`We need more coastguard ships to battle the sea!´quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als er veel overstromingen gaan komen kan Romney inspelen op het feit dat de kustbescherming van de USA niet zo veel bijzonders is en Obama daar weinig aan heeft gedaan de afgelopen 4 jaar.
We're gonna need a bigger sail!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:10 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
`We need more coastguard ships to battle the sea!´
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
We're gonna need a bigger sail!
twitter:AHurricaneSandy twitterde op maandag 29-10-2012 om 04:05:24I'M THINKIN OF GIVING Y'ALL OFF FROM WORK THE REST OF DA WEEK! reageer retweet
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:44 schreef YazooW het volgende:
Goed te zien dat Sandy terug aan het draaien is richting de oostkust:Omdat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen twisters gaan toch met cat tot cat 5?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Rabieluh het volgende:
Aangezien google het me niet kan vertellen en het hier ook over windsnelheden gaat, hoe zit het met de beaufortschaal bij orkanen....hij stopt bij windkracht 12 en dan spreekt men van een orkaan maar orkanen gaan tot cat. 5. Is er een extended beaufortschaal of nemen de orkaan categorieen het dan gewoon over.
hoooo, haal ik nu orkaan en tornado categorieën door elkaar?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
alleen twisters gaan toch met cat tot cat 5?
kan gebeuren joh, ik ben ook niet de perfecte Fokkerquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
hoooo, haal ik nu orkaan en tornado categorieën door elkaar?
Oh ik dacht alquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef woid het volgende:
[..]
denk dat bedoelt wordt: "het is goed te zien dat..."
lekker mee blaten als je er geen verstand van hebt, dat maakt je toch juist de perfecte fokker?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
kan gebeuren joh, ik ben ook niet de perfecte Fokker
Blaten jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef woid het volgende:
[..]
lekker mee blaten als je er geen verstand van hebt, dat maakt je toch juist de perfecte fokker?
Orkanen gaan tot categorie 5 jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Rabieluh het volgende:
Aangezien google het me niet kan vertellen en het hier ook over windsnelheden gaat, hoe zit het met de beaufortschaal bij orkanen....hij stopt bij windkracht 12 en dan spreekt men van een orkaan maar orkanen gaan tot cat. 5. Is er een extended beaufortschaal of nemen de orkaan categorieen het dan gewoon over.
quote:Tropische Depressie: windsnelheden van 38 tot 61 km/u
Tropische Storm: windsnelheden van 62 tot 118 km/u
Orkaan 1e categorie: windsnelheden van 119 tot 153 km/u en een stormvloed van 1 tot 1,5 meter boven normaal
Orkaan 2e categorie: windsnelheden van 154 tot 177 km/u en een stormvloed van 1,5 tot 2,5 meter boven normaal
Orkaan 3e categorie: windsnelhden van 178 tot 209 km/u en een stormvloed van 2,5 tot 3,7 meter boven normaal
Orkaan 4e categorie: windsnelheden van 210-249 km/u en een stormvloed van 3,8 tot 5,5 meter boven normaal
Orkaan 5e categorie: windsnelheden > 250 km/u en een stormvloed van meer dan 5,5 meter boven normaal
Ben benieuwd hoe het er nu bij daglicht uitziet! Denk dat ze daar wel wat nieuw zand kunnen gebruikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Op pagina 6 van dit topic zie je screenshots bij daglicht.
onderste kaart is kleiner, dus je vergelijking is niet helemaal netjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Even ter vergelijking...
Orkaan Irene die vorig jaar de oostkust van de VS schampte en 19 miljard dollar schade veroorzaakte... en de huidige orkaan Sandy...
[ afbeelding ]
Tel uit je winst
Keek net je link, maar gaat al langs het voorste huis dus nog een uurtje denk ik en dan staat de boel daar blank.quote:
Scheelt toch niet zoveel? Onderste is net een heel klein stukje meer naar het oosten?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
onderste kaart is kleiner, dus je vergelijking is niet helemaal netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |