Dat zou niet hoevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
De batterij gaat er toch uit tijdens het gourmetten
die moet ik inderdaad nog aanschaffen voor in de auto en een blusdeken voor in de keuken. Wat betreft brandmelders zit het wel goed hierquote:
Als je een brandblusser zoekt voor je auto: 2kg poederquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die moet ik inderdaad nog aanschaffen voor in de auto en een blusdeken voor in de keuken. Wat betreft brandmelders zit het wel goed hier
De kans op koolmonxide in huis is vrij klein als we praten over de huidige apparatuur.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:19 schreef Zapata het volgende:
Ik dacht dat een koolmonoxide melder minstens zo belangrijk was?
Die zin begrijp ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De kans op koolmonxide in huis is vrij klein als we praten over de huidige apparatuur.
Vroeger was de kans op koolmonoxide-vergiftiging erg groot. Kachel verbrandde de boel niet volledig waarbij dat restproduct nogal vors vrijkwam.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:22 schreef Zapata het volgende:
[..]
Die zin begrijp ik niet.
Huidige apparatuur?
Ik zet je naam op de lijst.quote:
Maar ik heb een gaskachel..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Vroeger was de kans op koolmonoxide-vergiftiging erg groot. Kachel verbrandde de boel niet volledig waarbij dat restproduct nogal vors vrijkwam.
Dankzij de huidige CV's is die kans klein tot nihil.
De meeste mensen hebben een gaskachel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Zapata het volgende:
[..]
Maar ik heb een gaskachel..
Rare voorlichter ben jij.
Ok laat maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een gaskachel.
Wat bedoel je?quote:
Dat je blijkbaar geen zin hebt om fatsoenlijk antwoord te geven op min vraag waarom koolmonoxide melders niet nodig zijn.quote:
Die zijn wel nodig, maar rook- en hittemelders zijn het belangrijkste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:32 schreef Zapata het volgende:
[..]
Dat je blijkbaar geen zin hebt om fatsoenlijk antwoord te geven op min vraag waarom koolmonoxide melders niet nodig zijn.
Krijg je er een bij.quote:
Als het overleg echt klaar is hoor je het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:54 schreef FAUSTINO het volgende:
Wie is de fabrikant eigenlijk of mag dat niet gezegd worden?
Goedzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef Ireth het volgende:
Wow! Wat een mooi initiatief! Wij hebben vorig jaar van onze woningbouw rookmelders gekregen! Dus ik hoef niet, maar vind het een heel erg mooi gebaar!
Bedankt.quote:
Wat voor een type melder hangt er nu?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:47 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Super!
Nog adviezen waar deze te hangen (kamers en lokatie in de kamer, hoogte etc)
Uhm rookmelder van de actionquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wat voor een type melder hangt er nu?
Rook- of hittemelder?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef NanKing het volgende:
Psy, dude! Toffe actie. Ik heb er geen eentje nodig maar toch eem een pluim
Nu krijg je zeker weten een knuffel
Komt goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:16 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik eigenlijk niet eens zeker, drie jaar geleden gekocht. Ik denk rook
Er zijn nog behoorlijk veel huurhuizen met dingen als open geisers hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De kans op koolmonxide in huis is vrij klein als we praten over de huidige apparatuur.
Als ik het geld hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn nog behoorlijk veel huurhuizen met dingen als open geisers hoor.Die krengen moet je goed in de gaten houden of het vlammetje wel mooi blauw blijft branden.
Kun je een foto sturen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
Hoe weet ik trouwens of wij een rook, hitte of koolmonixidemelder hebben? We hebben ze gekregen van de woningbouw, die hebben ze ook opgehangen, maar zit me nu heel suf te bedenken dat ik niet eens weet wat we hebben?
Zal ik dan morgen even maken, sta min of meer al met 1 been in bed zeg maarquote:
Primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zal ik dan morgen even maken, sta min of meer al met 1 been in bed zeg maar
ik vraag me af wat jij meer bent als ik voor de woningbouw want ik heb helemaal niks gehadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:01 schreef Ireth het volgende:
Hoe weet ik trouwens of wij een rook, hitte of koolmonixidemelder hebben? We hebben ze gekregen van de woningbouw, die hebben ze ook opgehangen, maar zit me nu heel suf te bedenken dat ik niet eens weet wat we hebben?
Dan zou ik als ik jou was morgenmiddag Theo aan zijn mouw trekken want de hele wijk heeft ze gehad? Ergens voor de zomervakantie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef marcelpetra1 het volgende:
[..]
ik vraag me af wat jij meer bent als ik voor de woningbouw want ik heb helemaal niks gehad
Ook op de lijst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:08 schreef seeewpaall het volgende:
mijn kleine slaapt op zolder, hebben alleen een rookmelder op de eerste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |