jullie hoeven dit helemaal niet te weten, jullie gaan er niet over, het gaat jullie helemaal niets aan en als het van belang is voor jullie dagelijkse beslommeringen op fok! dan hadden jullie het al gewetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]Goeie uitleg. Maar hoe zouden wij moeten weten of iets terecht is als wij de 'juiste' info niet mogen weten?
maar de andere kant ken je wel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Onbekend, wij mogen jullie 'kant' niet weten.
Omdat het over het algemeen nog best gezellig is hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Dit gekut speelt al maanden? Bizar dat je dan nog hier rondloopt als je het al zo lang zo slecht hebt en geterroriseerd wordt door de mods en admins. Vertel me eens waarom het al die tijd niet in je is opgekomen om elders je heil te zoeken.
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]Goeie uitleg. Maar hoe zouden wij moeten weten of iets terecht is als wij de 'juiste' info niet mogen weten?
We zijn akkoord gegaan met de FOK! policy, niet met de persoonlijke mening van mods/(F)A's. En die mening word mooi onder het kopje 'FOK! policy' geschoven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie hoeven dit helemaal niet te weten, jullie gaan er niet over, het gaat jullie helemaal niets aan en als het van belang is voor jullie dagelijkse beslommeringen op fok! dan hadden jullie het al geweten
dit is geen nieuw beleid en het is ook geen uniek DEF beleid
zo werkt heel fok! en nagenoeg elk ander forum op het internet
kun je censuur en dictatuur noemen maar hier ben je mee akkoord gegaan toen je je account aanmaakte
Als ik het hoor wel ja. En dan krijg ik nog beleefd antwoord en excuses mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?
Fok! beweert toch altijd zo trots een community te zijn he? Als dan geregeld door bepaalde mods/admins de sfeer binnen die gemeenschap word verpest, en mensen om volkomen onzinnige redes (zoals verkeerd begrepen posts) worden gebanned, vindt je het dan gek dat daar commentaar op komt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
jullie hoeven dit helemaal niet te weten, jullie gaan er niet over, het gaat jullie helemaal niets aan en als het van belang is voor jullie dagelijkse beslommeringen op fok! dan hadden jullie het al geweten
Lekker aso.quote:
Hoezo?quote:
nou als jij al dan niet terecht gebanned word dan is de reactie op jouw commentaar niet "maul halten"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Fok! beweert toch altijd zo trots een community te zijn he? Als dan geregeld door bepaalde mods/admins de sfeer binnen die gemeenschap word verpest, en mensen om volkomen onzinnige redes (zoals verkeerd begrepen posts) worden gebanned, vindt je het dan gek dat daar commentaar op komt?
En als de reactie op onderbouwd commentaar vervolgens "Maul halten" is... tja...
Dat hangt van het standpunt af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef Royyy het volgende:
[..]
Fok! beweert toch altijd zo trots een community te zijn he? Als dan geregeld door bepaalde mods/admins de sfeer binnen die gemeenschap word verpest,
Logisch toch? Het is algemeen bekend dat bans niet worden besproken op het forum. Ga je ook lopen huilen als je een prent van oom agent krijgt als je te hard rijdt? Je weet dat het niet mag. Doe je het toch, dan krijg je dat te horen. Wees dan ook een vent.quote:en mensen om volkomen onzinnige redes (zoals verkeerd begrepen posts) worden gebanned, vindt je het dan gek dat daar commentaar op komt?
En als de reactie op onderbouwd commentaar vervolgens "Maul halten" is... tja...
Ik ga bij mijn buren niet vragen waar de ruzie over ging. Dat gaat mij geen kut aan. Is tussen de buurman en de buurvrouw.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat kan gebeuren bij een ruzie.
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.quote:Of hou jij je altijd rustig? Want volgens mij heb jij ook ergens wat gehoort (wij vaste deffers zijn in dit geval jou buren) en jij komt je er toch ook mee bemoeien.
Ik weet.quote:
...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn buren niet vragen waar de ruzie over ging. Dat gaat mij geen kut aan. Is tussen de buurman en de buurvrouw.
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.
Dus je hebt een goede band met de admins en mods van FOK? Dan zou je het nog kunnen vragen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
...
En ja dat kan ik. Iets met een goeie band met de buren.
Pot, ketel?quote:Maar jullie geloven zo in jullie eigen gelijk (en ja jullie hebben ook tot zeker hoogte gelijk) maar waarom zo fucking bekrompen om echt totaal NIKS van ons users aan te nemen?
Zeker wel.quote:
die slapen als ze niet op fok! zittenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Thaboel het volgende:
Waar zijn de vaste def modjes eigenlijk? En niet aankomen met: Ja die hebben ook een leven buiten FOK!.
Waar wil ik niks van jullie aannemen dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus je hebt een goede band met de admins en mods van FOK? Dan zou je het nog kunnen vragen ja.
[..]
Pot, ketel?
Vertel dan eens wat je tot nu toe wél hebt aangenomen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar wil ik niks van jullie aannemen dan?
Nou, trek je conclusies he, vragen waarom een ban is uitgedeeld heeft geen zin.quote:En wij werden hier al een paar keer kinderachtig toegesproken door Yvonne dus dat duidt er wel op dat er geen goeie band is hé
Kijk dat is al les 1 van vandaag: Niet vragen waarom iemand gebanned is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat je tot nu toe wél hebt aangenomen?
[..]
Nou, trek je conclusies he, vragen waarom een ban is uitgedeeld heeft geen zin.
srsly?quote:
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'quote:
Omdat dat de regels zijn. Die hoor je niet in twijfel te trekken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'
Dan gewoon een vraagje: Waarom worden bans niet openbaar besproken?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan heeft je edit nog geen zin want dan word ik wel weer gepakt om ze 'de edit kan zien'
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat wij in tegenstelling tot andere mensen niet houden van zwartmakerij. Mensen hebben acties op, met of tegen fok, en kunnen daar consenquenties van ondervinden. Maar die blijven tussen die persoon en fok. Lijkt me niet meer dan normaal. Of loop je ook bij de buren te vragen waar ze gisteravond ruzie over hadden?
het zijn simpelweg je zaken nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef sp3c het volgende:
dat de band op dit moment niet zo goed is lijkt me evident, dat is iets waar op de een of andere manier (beter) aan gewerkt moet worden maar bans gaan nooit besproken worden op fok!
zelfs niet als we allemaal bij elkaar op de vloer komen en dronken sex hebben met elkaars vriendinnen en huisdieren
gebeurt gewoon niet
En dat laatste heb ik je ookal uitgelegd...quote:
wat is je oplossing?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.
Als er vertrouwen in de mods was zou er nooit zo veel ophef zijn ontstaan over een paar al dan niet terechte bans.
Ja, jij hebt goede buren. Maar hier op FOK! houden we de dingen wél onder elkaar als anderen daar niets mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dat laatste heb ik je ookal uitgelegd...
Trots? Waar is dat het argument?quote:Want om andere dingetjes komen jullie trots met het argument: Ja, het is een openbaarforum.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat dit een besloten forum was? Was in de veronderstelling dat het openbaar is hier.
Vertrouwen, is dat niet weg omdat iemand van de vaste kliek een ban krijgt, waardoor die hele kliek het er niet mee eens is, objectiviteit is er niet meer? Want dat jullie een kliek zijn, dat kun je toch niet ontkennen. Serieuze vraag he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Royyy het volgende:
[..]
En dat is ook juist een groot deel van het probleem, dat er door verschillende gebeurtenissen in het verleden hier geen vertrouwen meer is in de mods/admins. En als daar feedback over wordt gegeven, dan wordt dat allemaal maar afgewimpeld of komt Yvonne weer met denigrerende opmerkingen.
Als er vertrouwen in de mods was zou er nooit zo veel ophef zijn ontstaan over een paar al dan niet terechte bans.
En in MEN ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef sp3c het volgende:
in NWS zijn jullie niet welkom hoor en bans worden daar ook niet besproken!
Was een openbaar forum toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:16 schreef sp3c het volgende:
naja jullie zijn wel welkom als jullie je gedragen maar in DIG zijn jullie niet welkom!
Ja, dit forum is openbaar. Bans niet. Appels peren.quote:
grapje op zijn tijd moet kunnenquote:
Je haalt je eigen discussie's door elkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, dit forum is openbaar. Bans niet. Appels peren.
Nee hoor, ik haal sp3cs discussie met jullie met mijn discussie met jullie door elkaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je haalt je eigen discussie's door elkaar.
Hoezo is het bestuur incapabel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:20 schreef Thaboel het volgende:
Oh god. Lijkt Griekenland wel... Het 'bestuur' is in handen van een stelletje incapabele menschen (Nibb-it daar buiten gelaten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |