abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118337252
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_118337340
Mainedoll, hoe oud is ze? Ws heeft ze geen idee wat ze zegt. Ik zou het haar eens rustig uitleggen en vervolgens zeggen dat je.dat nooit meer wilt horen omdat dat een heel lelijk woord is
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:33:51 #3
386633 Adnap
I love Life !
pi_118337491
Hihi karin, je was me net voor met openen,

Hier is uitschelden goed voor een avond kamer zonder laptop + excuus. T komt hier gelukkig weinig voor. (lees tot nu toe nog niet)
Ik zie het wel veel bij mijn leerlingen. Vaak is het een uiting van onmacht en probeer ik duidelijk te maken dat ze best boos mogen zijn maar dan wel graag met fatsoenlijk taalgebruik. De K-woorden en andere uitdrukkingen zijn hier zo wie zo verboden.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_118337703
Zag dat er nog geen nieuwe was, dacht dat je niet had gezien dat je hem.sloot.

Rewimo, fijn dat het achter de rug is. Sterkte met het herstellen.

Hier alles goed, merk weinig meer aan meike, behalve dat ze wat sneller vermoeid is. Ze heeft nu vakantie, dus alles in relaxmodus, fijn!
Ik Heb niks gehoord op die brief die ik naar het zkh Heb gestuurd. Vind ik best raar dat ze er niks mee doen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:51:20 #5
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118338104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mainedoll, hoe oud is ze? Ws heeft ze geen idee wat ze zegt. Ik zou het haar eens rustig uitleggen en vervolgens zeggen dat je.dat nooit meer wilt horen omdat dat een heel lelijk woord is
ik probeer te formuleren met: ik wil niet dat je dat zegt. Als je niet bij ze bent, op school bijvoorbeeld, hoor je het immers ook niet. ;) en dan wil je ook niet dat ze het zeggen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:01:14 #6
386633 Adnap
I love Life !
pi_118338454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zag dat er nog geen nieuwe was, dacht dat je niet had gezien dat je hem.sloot.

Rewimo, fijn dat het achter de rug is. Sterkte met het herstellen.

Hier alles goed, merk weinig meer aan meike, behalve dat ze wat sneller vermoeid is. Ze heeft nu vakantie, dus alles in relaxmodus, fijn!
Ik Heb niks gehoord op die brief die ik naar het zkh Heb gestuurd. Vind ik best raar dat ze er niks mee doen.
nee internet doet hier vaag af en toe met mijn oude laptop
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:01:39 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_118338466
Die van mij scheldt eigenlijk nooit, maar dat doen wij zelf ook niet. Boos wordt ie natuurlijk wel eens maar hij is (nog) voor rede vatbaar. Tot nu toe lukt het meestal om hem aan het lachen te maken en dan is de boze bui vaak snel over. We hoeven maar zelden echt boos te worden en in dat geval moet ie meestal op zijn kamer gaan afkoelen en daarna excuus aanbieden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_118338482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik probeer te formuleren met: ik wil niet dat je dat zegt. Als je niet bij ze bent, op school bijvoorbeeld, hoor je het immers ook niet. ;) en dan wil je ook niet dat ze het zeggen.
ja das misschien nog handiger

De mijne schelden nog niet. Het ergste wat ik Heb gezien hier is een briefje met de tekst mama is tom, en papa is liv. Bewaaritems.....
pi_118339619
Ze is net 6, dus ik ga er vanuit dat ze niet weet wat ze zegt... Het is inmiddels wel uitgesproken en ik heb gezegd dat ik niet wil dat ze dat zegt.

Ik moet wel bekennen dat er bij mij wel eens woorden uitschieten die niet zo netjes zijn :@ , maar dat is nooit tegen iemand gericht zeg maar. Alleen als er iets valt of als ik struikel ofzo :P. Maar daar moet ik misschien ook maar op gaan letten.

We hebben net weer lekker geknuffeld, want buiten dat het een driftkikker is, is ze ook een vrijdoos O+
Daisy en Belle
Voor al uw decibellen...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:31:40 #10
386633 Adnap
I love Life !
pi_118340038
Wat pubers al niet naar je hoofd kunnen gooien is wel heel erg veel woorden die ik niet wil herhalen.. Daarin heb ik (en de school) een hele duidelijke grens. Schelden met Kanker, Nazi of andere vergelijkbare termen is onmiddellijke schorsing van 2 dagen en dan moeten ze verplicht een excuusbrief schrijven en deze aanbieden aan de betreffende persoon + een presentatie voor de klas over het onderwerp
I live life, i love life
pi_118340255
Ik ben vrij grof in taalgebruik en mijn ex ook. Ik hoor af en toe woorden terug dan denk ik wel, iets beter opletten. Maar verder negeer ik het gewoon.

Als je kaartjes krijgt gedeeld en dat zijn slechte kaarten dan zeg je gewoon dat het kut is. Doe ik ook en ze heeft ook geen ongelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:36:48 #12
386633 Adnap
I love Life !
pi_118340361
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben vrij grof in taalgebruik en mijn ex ook. Ik hoor af en toe woorden terug dan denk ik wel, iets beter opletten. Maar verder negeer ik het gewoon.

Als je kaartjes krijgt gedeeld en dat zijn slechte kaarten dan zeg je gewoon dat het kut is. Doe ik ook en ze heeft ook geen ongelijk.
Jullie keuze..............maar ABSOLUUT niet die van mij. Maar goed, jij bent zo wie zo wat grover in de mond dan menigeen hier. En ik vind dat je als ouder het goede voorbeeld moet geven aan je kind en dit is in mijn optiek geen goed voorbeeld.
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:38:30 #13
13151 crew  Rewimo
pi_118340452
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:36 schreef Adnap het volgende:

Jullie keuze..............maar ABSOLUUT niet die van mij. Maar goed, jij bent zo wie zo wat grover in de mond dan menigeen hier. En ik vind dat je als ouder het goede voorbeeld moet geven aan je kind en dit is in mijn optiek geen goed voorbeeld.
Mee eens. Ik hou er niet van en dus wil ik ook niet dat mijn kind zulke woorden zegt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_118340486
quote:

[..]

Ach, dan zijn mijn kinderen misschien ook wat mondiger. Ze zullen het nodig hebben in de huidige maatschappij.
pi_118340625
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, dan zijn mijn kinderen misschien ook wat mondiger. Ze zullen het nodig hebben in de huidige maatschappij.
Als iedereen denkt zoals jij wel ja.
Als iedereen er weer eens wat strenger op zou zijn zou het ook in de huidige maatschappij niet nodig zijn.
Maar heuj my two cents :)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:41:37 #16
13151 crew  Rewimo
pi_118340640
quote:
Het gebruik van scheldwoorden is voor jou gelijk aan mondig? Vreemde opvatting.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:41:41 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118340643
quote:

[..]

Zo dan... En als je het maar netjes formuleert, dan mag je iemand met de grond gelijk maken? Ik heb daar zo'n hekel aan bij Duitsers, die kunnen je ook uiterst höfflich de tering wensen...

Anyway, Isa vindt dingen soms 'lullig'. Daarmee bedoelt ze niet meer of minder dan 'sneu' of 'vervelend' omdat dat voor haar de betekenis van lullig is. Van mij mag ze :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:42:03 #18
386633 Adnap
I love Life !
pi_118340663
quote:

[..]

Met mondig kom je er niet, hersenen en fatsoen kom je veel verder. Maar goed dat is aan jou toch niet besteed
I live life, i love life
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:42:39 #19
386633 Adnap
I love Life !
pi_118340699
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als iedereen er weer eens wat strenger op zou zijn zou het ook in de huidige maatschappij niet nodig zijn.
Helemaal mee eens.
I live life, i love life
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:43:24 #20
386633 Adnap
I love Life !
pi_118340733
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo dan... En als je het maar netjes formuleert, dan mag je iemand met de grond gelijk maken? Ik heb daar zo'n hekel aan bij Duitsers, die kunnen je ook uiterst höfflich de tering wensen...

Anyway, Isa vindt dingen soms 'lullig'. Daarmee bedoelt ze niet meer of minder dan 'sneu' of 'vervelend' omdat dat voor haar de betekenis van lullig is. Van mij mag ze :)
Als dat de grond in boren is...... mening geven heet dat. Grond in boren doe ik wel ergens anders.
I live life, i love life
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:43:30 #21
13151 crew  Rewimo
pi_118340740
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Sjeen het volgende:
Zo dan... En als je het maar netjes formuleert, dan mag je iemand met de grond gelijk maken?
Dat zegt ze toch helemaal niet?
pi_118340778
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Blijkbaar denken er een hoop zoals ik, of zelfs nog erger. Ik hoor de woorden kankerhoer naar een moeder uit een 6 jarige net zo makkelijk op het schoolplein.

Ik vind woorden zoals kut of klotezooi best gaan.
pi_118340840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:42 schreef Adnap het volgende:

[..]

Met mondig kom je er niet, hersenen en fatsoen kom je veel verder. Maar goed dat is aan jou toch niet besteed
Whahahaha!!!

Jij kent mij??

Misschien moet je bij jezelf eens achter je oren krabben met je ongezonde relatie met je eigen kind. Gestoord mens.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:45:59 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_118340869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch helemaal niet?
ik maak het eruit op, kwestie van interpretatie... Ik zie hier op FOK! en OUD heel vaak dat anderen fijntjes op hun 'plaats' gezet worden. Daar hou ik niet zo van. Maar hee, mijn mening hè
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:46:32 #25
13151 crew  Rewimo
pi_118340900
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Ticootje het volgende:

Blijkbaar denken er een hoop zoals ik, of zelfs nog erger. Ik hoor de woorden kankerhoer naar een moeder uit een 6 jarige net zo makkelijk op het schoolplein.

Ik vind woorden zoals kut of klotezooi best gaan.
Ik niet. En al helemaal niet op een schoolplein of uit de mond van een kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')