Kijk dat is al les 1 van vandaag: Niet vragen waarom iemand gebanned is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat je tot nu toe wél hebt aangenomen?
[..]
Nou, trek je conclusies he, vragen waarom een ban is uitgedeeld heeft geen zin.
srsly?quote:
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'quote:
Omdat dat de regels zijn. Die hoor je niet in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'
Dan gewoon een vraagje: Waarom worden bans niet openbaar besproken?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?
het zijn simpelweg je zaken nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef sp3c het volgende:
dat de band op dit moment niet zo goed is lijkt me evident, dat is iets waar op de een of andere manier (beter) aan gewerkt moet worden maar bans gaan nooit besproken worden op fok!
zelfs niet als we allemaal bij elkaar op de vloer komen en dronken sex hebben met elkaars vriendinnen en huisdieren
gebeurt gewoon niet
En dat laatste heb ik je ookal uitgelegd...quote:
wat is je oplossing?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.
Als er vertrouwen in de mods was zou er nooit zo veel ophef zijn ontstaan over een paar al dan niet terechte bans.
Ja, jij hebt goede buren. Maar hier op FOK! houden we de dingen wél onder elkaar als anderen daar niets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat laatste heb ik je ookal uitgelegd...
Trots? Waar is dat het argument?quote:Want om andere dingetjes komen jullie trots met het argument: Ja, het is een openbaarforum.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.
Vertrouwen, is dat niet weg omdat iemand van de vaste kliek een ban krijgt, waardoor die hele kliek het er niet mee eens is, objectiviteit is er niet meer? Want dat jullie een kliek zijn, dat kun je toch niet ontkennen. Serieuze vraag he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.
Als er vertrouwen in de mods was zou er nooit zo veel ophef zijn ontstaan over een paar al dan niet terechte bans.
En in MEN ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef sp3c het volgende:
in NWS zijn jullie niet welkom hoor en bans worden daar ook niet besproken!
Was een openbaar forum toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
Ja, dit forum is openbaar. Bans niet. Appels peren.quote:
grapje op zijn tijd moet kunnenquote:
Je haalt je eigen discussie's door elkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dit forum is openbaar. Bans niet. Appels peren.
Nee hoor, ik haal sp3cs discussie met jullie met mijn discussie met jullie door elkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je haalt je eigen discussie's door elkaar.
Hoezo is het bestuur incapabel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
Oh god. Lijkt Griekenland wel... Het 'bestuur' is in handen van een stelletje incapabele menschen (Nibb-it daar buiten gelaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |