Oh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef sp3c het volgende:
onze bart is een beetje speciaal
maar goed, wat is nu samenvattend het probleem?
en kom me net met het feit dat die ban niet besproken word aanzetten want dat is een onzinverhaal en dat weten jullie allemaal niet zo goed als mij, Puma en zelfs Bart begreep die shit toen hij nog user was
We hebben een Puma die al tijden nergens te vinden is. Een Lotuss die alles afdoet met een 'klaar nu'quote:
En dat heb je ook op een serieuze wijze aangekaart bij de forumadmins? Gewoon met een mailtje zo van 'beste FA's we maken ons zorgen om DEF want we zien de mods nooit"? Of is het omdat die mods er niet zijn er lekker je eigen forum van maken en als er dan eens een keer wel een mod komt die het er dan blijkbaar niet mee eens is met jullie mening, dan gelijk rellen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We hebben een Puma die al tijden nergens te vinden is. Een Lotuss die alles afdoet met een 'klaar nu'
En C4? Ook alweer een tijdje inhoudelijk verdwenen.
quote:Het hele ban bespreken heb ik nu begrepen ja. Er word alleen een beetje scheef gekeken. Maar daar zal ik niet op in gaan want dan ben ik een ban aan het bespreken
Oke.quote:Ohja en die 'duivelse_herverschijning' was esses.
Tupic?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef sp3c het volgende:
damn, ik dacht dat Tupic terug was om een liedje te zingen
Dat werd besproken toen Yvonne hier rond hing.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat heb je ook op een serieuze wijze aangekaart bij de forumadmins? Gewoon met een mailtje zo van 'beste FA's we maken ons zorgen om DEF want we zien de mods nooit"? Of is het omdat die mods er niet zijn er lekker je eigen forum van maken en als er dan eens een keer wel een mod komt die het er dan blijkbaar niet mee eens is met jullie mening, dan gelijk rellen?
En die hing rond nádat er wat was voorgevallen zeker?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat werd besproken toen Yvonne hier rond hing.
Mn zin niet?quote:
Dat was nadat mk ergens een ban had. Maar dat had niks met def zelf te maken. Toen is het aangekaart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
En die hing rond nádat er wat was voorgevallen zeker?
heb je het gedaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Schild het volgende:
[..]
Moesten met onze plastic soldaatjes gaan spelen.
Precies. Er gebeurt iets met iemand in de kliek, en de hele kliek springt op en gaat roepen dat het bestuur kut is. En dan vind je het gek dat het bestuur je niet serieus neemt? Die krijgen altijd kritiek na zoiets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat was nadat mk ergens een ban had. Maar dat had niks met def zelf te maken. Toen is het aangekaart.
weet ik niet?quote:
niet de reactie waar ik op gehoopt hadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als Admins spreken dan gehoorzamen wij altijd.
Kliek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies. Er gebeurt iets met iemand in de kliek, en de hele kliek springt op en gaat roepen dat het bestuur kut is. En dan vind je het gek dat het bestuur je niet serieus neemt? Die krijgen altijd kritiek na zoiets.
Als je nou eens gewoon uit het niets met een klacht was gekomen, dan was er waarschijnlijk een stuk serieuzer naar gekeken.
Ja, zo kan je het wel omschrijven.quote:
Er is een groep vaste users maar dit maakt het nog geen kliek.quote:
Niet? Een groep vaste users begroet nieuwe mensen. Een kliek komt met dit soort reacties:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Er is een groep vaste users maar dit maakt het nog geen kliek.
quote:
quote:
Je komt hier al schenen trappend binnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet? Een groep vaste users begroet nieuwe mensen. Een kliek komt met dit soort reacties:
[..]
[..]
Schenen trappend? Waar doe ik dat? Ik reageer hier gewoon normaal en in volle eerlijkheid. Het feit dat jij mijn reacties als schenentrappen ervaart (mogelijk omdat ik tot het 'bestuur' behoor) zegt eerder wat over de kliekvorming hier dan over mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je komt hier al schenen trappend binnen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
Stel trieste figuren.quote:
Als je wel vaker in DEF meeleest weet je dat dit al veel langer speelt. Niemand gaat hier 'zomaar' rellen. De FA's weet dit toch of komen ze uit een ei?quote:En dat heb je ook op een serieuze wijze aangekaart bij de forumadmins? Gewoon met een mailtje zo van 'beste FA's we maken ons zorgen om DEF want we zien de mods nooit"? Of is het omdat die mods er niet zijn er lekker je eigen forum van maken en als er dan eens een keer wel een mod komt die het er dan blijkbaar niet mee eens is met jullie mening, dan gelijk rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |