hetzelfde.
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo, vorige keer vertrouwde je me ook niet en toen werkte je ook al niet mee.
Hmm, heb nu geen zin om dingen te installeren. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
www.antensiz.com
installeer het, kijk alle zenders die je maar wilt
Je hebt gelijk ama biktim serieus, herkes de bir nazlanma, bir hava, ik ben per persoon gemiddeld 3 dagen bezig om te overtuigen en om wat informatie los te krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Ambipur het volgende:
Mannen. Slik jullie trots en regel 't gewoon.
Zou je vader even de link willen DM'en?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Papa kijkt nu naast me. Via live.ru ofzo.
Streams zijn tijdelijk, maar deze kan je altijd gebruiken, ook voor andere zenders enz. Alleen Star tv heeft al 6 aparte streamsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, heb nu geen zin om dingen te installeren. Maar toch bedankt.
Mij heb je niets gevraagd, eikel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ama biktim serieus, herkes de bir nazlanma, bir hava, ik ben per persoon gemiddeld 3 dagen bezig om te overtuigen om wat informatie los te krijgen.
Ulan yuh bequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij heb je niets gevraagd, eikel!Toch wil ik wel komen.
Leuk he, achter af zeiken maar zelf niks ondernemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef Eagle_99 het volgende:
Bi cacik olmaz bunlardan![]()
Heb ik Picolo gehoord?![]()
[ [url=http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/17982/piccolo_2[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Ik had het over GSquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leuk he, achter af zeiken maar zelf niks ondernemen.
Livetv.ru. Kies TR. Dan naar stream Gs. Dan kun je klikken op de linkjes onder Tarayici nog watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou je vader even de link willen DM'en?![]()
Nee grapje, ik kijk wel even.
Haha, TheMagnificent de. Maar bedankt, ik heb van xminator ook al een link gekregen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Livetv.ru. Kies TR. Dan naar stream Gs. Dan kun je klikken op de linkjes onder Tarayici nog watBabamda vraagt: Wie wil dat nu weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |