Mja, en daarbij beheers je 20 wapens nooit allemaal perfect.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef Raene het volgende:
Ik vind het een beetje onbenullig dat ze 20 verschillende wapens hebben terwijl ze beter gewoon een paar met een shit shit shitload of ammo kunnen nemen.
Faal. Ik zag t wel.quote:
Stfuquote:
Maar je hebt wel wapens om te ruilen/ je groep uit te bereiden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, en daarbij beheers je 20 wapens nooit allemaal perfect.
Dit idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Boeiend, je kunt toch niet meer nablijven na de 21e
Dat is zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wapens om te ruilen/ je groep uit te bereiden.
Misschien krijg ik wel vrij als ik zeg dat ik het Mayageloof aanhangquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:44 schreef Lokasenna het volgende:
Boeiend, je kunt toch niet meer nablijven na de 21e
Ik zal jou eens ... /KTmodequote:
En dat dan ergens ver weg in de bergen waar je minder kans op boze stelende menigtes hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
Veel water inslaan, waterzuiveringsinstallatie maken, poedersoepjes en zo.
Je wil sowieso van elke klasse 1 wapen hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef Raene het volgende:
Ik vind het een beetje onbenullig dat ze 20 verschillende wapens hebben terwijl ze beter gewoon een paar met een shit shit shitload of ammo kunnen nemen.
Dan gaan ze je helaas confronteren met de 12 keer zo lange tijdsschaal die de Maya's nog meer kennen zodat die hele wisseling geen bal meer uitmaakt, als het al werkelijk in 2012 zou plaatsvindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien krijg ik wel vrij als ik zeg dat ik het Mayageloof aanhang
Can't wait.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Raene het volgende:
Ik vraag me echt af hoe mensen zullen zijn in de dagen vóór 21-12... Of ze dan toch nog "just in case" extra veel shit in huis gaan slaan of dat er van die cults zijn die massa zelfmoord plegen enzo.
Brandstof, wagens, grote groep van vertrouwbare mensen zodat je makkelijk kan verdedigen en een verdedigbare plaats.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
Veel water inslaan, waterzuiveringsinstallatie maken, poedersoepjes en zo.
Maar dat geloof je dan niet. Goed argument imo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan gaan ze je helaas confronteren met de 12 keer zo lange tijdsschaal die de Maya's nog meer kennen zodat die hele wisseling geen bal meer uitmaakt, als het al werkelijk in 2012 zou plaatsvinden
Dat zou ik niet doen... Ik zou denk ik dichtbij een rivier gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat dan ergens ver weg in de bergen waar je minder kans op boze stelende menigtes hebt.
Brandstof? Als in benzine, diesel e.d.? Of hout of papierpulp brokken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Brandstof, wagens, grote groep van vertrouwbare mensen zodat je makkelijk kan verdedigen en een verdedigbare plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |