Dat ziet er wel heel erg Instagram uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef Frutsel het volgende:
Die van NYC liggen eruit helaas... aldus Twitter een foto uit NYC
[ afbeelding ]
Maar kan niet verifiėren of die wel echt is.
Volgens mij is dat uit The Day After Tomorrowquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
die pic is oud: http://blogs.wsj.com/metr(...)ado-damage/?mod=e2fbquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus een tornado, geen orkaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die pic is oud: http://blogs.wsj.com/metr(...)ado-damage/?mod=e2fb
Ah thx ! Mooi dat dat opgehelderd isquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die pic is oud: http://blogs.wsj.com/metr(...)ado-damage/?mod=e2fb
Doet het niet bij mij maar ik zet hem in de OPquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
http://www.earthcam.com/usa/newyork/brooklynbridge/
Brooklyn Bridge cam live.
Oke, hier doet hij het namelijk nog wel goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij maar ik zet hem in de OP
Bullcrap. In dat gat van zuid manhattan staat namelijk alweer een toren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een week vooruit is dat best indrukwekkend, gezien de onzekerheid. Al is dit maar een geval natuurlijk. Hoe zit het trouwens met de data-assimilatie, ik dacht dat ze een 4d-var data assimilatie hadden bij het ECWMF?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef thijsdetweede het volgende:
In dit geval lijkt het ECMWF vooral gelijk te krijgen. Die zitten er 100km en 6 uur vanaf, wat betreft landfall voorspelling een week van te voren? Dat de IFS het beste medium range weather forecast model was, is hier maar weer eens bewezen. En dat zonder serieuze data-assimilatie!
quote:“Frankenstorm” transition underway
What to call the storm? Perhaps the trickiest part of this system from a warning perspective is that Sandy may not technically be a hurricane by the time it reaches the coastline later tonight. It is interacting with a cold front that is draped on the coastline and it is losing some of its tropical characteristics. It actually has a warm front forming off to its east and a cold front to its south… a sign that it’s transitioning to an extratropical or mid-latitude cyclone. Or morphing into a Frankenstorm, as some have called it…
This transformation absolutely does not make it any less dangerous! It has been intensifying, and this interaction with the mid-latitude front is exactly what has been forecast to occur for days now. With or without a hurricane or a hurricane warning, this storm is extraordinary and must be taken very seriously.
Toch denk ik dat dat heel anders is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De Filipijnen zijn helaas in alle opzichten minder voorbereid op een storm dan New York, ook al komen ze meerdere keren per jaar voor.
Schip is inmiddels gezonken , 14 opvarenden gered, de rest is vermist aldus de laatste berichten.quote:
bij mij ook niet, maar naar een paar keer refresh doet ie t dan toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doet het niet bij mij maar ik zet hem in de OP
Ik moet nog werken anders ik ook wel en geluid doet ut hier nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit kan ik echt de hele dag gaan zitten kijken..
Zie je maar eens uit die golven te redden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schip is inmiddels gezonken , 14 opvarenden gered, de rest is vermist aldus de laatste berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |