quote:
quote:Je hebt 44 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Welnee, dat heb ík helemaal niet nodigquote:
Dat stinkt natuurlijk naar de misdaad. Of naar vis,quote:
Ik kreeg eens een ban omdat ik wat foto's plaatste van een rebelie in een Braziliaanse gevangenisquote:
Heel simpel, er is geen verband tussen aantal notes en een ban.quote:
Vuigerrikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een ban omdat ik wat foto's plaatste van een rebelie in een Braziliaanse gevangenis
deze plaatjes doen we niet aan.quote:
Ja, maar dat was vóór je Lotuss-tijd, dus die telt niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kreeg eens een ban omdat ik wat foto's plaatste van een rebelie in een Braziliaanse gevangenis
Wat heeft die vent een dikke nek kin.quote:
Over de kin of over de vis?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:13 schreef Thaboel het volgende:
Haha hij mist iets
Zeg lotuss vergeet je de qoute van Paintmeester niet?
Sorry, we mogen er niet over praten, dan worden we gebanned.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:28 schreef sp3c het volgende:
lol, hier veranderd ook nooit iets he
iemand een korte samenvatting?
Dit is pure uitlokkingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:28 schreef sp3c het volgende:
lol, hier veranderd ook nooit iets he
iemand een korte samenvatting?
quote:
quote:
Inderdaad. Als gepeupel zijnde is het niet meer dan logisch dat we niet het recht hebben om te weten wat er gaande is. Volkomen terecht dat alle zowat alle posts in het feedback topic gewoon worden verwijderd.quote:
Ja, jij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:34 schreef sp3c het volgende:
hebben jullie de regeltjes niet gelezen toen jullie akkoord gingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |