Mja, en daarbij beheers je 20 wapens nooit allemaal perfect.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef Raene het volgende:
Ik vind het een beetje onbenullig dat ze 20 verschillende wapens hebben terwijl ze beter gewoon een paar met een shit shit shitload of ammo kunnen nemen.
Faal. Ik zag t wel.quote:
Stfuquote:
Maar je hebt wel wapens om te ruilen/ je groep uit te bereiden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, en daarbij beheers je 20 wapens nooit allemaal perfect.
Dit idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Boeiend, je kunt toch niet meer nablijven na de 21e
Dat is zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wapens om te ruilen/ je groep uit te bereiden.
Misschien krijg ik wel vrij als ik zeg dat ik het Mayageloof aanhangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Boeiend, je kunt toch niet meer nablijven na de 21e
Ik zal jou eens ... /KTmodequote:
En dat dan ergens ver weg in de bergen waar je minder kans op boze stelende menigtes hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
Veel water inslaan, waterzuiveringsinstallatie maken, poedersoepjes en zo.
Je wil sowieso van elke klasse 1 wapen hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef Raene het volgende:
Ik vind het een beetje onbenullig dat ze 20 verschillende wapens hebben terwijl ze beter gewoon een paar met een shit shit shitload of ammo kunnen nemen.
Dan gaan ze je helaas confronteren met de 12 keer zo lange tijdsschaal die de Maya's nog meer kennen zodat die hele wisseling geen bal meer uitmaakt, als het al werkelijk in 2012 zou plaatsvindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel vrij als ik zeg dat ik het Mayageloof aanhang
Can't wait.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Raene het volgende:
Ik vraag me echt af hoe mensen zullen zijn in de dagen vóór 21-12... Of ze dan toch nog "just in case" extra veel shit in huis gaan slaan of dat er van die cults zijn die massa zelfmoord plegen enzo.
Brandstof, wagens, grote groep van vertrouwbare mensen zodat je makkelijk kan verdedigen en een verdedigbare plaats.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
Veel water inslaan, waterzuiveringsinstallatie maken, poedersoepjes en zo.
Maar dat geloof je dan niet. Goed argument imo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan gaan ze je helaas confronteren met de 12 keer zo lange tijdsschaal die de Maya's nog meer kennen zodat die hele wisseling geen bal meer uitmaakt, als het al werkelijk in 2012 zou plaatsvinden
Dat zou ik niet doen... Ik zou denk ik dichtbij een rivier gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat dan ergens ver weg in de bergen waar je minder kans op boze stelende menigtes hebt.
Brandstof? Als in benzine, diesel e.d.? Of hout of papierpulp brokken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Brandstof, wagens, grote groep van vertrouwbare mensen zodat je makkelijk kan verdedigen en een verdedigbare plaats.
Geef mij een Glock en een AK47 en ik ben voldaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil sowieso van elke klasse 1 wapen hebben.
Me neitherquote:
Datquote:
Behalve een sniper tenzij dat je een militaire training daarvoor had. In NL heb je meer aan kunnen boogschieten, meswerpen en mes- en handvechten, omdat je hier veel minder wapens hebt + wapens snel verregenen als je uit je schuilplaats wordt verdreven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil sowieso van elke klasse 1 wapen hebben.
In de bergen heb je overal schoon water, daar komt het namelijk vandaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen... Ik zou denk ik dichtbij een rivier gaan zitten.
In de bergen is het over het algemeen smerig koud, hoe hoger je komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de bergen heb je overal schoon water, daar komt het namelijk vandaan
Ligt eraan of je een bug in of bug out wil doen. Maar het beste is natuurlijk allebei.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Brandstof? Als in benzine, diesel e.d.? Of hout of papierpulp brokken?
Die zijn zo eng groot en lompquote:
Hunger gaaames!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:48 schreef Samzz het volgende:
Als je goed om kunt gaan met wapens en georganiseerd bent dan kun je andere mensen aanvallen en hun survivalpakketen jatten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
Survivallen is belangrijker dan wapens, denk ik.
Daar kun je je op kleden. Je kunt daar een strategische locatie met uitzicht op de omgeving uitkiezen en je bent niet van alle kanten toegankelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de bergen is het over het algemeen smerig koud, hoe hoger je komt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Die zijn zo eng groot en lomp.
[..]
Hunger gaaames!
Maar dat is geen structurele oplossing tegen het verhongerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je goed om kunt gaan met wapens en georganiseerd bent dan kun je andere mensen aanvallen en hun survivalpakketen jatten.
Nee. Op kou kun je je tot op zekere hoogte kleden en daarna ga je er gewoon aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar kun je je op kleden. Je kunt daar een strategische locatie met uitzicht op de omgeving uitkiezen en je bent niet van alle kanten toegankelijk.
Ik ben ook lompquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Die zijn zo eng groot en lomp.
[..]
Hunger gaaames!
Mwah een wapen om je te verdedigen is echt geen overbodige luxe denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Fera het volgende:
Survivallen is belangrijker dan wapens, denk ik.
Je kunt ook zo'n katadyn pomp kopen... filter je slootwater zelfs mee tot drinkbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de bergen heb je overal schoon water, daar komt het namelijk vandaan
Maar je moet wel iets van een huis hebben, of een plaats om mensen onder te brengen die niet snel kapot gaat. Ook moet je vlees kunnen eten, dat kun je niet veel meenemen, en nog minder jagen. Zelfde geld voor groente overigens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar kun je je op kleden. Je kunt daar een strategische locatie met uitzicht op de omgeving uitkiezen en je bent niet van alle kanten toegankelijk.
Goed dat jij overal over hebt nagedacht. Jij mag bij een eventuele (zombi)apocalypse met mij en C_M standhouden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ok, maar overleven, evt kunnen verstoppen en dieren doden, vuur maken, dat zijn waardevolle skills.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je goed om kunt gaan met wapens en georganiseerd bent dan kun je andere mensen aanvallen en hun survivalpakketen jatten.
Pijl en boog skillzquote:
AK, P18, sniper, Boog (handboog en 2 kruisbogen)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Behalve een sniper tenzij dat je een militaire training daarvoor had. In NL heb je meer aan kunnen boogschieten, meswerpen en mes- en handvechten, omdat je hier veel minder wapens hebt + wapens snel verregenen als je uit je schuilplaats wordt verdreven.
Er is een enorme zaaddatabase in Spitsbergen geloof ik. Gewoon die plunderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
Ik zag ook een aflevering waarin een man iets van 11000 verschillende soorten zaden had. Dat is ook wel heel verstandig, eigen voedsel verbouwen.
Vlees is geen vereiste. Groentes wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar je moet wel iets van een huis hebben, of een plaats om mensen onder te brengen die niet snel kapot gaat. Ook moet je vlees kunnen eten, dat kun je niet veel meenemen, en nog minder jagen. Zelfde geld voor groente overigens.
Ik wilde niet zomaar zn slagzin rippen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah die KT mode maakte het net niet
Het enige wat ik met pijl en boog kan is gaten in kerkramen schietenquote:
Met de huidige bevolking zijn die dieren in een week opgegetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ok, maar overleven, evt kunnen verstoppen en dieren doden, vuur maken, dat zijn waardevolle skills.
Je moet een behoorlijk eindje reizen om bij bergen te komen waar het zo koud is 's winters dat je doodvriestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Op kou kun je je tot op zekere hoogte kleden en daarna ga je er gewoon aan.
Je kunt altijd nog andere mensen eten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is geen structurele oplossing tegen het verhongeren
Nee, groot deel van de mensen kan niet eens een dier doodmakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met de huidige bevolking zijn die dieren in een week opgegeten
Je moet ook een behoorlijk eindje reizen wil je tot de oorsprong van rivieren komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet een behoorlijk eindje reizen om bij bergen te komen waar het zo koud is 's winters dat je doodvriest
Land kunnen bewerken, zaden hebben, ook wel handig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ok, maar overleven, evt kunnen verstoppen en dieren doden, vuur maken, dat zijn waardevolle skills.
Als je hongerig bent ben je bereid alles te vretenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, groot deel van de mensen kan niet eens een dier doodmaken.
Gewoon alles wat je in blik kunt vinden aanschaffenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar je moet wel iets van een huis hebben, of een plaats om mensen onder te brengen die niet snel kapot gaat. Ook moet je vlees kunnen eten, dat kun je niet veel meenemen, en nog minder jagen. Zelfde geld voor groente overigens.
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je hongerig bent ben je bereid alles te vreten
En ik danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed dat jij overal over hebt nagedacht. Jij mag bij een eventuele (zombi)apocalypse met mij en C_M standhouden.
Ligt eraan, eerst de voorraden, dan elkaar afslachten wegens schaarste en wat overblijft gaat jagen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt niet veel grond nodig voor een moestuin die groot genoeg is om in je jaarlijkse groentebehoefte te voorzien. Als je ervaring hebt met het inmaken van eten is het wel te doen van je oogst in de zomer te etenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan sjouw je veel te veel mee (vooropgesteld dat je niet in je slecht verdedigbare huis wil blijven), of te weinig om lang te overleven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Gewoon alles wat je in blik kunt vinden aanschaffenshit blijft lang goed en je kan het een paar jaar na houdbaarheids datum nog eten. Oh en potjes met vitamine pillen lijkt me ook wel een strakke zodat je iig geen scheurbuik oploopt oid
!
Dat is ook een talent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik met pijl en boog kan is gaten in kerkramen schieten.
Dat vond de bisschop ookquote:
In bijvoorbeeld de Ardennen ontspringt ook heel veel water. Daar zijn de omstandigheden ook niet echt extreem verder. Maar wel veel volledig verlaten grondgebied.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook een behoorlijk eindje reizen wil je tot de oorsprong van rivieren komen.
Ik zou zelf nooit in de bergen gaan zitten, daar heb je de natuur ook nog eens meer tegen je.
Je zult in het begin toch meer rondtrekken, settlen komt pas later, als de rust weder gekeerd is. Eerst is het chaos.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Land kunnen bewerken, zaden hebben, ook wel handig.
Maar dat moet je wel al Vantevoren aanleggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt niet veel grond nodig voor een moestuin die groot genoeg is om in je jaarlijkse groentebehoefte te voorzien. Als je ervaring hebt met het inmaken van eten is het wel te doen van je oogst in de zomer te eten
En kippen nemen is altijd een goed plan, ze hebben nogal sterke voortplantingsdrang, leggen eieren en ze zijn lekker
Ik weet niet. Heb jij nuttige vaardigheden die ons groepje helpen overleven?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond de bisschop ook. Het typische was, de pijl ging precies door het oog van Maria
.
Welke vaardigheden zijn er al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Heb jij nuttige vaardigheden die ons groepje helpen overleven?
Jep, dat was tot ongeveer klas 3 mijn grote toekomstplanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar dat moet je wel al Vantevoren aanleggen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik met pijl en boog kan is gaten in kerkramen schieten.
Met de huidige bevolking zal de halve bevolking binnen een week dood zijn door de paniek en plunderingen, en omdat ze nieteens weten hoe je zo'n beest doodmaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja maar je wil zo iemand in je groep hebben, voor later. Een goed verdedigbare plaats is beter dan rondtrekken, je wordt snel verrast als er georganiseerde groepen rondtrekken, terwijl je relatief ongeorganiseerd kunt zijn om een klein stuk grond te verdedigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zult in het begin toch meer rondtrekken, settlen komt pas later, als de rust weder gekeerd is. Eerst is het chaos.
Ik zou gewoon niet gaan trekkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In bijvoorbeeld de Ardennen ontspringt ook heel veel water. Daar zijn de omstandigheden ook niet echt extreem verder. Maar wel veel volledig verlaten grondgebied.
Mensen die nog nooit een kip de nek om hebben gedraaid of een vis hebben doodgeslagenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:59 schreef Raene het volgende:
[..]!
[..]
Met de huidige bevolking zal de halve bevolking binnen een week dood zijn door de paniek en plunderingen, en omdat ze nieteens weten hoe je zo'n beest doodmaaktLaat staan durven
.
Tactiek. En ik ben dik dus je kunt me altijd nog opeten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Heb jij nuttige vaardigheden die ons groepje helpen overleven?
Moet je het wel kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet gaan trekken. Gewoon thuis blijven en daar voorbereiden. Kas maken, zaden planten, groente kweken en conserveren.
Mooi werk is dat.
Of een paard door de kop hebben geschotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit een kip de nek om hebben gedraaid of een vis hebben doodgeslagen
Heb je niet gelezen van mijn pijl en boog skillzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Moet je het wel kunnen verdedigen.
na 3 dagen maakt iedereen elk beest af hoor, wees daar maar niet bang voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:59 schreef Raene het volgende:
Met de huidige bevolking zal de halve bevolking binnen een week dood zijn door de paniek en plunderingen, en omdat ze nieteens weten hoe je zo'n beest doodmaaktLaat staan durven
.
Ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit een kip de nek om hebben gedraaid of een vis hebben doodgeslagen
Ja ik zou gewoon als eerste mijn buren neerknallen omdat die toch alleen maar irritant zijn en me shit zouden stelen.. de muren doorbreken en een groot fort bouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou gewoon niet gaan trekken. Gewoon thuis blijven en daar voorbereiden. Kas maken, zaden planten, groente kweken en conserveren.
Mooi werk is dat.
Wat dan ook weer dom isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
na 3 dagen maakt iedereen elk beest af hoor, wees daar maar niet bang voor.
Je hebt wel wat meer mensen nodig om iets te verdedigen. 10 ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen van mijn pijl en boog skillz?
Dat heb ik nog nooit gedaan, maar daar moet je gewoon de keel doorsnijden toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een paard door de kop hebben geschoten. Of een koe. Of een varken. Of een schaap
_!
Ik zou het graag doen, maar ik denk niet dat de boeren hier in de buurt dat leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een paard door de kop hebben geschoten. Of een koe. Of een varken. Of een schaap
_!
Alle vaardigheden van C_M, Loka en mezelf. Enorm veel dus al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke vaardigheden zijn er al?
Ik heb jou en je viriliteit wel nodig om de aarde te herbevolken, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tactiek. En ik ben dik dus je kunt me altijd nog opeten.
Ik woon met 6 man in een huisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je hebt wel wat meer mensen nodig om iets te verdedigen. 10 ofzo.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef JJH het volgende:
Wat een onmeunige faalbazen bij de post, ik woon op 20 en krijg al regelmatig post voor nummer 2-o, wie dat ook verzonnen heeft, maar goed.
Vandaag kreeg ik post ook voor een nummer 20, maar dan voor een straat aan de andere kant van de stad. Andere straatnaam, andere getallen in de postcode, andere letters.
Lijkt me toch wel dat je meer moet kunnen dan getalletjes onderscheiden bij de post. Lezen zou ook handig zijn.
Daar hebben mensen tegen mensen angstvallig weinig problemen meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ikmaar ik denk dat et grootste probleem voor de meeste mensen is dat ze geen leven van iemand anders kunnen nemen, wat wel een vereiste gaat worden om te overleven.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle vaardigheden van C_M, Loka en mezelf. Enorm veel dus al.
Voornamelijk autisme.
[..]
Ik heb jou en je viriliteit wel nodig om de aarde te herbevolken, dat dan weer wel.
Denk je dat serieus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ikmaar ik denk dat et grootste probleem voor de meeste mensen is dat ze geen leven van iemand anders kunnen nemen, wat wel een vereiste gaat worden om te overleven.
Vast niet iedereen, maar Darwin's wet van de sterkste komt waarschijnlijk wel weer kijken, dus degenen die het niet doen gaan dood (hopelijk)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
na 3 dagen maakt iedereen elk beest af hoor, wees daar maar niet bang voor.
Ik snap dat niet. Ik verzamel wel weer wat de komende weken en dan binnenkort maar weer eens bellen.quote:
Ik ben ook niet op een boerderij geboren. Was het maar waar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar ik denk niet dat de boeren hier in de buurt dat leuk vinden.
We zijn niet allemaal op een boerderij geboren.
Nee, want de herbevolking zou dan via mij moeten gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk autisme.
[..]
Ik heb jou en je viriliteit wel nodig om de aarde te herbevolken, dat dan weer wel.
jij hebt in een slachthuis gewerkt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op een boerderij geboren. Was het maar waar.
En slachten gebeurt dus niet bij de boer he, dat mag heul niet. Altijd op het slachthuis, tenzij noodslachting door de dierenarts.
Dan ben je toch een heldinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want de herbevolking zou dan via mij moeten gaan
Ik denk dat de mens eerder een soortgenoot omlegt dan een koe, bij wijze van. Ik wel, iig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De extreme gevallen ja. De doorsnee mens kan niet zomaar een leven nemen, tenzij het echt moet (en dan zijn ze in paniek = zwak)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Daar hebben mensen tegen mensen angstvallig weinig problemen mee..
Nope. Veel slachthuizen bezocht, vaak geholpen, zelfs op het punt gestaan een interne opleiding te volgen tot slachter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt in een slachthuis gewerkt?
Ik heb wel meer vrouwen nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Je hebt in ieder geval vrouwen, belangrijk om het voortbestaan van de mensheid te kunnen garanderen
Geil.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want de herbevolking zou dan via mij moeten gaan
Dat was er vroeger ook niet.. mag kaneel je bloedspetters opvangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik krijg toch geen kinderen als alle ziekenhuizen gesloten zijn
Ze moet meedoen, het is geen kwestie van willen meer in tijden van noodquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vrouwen nodig.
C_M doet daar niet aan mee lijkt me.
[..]
Geil.
Maar dan wel inderdaad inteeltproblemen.
Ik ook niet. Een straat verderop oke, maar aan de andere kant van de stad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik verzamel wel weer wat de komende weken en dan binnenkort maar weer eens bellen.
Aangefikt en niet gaar, bekken dicht en vreten maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
Koe doodschieten, vuurtje maken, koe erbovenop leggen, na 5 uur smullen maar.
En mijn people Skills natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk autisme.
[..]
Weinig kans, zelfs als de pillen op zouden gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was er vroeger ook niet.. mag kaneel je bloedspetters opvangen
Het is overal fucking dichtbevolkt in Nederlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En mijn people Skills natuurlijk.
En mijn huis wat best wel groot is en relatief in een vrij onbewoonde omgeving = makkelijk te verdedigen + ruimte voor een moestuin. Al kunnen we ook bij Loka gaan wonen
Ik vraag me af of de moed bezitten tot het doden van medemensen iets is dat als recht van de sterkste moet worden gezien...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vast niet iedereen, maar Darwin's wet van de sterkste komt waarschijnlijk wel weer kijken, dus degenen die het niet doen gaan dood (hopelijk)
Zo is hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Aangefikt en niet gaar, bekken dicht en vreten maar.
Denken dat je een keuze hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weinig kans, zelfs als de pillen op zouden gaan
Maar bij mij en jou minder dan in de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is overal fucking dichtbevolkt in Nederland
Inderdaad, die heb ik dus niet, goed gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is het
[..]
Denken dat je een keuze hebt
Jij mag koken. Want dan kunnen we geen pizza meer bestellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En mijn people Skills natuurlijk.
En mijn huis wat best wel groot is en relatief in een vrij onbewoonde omgeving = makkelijk te verdedigen + ruimte voor een moestuin. Al kunnen we ook bij Loka gaan wonen
Toch is dat een van de dingen die je het vaakst zal moeten gebruiken in een postapocaliptische wereld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de moed bezitten tot het doden van medemensen iets is dat als recht van de sterkste moet worden gezien...
Er zijn imo belangrijkere dingen om te overleven dan mensen dood kunnen schieten.
Ik voel een nieuwe Disney classic aankomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef Raene het volgende:
Als de dieren op zijn gaan we wel over op kanibalisme... en uiteindelijk 20 jaar later gaat iedereen dood aan aids.. einde.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben jullie het nou over 21 december?
Ik vraag het me af. Ik denk dat mensen best vreedzaam kunnen werken en elkaar helpenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch is dat een van de dingen die je het vaakst zal moeten gebruiken in een postapocaliptische wereld.
Hyperinflatie. 21-12 is nep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben jullie het nou over 21 december?
Laten we de snackbar veroverenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag koken. Want dan kunnen we geen pizza meer bestellen.
Komt goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij mag koken. Want dan kunnen we geen pizza meer bestellen.
Er zitten altijd wel asociale hufters tussenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik denk dat mensen best vreedzaam kunnen werken en elkaar helpen.
Ja, daarom verbaasde ik me erover dat jullie het er mogelijk over hadden.quote:
Die is onderweg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom verbaasde ik me erover dat jullie het er mogelijk over hadden.
Maar hoezo hyperinflatie?
Die knal je dan af. Maar volgens mij zijn dat er lang niet zoveel, mensen zijn groepsdieren, dus we hebben de kudde nodig om te overlevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel asociale hufters tussen
Ja, na 3 of 4 weken rellen, chaos en vermoorden, plunderen. En zelfs dan zullen er groepen mensen zijn die rondtrekken en vermoordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik denk dat mensen best vreedzaam kunnen werken en elkaar helpen.
Maar dan worden we allemaal dik en kunnen we niet meer rennen. Raken we allemaal aan de diarree en hebben we niet genoeg wc-papier.quote:
Ik slijp mijn zwaarden alvast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Komt goedtevens ga ik dan op boogschieten enzo
Ik weet het niet. Ik wil er liever ook niet achter komenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, na 3 of 4 weken rellen, chaos en vermoorden, plunderen. En zelfs dan zullen er groepen mensen zijn die rondtrekken en vermoorden
Ik zie niet in waarom iedereen ineens hysterisch mensen neer zou gaan knallen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, na 3 of 4 weken rellen, chaos en vermoorden, plunderen. En zelfs dan zullen er groepen mensen zijn die rondtrekken en vermoorden
Hier hebben we de Burcht. Dat is pas een vesting.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga het klooster dat hier in de buurt staat wel bezetten. Dat is me een vesting
.
Wanneer de hyperinflatie inslaat. doomsday is maar een suffe term.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En wanneer is die doomsday?
Ik kan groente verbouwen, touw maken van brandnetels, en kruidenthee maken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
Laten we een FOK!preppers oprichten.
Wie kan wat?
Heb je een nieuw woord geleerd ofzo vandaag?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Wanneer de hyperinflatie inslaat. doomsday is maar een suffe term.
Kom je er zelf wel in, danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier hebben we de Burcht. Dat is pas een vesting.
Echt niet dat ze daar in komen.
Ik kan koken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
Wie kan wat?
Ik kan verbouwen, groente inmaken, slachten en uitbenen enz..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan groente verbouwen, touw maken van brandnetels, en kruidenthee maken.
quote:
Oké dat komt goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan worden we allemaal dik en kunnen we niet meer rennen. Raken we allemaal aan de diarree en hebben we niet genoeg wc-papier.
[..]
Ik slijp mijn zwaarden alvast.
Ciaoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer mensen van hun dagelijkse portie junkfood voorzien. Tot later.
Werksequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
Werk zequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan opgegeten worden, en heb tactisch inzicht, alsmede een goed levend schild.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
Wie kan wat?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
Nou, wij overleven het wel. En mocht er iemand dood gaan, dan plant Nath er wel een nieuwe bij.
Ik ga daar natuurlijk bivakkeren vlak voor de 21ste.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je er zelf wel in, dan?
Mooie van het Klooster is, er is een binnenplaats en dus een flinke tuin om te verbouwen en dieren te houden.
Jeej.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
Nou, wij overleven het wel. En mocht er iemand dood gaan, dan plant Nath er wel een nieuwe bij.
Ze te zien moet ik me bij jou melden. Flink gebouw, lap grond en skillsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar natuurlijk bivakkeren vlak voor de 21ste.
Hopen dat Myr en Twi daar niet liggen te batsen.
Die komen al weken hun huis niet uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga daar natuurlijk bivakkeren vlak voor de 21ste.
Hopen dat Myr en Twi daar niet liggen te batsen.
Boerenfamilie, hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze te zien moet ik me bij jou melden. Flink gebouw, lap grond en skills
Boterkoek, ik kom ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
Laat me weten hoe dat gaat. Ik blijf wel lekker thuis, op de bank voor de tv met een dekentje en een lekker stuk boterkoek.
Jij wilt geen deel uit maken van mijn harem en zo vertegenwoordigd zijn in de eerste generatie na de apocalypse?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..].
Laat me weten hoe dat gaat. Ik blijf wel lekker thuis, op de bank voor de tv met een dekentje en een lekker stuk boterkoek.
Ik geloof dat ze daar nog eens wilden batsen. Maar hun vorige avontuur op mijn aanraden eindigde niet zoals verwacht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die komen al weken hun huis niet uit
Wat had je ze aangeraden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt geen deel uit maken van mijn harem en zo vertegenwoordigd zijn in de eerste generatie na de apocalypse?
[..]
Ik geloof dat ze daar nog eens wilden batsen. Maar hun vorige avontuur op mijn aanraden eindigde niet zoals verwacht.
Goede tijdsbestedingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boerenfamilie, he. Ik ging vroeger met oma groente en fruit inmaken en met opa en pa karkassen uitbenen en schoonmaken
.
Welk avontuur?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt geen deel uit maken van mijn harem en zo vertegenwoordigd zijn in de eerste generatie na de apocalypse?
[..]
Ik geloof dat ze daar nog eens wilden batsen. Maar hun vorige avontuur op mijn aanraden eindigde niet zoals verwacht.
Nee. Ook tijdens en na de apocalyps ga ik me niet voortplantenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dan houd je boerderij op na je overlijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ook tijdens en na de apocalyps ga ik me niet voortplanten.
Ik heb geen boerderij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan houd je boerderij op na je overlijden
Ik heb talent met een bijl. En chemische stoffen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk autisme.
[..]
Unabomber # 2quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb talent met een bijl. En chemische stoffen.
DW, voor al uw bommen en explosies!
Noliven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn ouders gaan 's middags internet uitzetten![]()
Dus dat is dan 's middags, en vanaf 2300![]()
Nu kan ik gewoon nooit meer noliven....
Waarom datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn ouders gaan 's middags internet uitzetten![]()
Dus dat is dan 's middags, en vanaf 2300![]()
Nu kan ik gewoon nooit meer noliven....
Vorige week nog gespeeld met geconcentreerd zwavelzuurquote:
Ik kan vissen vangenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Samzz het volgende:
Wie kan wat?
Je ouders zijn wel strikt zeg.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
No life, dat heb iknoliven is het werkwoord daarvan. A.K.A. FOK!en en gamen.
Interesseert me geen kutquote:
Ik ging in zijn profiel kijken, 1995quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ouders zijn wel strikt zeg.
Jij wordt vroedvrouw?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interesseert me geen kut. Jullie doen maar aan voortplanting, ik niet
.
Dafuq?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze vinden dat we teveel gamenons mam gamed te hele dag
hypocriet much.
17quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging in zijn profiel kijken, 1995Het klinkt zo jong
ja maar '95quote:
Ik ben maar 4 jaar ouder, maar het lijkt zoveel.quote:
Valt nog wel mee toch qua jongheidquote:
Klopt. Ik vind ook iedereen jong tegenwoordig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ging in zijn profiel kijken, 1995Het klinkt zo jong
ik ben uit de jaren 90, wat een broekie he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind ook iedereen jong tegenwoordig.
Jij wordt al kaal, dat telt niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind ook iedereen jong tegenwoordig.
Dat kan ze dan zelf ook niet meer doen neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch qua jongheid![]()
Ja, mijn moeder gamed meer per dag dan ik en mijn 2 broertjes bij elkaar![]()
Al doet ze de laatste tijd vooral Second Life. Vroeger Xboxte ze heel veel.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch qua jongheid![]()
Ja, mijn moeder gamed meer per dag dan ik en mijn 2 broertjes bij elkaar![]()
Al doet ze de laatste tijd vooral Second Life. Vroeger Xboxte ze heel veel.
Jawel, het werkt namelijk met een whitelist, en dan whitelist ons pap haar laptop en de Xbox gewoon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan ze dan zelf ook niet meer doen neem ik aan?
Ja. Enorm.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben uit de jaren 90, wat een broekie he?
Dat komt omdat ik veel testosteron heb en dus mannelijk ben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij wordt al kaal, dat telt niet.
Kaal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Enorm.
Ik voel me gewoon oud. Ik wil weer 17 zijn.
[..]
Dat komt omdat ik veel testosteron heb en dus mannelijk ben.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het ook, ik kan er nog steeds niet bij dat mijn neefje van '91 slimmer is dan ik ben.
Niet!quote:
Idd, dan mag je alleen sochtends als je op school bent?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jawel, het werkt namelijk met een whitelist, en dan whitelist ons pap haar laptop en de Xbox gewoon.
Kan het wel omzeilen, maar dat bevat het kraken van de laptops van ons mam/pap, om hun whitelist adres over te nemen op mijn laptop (heb het vorig jaar al uitgezocht). Doe het liever niet maar als ik 's middags zelfs niet kan internetten... Dat gaat te fur
Van 1900-2300quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, dan mag je alleen sochtends als je op school bent?
quote:
Je zei vanmorgen toch al dat je vanmiddag bezig zou gaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben nog steeds neit bezig met school.
Oeh, of met touwen, net als bij kalfjesquote:
ik ook 83 om precies te zijnquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Van 1900-2300Dat is niet genoeg om te FOK!en. Veel te weinig.
En ze willen mijn iPod (die ik zelf heb betaald) afpakken, omdat ik daar te veel op zit ipv huiswerk maak
Je moet het dan beter leren verbergen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Van 1900-2300Dat is niet genoeg om te FOK!en. Veel te weinig.
En ze willen mijn iPod (die ik zelf heb betaald) afpakken, omdat ik daar te veel op zit ipv huiswerk maak
Toen mijn pa m'n mp3 speler als straf afpakte, heb ik zijn muis verstopt. Toentertijd was er nog geen draadloosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als mensen zo onredelijk tegen mij doen ga ik onredelijk terug doen.
De afstandsbediening weghalen, omdat "ze daar zelf ook te veel achter zitten" etc.
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zei vanmorgen toch al dat je vanmiddag bezig zou gaan?![]()
Keizersnede met een kettingzaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, of met touwen, net als bij kalfjes.
Ik kan wel foei zeggen, maar vannacht was ik ook lekker bezigquote:
quote:[..]
Keizersnede met een kettingzaag
Ik ben tenminste niet vervelend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan wel foei zeggen, maar vannacht was ik ook lekker bezig
[..]![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen mijn pa m'n mp3 speler als straf afpakte, heb ik zijn muis verstopt. Toentertijd was er nog geen draadloos.
dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet het dan beter leren verbergen.
precies mijn plan, mijn broertjes zijn het vast ook met me eens (1 sowieso al)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als mensen zo onredelijk tegen mij doen ga ik onredelijk terug doen.
De afstandsbediening weghalen, omdat "ze daar zelf ook te veel achter zitten" etc.
Ik snap nog steeds niet waarom ik vervelend was eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben tenminste niet vervelend.
Coolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
[..]
Keizersnede met een kettingzaag
Ik ben goed. Maar ik kies dan wel voor een bevalling in mijn eentje ok?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Alleen de baby's die dat overleven hebben recht op leven. Goed plan, DW.
Standaard antwoord inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef Giertje het volgende:
doet me denken aan toen ik nog thuis woonde
dat mijn pa om het uur kwam vragen of ik nog van plan was om te gaan slapen
waarop ik steevast antwoorde ja zometeen
Ik zou er wel iemand bij nemen als ik jou wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben goed. Maar ik kies dan wel voor een bevalling in mijn eentje ok?
goedenmiddagquote:
Toen was ik 7quote:
de aussies en gabber en zulksquote:
oow ja dat hebben we toen op school nog meegekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker stuiteren!
Ajax won de CL
ik 12quote:
Als de keuze is tussen jou en alleen, ga ik alleen denk ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er wel iemand bij nemen als ik jou was. Mij dan niet, maar wel iemand.
Damnquote:
Oh dan ga ik weer angry bird spelen op mijn smartphonequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SEX man, da's vies, daar mag je nog niet aan denken
Alhoewel ik weinig SEX zie hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan ga ik weer angry bird spelen op mijn smartphone
Echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Orgie meetquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou haar geven.Zal het even doorgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik zou haar geven.Ik ook. En hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er bepaalde dames komen, ben ik van de partij.quote:
Top van je.quote:
Boks ouwe.quote:
Ik zou haar geven.Dat is echt dunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik zou haar geven.Wat zou jij haar geven? Een rok wat ik zie haar onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Boks ouwe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er bepaalde dames komen, ben ik van de partij.
[..]
Top van je.
[..]
Boks ouwe.
Dus?quote:
Een plezierige week.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat zou jij haar geven? Een rok wat ik zie haar onderbroek
Een week maarquote:
Dat is niet alleen het corset.quote:
Mag ik Fera dan als het klikt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tenzij het klikt. Dan langer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |