SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is ze wel beidequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een man was
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.quote:
Ik heb er wel van gehoord, dan heb je ook van die halve tetters ofzo? Hm ik weet niet hoe ik daarop zou reageren als man zijndequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.
Schijnt te bestaan.
wtf am i readingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van buiten een piemel. En inwendig een baarmoederachtigiets.
Schijnt te bestaan.
Denk eerder gewoon tieten of gewoon ''mannen''tieten zegmaar. Niet halfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er wel van gehoord, dan heb je ook van die halve tetters ofzo? Hm ik weet niet hoe ik daarop zou reageren als man zijnde. Doggystyle zou nog best kunnen werken maar dan kletsen mijn ballen tegen de hare
Halve tieten, de ene volgroeit en de ander nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk eerder gewoon tieten of gewoon ''mannen''tieten zegmaar. Niet halfWant hoe zie je halve tieten voor je? Bedoel een man kan aan hoeveel ook wel een a/b hebben opzich
Rare gewaarwording wel. Maar stel ze is gewoon vrouwelijk verder, qua uiterlijk etc. alleen wel een piemel.. Toch apart.
Zou wat zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halve tieten, de ene volgroeit en de ander niet. Nee, ik heb geen idee
. Ik denk dat de hormoonhuishouding daar wel een handje in heeft. Meer oestrogeen = tieten, meer testosteron = meer haar/mannentieten.
Dat lijkt me wel grappig, kun je per nacht kiezen naast wie je wilt liggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn.Wat me ook wel leuk lijkt is links heel mannelijk en behaard enzo. En rechts een tiet en vrouwelijker lichaam.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig, kun je per nacht kiezen naast wie je wilt liggen
Wat een onzekerheid heb je dan. Je weet nooit wie je nu weer aan gaat kijken, als je ernaast wakker wordt enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen bovenop zou wat raar zijn. Krijg je zo een 2-face geval. Muntje erbij
Oke oke genoeg gefantaseerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een onzekerheid heb je dan. Je weet nooit wie je nu weer aan gaat kijken, als je ernaast wakker wordt enzo.
Gelukkig, werd er al een beetje misselijk van.quote:
Dat is niet de bedoeling hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig, werd er al een beetje misselijk van.
Hier ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling he![]()
We doen maar weer gewoon doodnormale sex zoals ze hier nu aan het doen zijn
Grumbl nee, in het topic natuurlijk. Ze posten niet, ergo sexquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ja?Dat jij dat toestaat in je eigen huis!
Het begint nu echt op te vallen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grumbl nee, in het topic natuurlijk. Ze posten niet, ergo sex
Dit was gisteren ook al zo, dit kan zo niet langer en er zullen maatregelen getroffen moeten worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het begint nu echt op te vallen inderdaad.
Deze toestand is al een aantal weken bezig zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit was gisteren ook al zo, dit kan zo niet langer en er zullen maatregelen getroffen moeten worden.
Ik mis weer watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deze toestand is al een aantal weken bezig zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |