Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees je dat. Hij vond de Big Tasty weinig aan
Nee, niet zo lekker nee. Ik heb niks met dat lappie vlees wat er tussen zitquote:
Lukt me nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik al verbannen uit m'n geheugen
Ik vind het het beste wat ze hebben, qua burger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nee, niet zo lekker nee. Ik heb niks met dat lappie vlees wat er tussen zit
Hiervoor had ik 'm hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom heb ik steeds onbedoeld de LAPO?
Bij BurgerKing kun je ten alle tijde 1000 aanpassingen maken aan je Burger, iets extra of iets minder of gewoon niet. En dan bij ELKE fucking burger die je op je kassa aansloeg... Kaas en bacon meneer/mevrouw?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk nu bijna 5 jaar bij de Mc![]()
Hoezo trauma?
Whatever.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem jij mij zo?
Ik niet. McChicken vind ik het lekkerst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het het beste wat ze hebben, qua burger.
Joh, vind jij de McChicken het lekkerstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. McChicken vind ik het lekkerst.
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat gepaneerde kip?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer even die Wrap proberen? Of zullen we dat samen doen als je weer eens hier bent?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.
Nee, lijkt maar zo. Maar telkens iemand anders vraagt er iets overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, vind jij de McChicken het lekkerste.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.
Vannacht steeds.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer even die Wrap proberen? Of zullen we dat samen doen als je weer eens hier bent?Ja. Dat gaan we doen. Je moet die eten.
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Gvdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik heb ook wel eens van die dagen.quote:
Zaad.quote:
Piemelvocht der liefde.quote:
Die was een beetje tè he of nietquote:
Maar sperma is niet echt volgens de HACCP regels.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze op een burger doen
Snap ik, ik heb een trauma aan jou over gehouden.quote:
Over gaatjesquote:
Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb een trauma aan jou over gehouden.
[..]
Over gaatjes
Je spoot de piemelvocht der liefde op je beeldscherm?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moet even een doekje pakken om m'n beeldscherm schoon te maken
Ja, speciaal voor mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Over gaatjes
Och, een shoarma-tent in Arnhem of omstreken nam het al helemaal niet zo nauw met de regeltjes. Pap van 7 verschillende mannen gevonden in de sausquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar sperma is niet echt volgens de HACCP regels.
What did he doquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Over gaatjes
Hèt piemelvocht der liefde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je spoot de piemelvocht der liefde op je beeldscherm?
Ik weet het. Wat willen ze niet weten dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze op een burger doen
Toch maar geen kapsalon vanavond...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, een shoarma-tent in Arnhem of omstreken nam het al helemaal niet zo nauw met de regeltjes. Pap van 7 verschillende mannen gevonden in de saus![]()
Wat ze met een burger uitspokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet het. Wat willen ze niet weten dan?
Bukake surprisequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, een shoarma-tent in Arnhem of omstreken nam het al helemaal niet zo nauw met de regeltjes. Pap van 7 verschillende mannen gevonden in de saus![]()
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat doen we met die burgers dan?
Hihi. Nu serieusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de EHBO post strompelen/kruipen
Blijkbaar was ik irritant ofzoquote:
Nee, dat wilde ik vanmorgen doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de EHBO post strompelen/kruipen
hihihihquote:
Te veel drinken. Ik houd niet van dronken mensen, tenzij ik zelf dronken ben.quote:
Nou, ik weet het, ik werk er. Dus ik ben benieuwd wat wij met die burgers doen volgens jou wat de rest niet wil weten.quote:
Ik was niet dronken, aangeschoten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihih
[..]
Te veel drinken. Ik houd niet van dronken mensen, tenzij ik zelf dronken ben.
Werk nou eventjes meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik weet het, ik werk er. Dus ik ben benieuwd wat wij met die burgers doen volgens jou wat de rest niet wil weten.
Dat zeggen mensen die dronken waren altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was niet dronken, aangeschoten.
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Raene het volgende:
Er gebeuren soms rare dingen binnen een fastfoodbedrijf.
Ben je al op de counter gepakt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Raene het volgende:
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die dronken waren altijd.
Ben ik niet zo van.quote:
Oooh. Als dat alles is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik irritant ofzo
[..]
Nee, dat wilde ik vanmorgen doen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Raene het volgende:
quote:
Dat is overal hoor, niet alleen bij de burgerflippersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
Bij ons alleen geouwehoer onderling en roddels die binnen no time bij iedereen bekend zijn. Verder geen rare dingen
Proestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zo spel je het wel.
Dat is bij ieder bedrijf wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
Bij ons alleen geouwehoer onderling en roddels die binnen no time bij iedereen bekend zijn. Verder geen rare dingen
Dus geen rare dingen. Exactly my pointquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is overal hoor, niet alleen bij de burgerflippers
Seks in het magazijn, in het vuilhok, de schoonmaakkast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus geen rare dingen. Exactly my point
Bij ons nog niet gebeurd. Hangen ook overal camera's en de camera's worden gecheckt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Seks in het magazijn, in het vuilhok, de schoonmaakkast.
Dat soort dingen
Soon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ga je de boterkoek maken?
Klopt.quote:
Ik zou het zelf niet meer weten.quote:
Oke, waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je driekwart fles whiskey wegwerkt ben je dronken.
Ieuw!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ken een restaurant waar ze op de grond gevallen eten gewoon gebruiken en waar ze restjes van andere mensen op nieuwe borden weer uit serveren naar nieuwe gasten.
Dat laatse mag toch niet? Alleen in geval van diefstal enzo toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons nog niet gebeurd. Hangen ook overal camera's en de camera's worden gecheckt.
Uhu, alleen mogen ze bepaalde delen van het bedrijf niet filmen. En dáár kun je doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons nog niet gebeurd. Hangen ook overal camera's en de camera's worden gecheckt.
Ik ken een restaurant waar men op burgers roggelde man klanten die onbeleefd waren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ken een restaurant waar ze op de grond gevallen eten gewoon gebruiken en waar ze restjes van andere mensen op nieuwe borden weer uit serveren naar nieuwe gasten.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet meer weten.
[..]
Oke, ja
Ik hou echt niet van cupcakes, nu hou ik sowieso al niet van cake, maar cupcakes zijn altijd zo zonde van de moeite.quote:
Gadverdammequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken een restaurant waar men op burgers roggelde man klanten die onbeleefd waren.
Vind cupcakes viesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van cupcakes, nu hou ik sowieso al niet van cake, maar cupcakes zijn altijd zo zonde van de moeite.
Jup. Gebeurt bij best veel restaurants ook nog. Data op producten dat niet klopt, slechte koeling, verkeerde verhitting.quote:
Ik ken een restaurant waar ze allemaal hun best doen om echt lekker eten op tafel te zetten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken een restaurant waar men op burgers roggelde man klanten die onbeleefd waren.
Ik hou niet van dingen waar chocola op de een of andere manier in is verwerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan die moeite beter in taart of brownie of chocolademousse stoppen.
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken een restaurant waar ze allemaal hun best doen om echt lekker eten op tafel te zetten.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou echt niet van cupcakes, nu hou ik sowieso al niet van cake, maar cupcakes zijn altijd zo zonde van de moeite.
En jij bent een vrouw?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen waar chocola op de een of andere manier in is verwerkt.
Zelfde met banaan en peer.
Je houd niet van bananen en peren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Bleghquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Gebeurt bij best veel restaurants ook nog. Data op producten dat niet klopt, slechte koeling, verkeerde verhitting.
Dat krijg je met vrienden die in de horeca werken, krijg je alles mee.
Je breekt mijn hart.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Slagroomquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Cupcakes, meeeh
Een plak cake met slagroom en smarties
Belgische wafels met slagroom en aardbeien![]()
Bij mij witte chocolade.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slagroom
Als je mij snel misselijk wilt, geef me slagroom
Jullie hebben ook nogal een open keuken. En zo hoort het trouwens ook. Ik hoef geen sla dat eerst op de grond heeft gelegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blegh![]()
Ik weet dat bij ons alles volgens procedures loopt. Gebeurd niets raars met het eten. Valt het op de grond wordt het ook direct weggegooid. Doen we dat niet word je ook gewoon direct ontslagen. Al eens voorgekomen namelijk. Niemand die het durft
Op ijs eet ik nooit slagroom. Alleen als het geserveerd wordt in een restaurant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slagroom
Als je mij snel misselijk wilt, geef me slagroom
Dat hoeven maar weinig mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie hebben ook nogal een open keuken. En zo hoort het trouwens ook. Ik hoef geen sla dat eerst op de grond heeft gelegen.
Jammiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Cupcakes, meeeh
Een plak cake met slagroom en smarties
Belgische wafels met slagroom en aardbeien![]()
Dat wel maar cupcakes zijn stom.quote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie hebben ook nogal een open keuken. En zo hoort het trouwens ook. Ik hoef geen sla dat eerst op de grond heeft gelegen.
Welke ga je kopen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben & Jerry's in de bonus bij de AH![]()
Ga nu dus even smullen
Laat zien danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mijn Cupcake haske schattig.
Oke ik ga nu richting jou. Waar ben je? Amersfoort?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben & Jerry's in de bonus bij de AH![]()
Ga nu dus even smullen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt mij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan heb je t ook over n plek. Arnhem.
Valt me van je tegen, dame.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 'm al. Cookie Dough
Hahaha, jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke ik ga nu richting jou. Waar ben je? Amersfoort?
Omfg, ik heb bij een shoarmatent in Arnhem gegeten met Rokje en Tamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 'm al. Cookie Dough
Waarom Cookie dough als er zoveel betere zijn?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omfg, ik heb bij een shoarmatent in Arnhem gegeten met Rokje en Tam
De beste word niet meer in deze verpakkingen verkocht; Cherry Garcia.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom Cookie dough als er zoveel betere zijn?
Goed voor je weerstand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omfg, ik heb bij een shoarmatent in Arnhem gegeten met Rokje en Tam
Hahaha, jij en kers. Het is niet te gelovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De beste word niet meer in deze verpakkingen verkocht; Cherry Garcia.
Chocolate Fudge Brownie was al uitverkocht. De rest vind ik maar niks.
So jellyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gewerkt bij Ben&Jerry's
Elke pauze een bak leegeten
Lolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb gewerkt bij Ben&Jerry's
Elke pauze een bak leegeten
Kersenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, jij en kers. Het is niet te geloven
Ik houd niet van chocolade ijsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De beste word niet meer in deze verpakkingen verkocht; Cherry Garcia.
Chocolate Fudge Brownie was al uitverkocht. De rest vind ik maar niks.
Geef aan mij. Nu.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nog wel een shirt van B&J. Zijn er maar 40 van, van die shirts
Ik hou ook niet van chocolade ijsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van chocolade ijs
Je bent niet zo van de karamelzeker?
Alleen de caramel van de Mcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet van chocolade ijs
Je bent niet zo van de karamelzeker?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I know, daar ben jij echt fan van
Over Cupcake.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over je schattige cupcakes had
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat moet nog wel lukken.
Help me straks even herinneren
Gemeenquote:
Baked Alaska?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen de caramel van de Mc
OMFG.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nog wel een shirt van B&J. Zijn er maar 40 van, van die shirts
Ik vind modelmasseur beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Noes, ik zie net de perfecte baan voor mij op tv
Auto's crashen in naam der wetenschap
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
Is mijn droombaan nu de topickill?![]()
Kijk dat filmpje op dumpert dan.
Ben je betrapt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Moeders
Ik wil een slot op mijn deur
Haha wat heeft ze ditmaal gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Moeders
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
Moeders
Mijn moeder en zusjes waren daar gisteren al mee bezigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:49 schreef Raene het volgende:
Ik ga 13 dagen naar frankrijk, weer zo'n kut actie op facebook waar de mensheid niks aan heeft. Echt vrouwen (no offence) denken dat ze de wereld redden door al die fuck plaatjes te liken en te sharen.
Kijk, Muhahaha, mijn Cuppiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over je schattige cupcakes had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
Welke plaatjes, ik zie niks op facebook.
Dit. En houden zo, ik hoef die meuk niet te zienquote:
Zie jij geen statussen als: 8 dagen Las Vegas. Of 20 dagen Mexico, bij vrouwen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef muhahaha het volgende:
Welke plaatjes, ik zie niks op facebook.
Nu je het zegt, ik zag gisteren iets voorbij komen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie jij geen statussen als: 8 dagen Las Vegas. Of 20 dagen Mexico, bij vrouwen?
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik strijd nu in the battle of facebook. Zo'n dom mokkel dat boos word omdat ik er niet aan mee doequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder en zusjes waren daar gisteren al mee bezig. Triestheid heerst.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, Muhahaha, mijn Cuppie.
VisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Dat jaquote:
quote:
Ja is er nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik strijd nu in the battle of facebook. Zo'n dom mokkel dat boos word omdat ik er niet aan mee doe.
WAT IS HIER HET NUT VAN ZEG HET DAN!
Nee, maar als ze zo in al mijn spullen blijft graait vindt ze nog eens dingen die ze niet zou moeten zienquote:
Allemachtig wat ingewikkeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja. Dat is dus de verjaardagsdatum
. De maand staat voor een bepaalde stad of land en je geboortedag is dan het aantal dagen dat je gaat
.
Voor mij: 8 dagen Las Vegas, 8 februari.
Zot. Ik doe er ook niet aan mee, kreeg het bericht gisteren wel.
Ik heb hem niet eens gekregenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ja. Dat is dus de verjaardagsdatum
. De maand staat voor een bepaalde stad of land en je geboortedag is dan het aantal dagen dat je gaat
.
Voor mij: 8 dagen Las Vegas, 8 februari.
Zot. Ik doe er ook niet aan mee, kreeg het bericht gisteren wel.
Bouw een slot op je deurquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar als ze zo in al mijn spullen blijft graait vindt ze nog eens dingen die ze niet zou moeten zien
Die wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Hebben jullie die drink niet binnen gekregen?
Wooptiefuckingdoo...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef Raene het volgende:
het is weer tijd om met alle vrouwen te strijden tegen borstkanker. We herinneren ons allemaal nog wel het spel dat we vorig jaar deden en waarbij we allemaal de kleur van onze BH of de plek waar we het liefst onze handtas lieten op Facebook postten. Vorig jaar haalde deze actie zelfs het nieuws!
Zegt tegen geen enkele man waar we dit jaar mee bezig zijn!
Dit jaar dien je de maand en de dag waarop je geboren bent te kiezen en dit bericht ALLEEN aan vrouwen door te sturen. In je status dient bv te staan:"Ik ga 21 dagen naar México".
Je geboortedag geeft aan hoeveel dagen je gaat
Geboren in Januari: México; Februari: Las Vegas, Maart: Miami; April: Dominicaanse Republiek; Mei: Frankrijk; Juni: Puerto Rico; Juli: China;Augustus: Rusland; September: New York; Oktober: Jamaica; November: Canada; December: Tokyo
Die is oudquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Hebben jullie die drink niet binnen gekregen?
Er was alleen heel snel een andere versie in omloopquote:Eén van mijn vriendinnen heeft voorgesteld dat wij vrouwen iets speciaal zouden doen op facebook tegen borstkanker.Het is eigenlijk zo eenvoudig, dat ik zou willen dat je mee deed. Vorig jaar was het idee om de kleur van je BH die je toen droeg op te schrijven op FB... de mannen die van niks wisten, vroegen zich dagen lang af, wat die kleuren op onze status te betekenen hadden!!!Dit jaar gaat het over onze liefdessituatie en ook wat je in de toekomst wil...WAT DRINK JIJ???CHAMPAGNE: ik ben vrijgezel / JENEVER: ik ben verloofd / WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet / COGNAC: ik heb een relatie / AMARETTO: ik ben verliefd / SAFARI: ik hou van avontuur / COINTREAU: ik ben getrouwd / BIER: vrije liefde MALIBU: ik ben zijn minnares JÄGERMEISTER: ik heb de ware nog niet gevonden / VODKA: ik ben vrijgezel en dat blijft zo / BLOODY MARY: ik zou terug vrijgezel willen zijn / TEQUILA SUNRISE: ik wil graag trouwenNu moet je een keuze maken en zet die op je status (antwoord niet op dit bericht, enkel je drank op je status zetten). Kopieer en plak dit bericht en stuur hem door naar jouw vriendinnen op facebook (wel als bericht aub!).Vorig jaar heeft dit spel het nieuws gehaald, laten we dit jaar hetzelfde doen
Drank.quote:
Mijn status was ranja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er was alleen heel snel een andere versie in omloop
Ik 28.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga 21 dagen naar de Dominicaanse Republiek
quote:WIJN : samen zijn maar hij weet het nog niet
Ik deed er niet aan mee.quote:
Ik wel. Ranja = I don't give a rat's fart.quote:
Er was laatst versie van mannen over vrouwen... bitch pleeaaase chicks flipten de pan uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voel je je als vrouw wel goed als je dan als status Wijn invoert?
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ranja = I don't give a rat's fart.
Oh, hoe ging die danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Er was laatst versie van mannen over vrouwen... bitch pleeaaase chicks flipten de pan uit
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ranja = I don't give a rat's fart.
Whehehehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Er was laatst versie van mannen over vrouwen... bitch pleeaaase chicks flipten de pan uit
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:05 schreef Raene het volgende:
Ik vind overly attached girlfriend zo grappig.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, Muhahaha, mijn Cuppie.
Aah wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geen flauw idee, hij was immens lomp dat wel..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hoe ging die dan? Niks van meegekregen.
quote:
Misschien komt het nog. Of niet. Wat een zooi weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee
Ik zie wel veel datingsites reclame
Dat drankspelding kwam ook niet naar voren in mijn vriendenlijst.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:05 schreef Raene het volgende:
Ik vind overly attached girlfriend zo grappig.
Terechtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja geen flauw idee, hij was immens lomp dat wel..
Aaaah, doe eens terug zoekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik vond m supergrappig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja,quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Raene... Ik zie net jouw naam voorbijkomen op tv
Finding Bigfoot?
Nee, want mobiel.quote:
Mehquote:
Nee.quote:
Zondequote:
Het ging rond op facebook, maar is al n tijdje geleden. Geen idee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Waar kan ik 'm zelf vinden
? Hoe heet het
.
Waarschijnlijk omdat Bigfoot niet bestaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonde
Ze weten alles over die dingen, maar er is er nog nooit een gezien
Ben ik met je eens hoor. Maar ik vind die lui zo grappigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Bigfoot niet bestaat. Maar een wilde gok, hoor.
Dat programma is echt hilarisch, ik lach die mensen uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonde
Ze weten alles over die dingen, maar er is er nog nooit een gezien
Is ook de enige reden dat ik het kijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat programma is echt hilarisch, ik lach die mensen uit.
Ik niet, ongeveer de helft van de posts die ik momenteel op facebook zie gaat over superheldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Doomsday preppers, of zoietsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Maar ik vind die lui zo grappig
Superhelden? Bij mij nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik niet, ongeveer de helft van de posts die ik momenteel op facebook zie gaat over superhelden
Ja, dat is ook hilarischquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Doomsday preppers, of zoiets? Dat is ook geweldig
.
Ik zit altijd met verbazing te kijken wat sommige mensen verzinnen. Best leerzaam, ookquote:
Ik ben er een beetje op uitgekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Echt compleet gemist en ik dacht dat ik toch wel aardig wat vriendjes had gemaaktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:19 schreef Royco1 het volgende:
Die shit met die landen is al eerder geweest, al voor de drank
Staat op dumpert een fragment. 550 euro uitgeven aan 2 apparaten alleen alquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Er was ook zo'n vrouw die een scheepscontainer kreeg om eten in te bewaren ofzo voor haar verjaardag en daar zielsgelukkig mee wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Staat op dumpert een fragment. 550 euro uitgeven aan 2 apparaten alleen al
Mja, hier beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt compleet gemist en ik dacht dat ik toch wel aardig wat vriendjes had gemaakt
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook zo'n vrouw die een scheepscontainer kreeg om eten in te bewaren ofzo voor haar verjaardag en daar zielsgelukkig mee was
Dat zijn straks de eerste die vermoord wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook zo'n vrouw die een scheepscontainer kreeg om eten in te bewaren ofzo voor haar verjaardag en daar zielsgelukkig mee was
Straks?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn straks de eerste die vermoord worden
Wanneer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha idd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vraag het me af... Ik heb ook families gezien die een dik wapenarsenaal hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn de eersten die op die vrouw met haar container af gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af... Ik heb ook families gezien die een dik wapenarsenaal hebben.
Dec 2012 is achterhaaldquote:
Lijkt me niet, die hebben zelf eten waar een heel weeshuis drie jaar zoet mee isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn de eersten die op die vrouw met haar container af gaan.
Maar goed, je kunt 40.000 wapens hebben, als je niet weet hoe je ze moet gebruiken schiet het nog niet opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af... Ik heb ook families gezien die een dik wapenarsenaal hebben.
Punt is, dat weten ze welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar goed, je kunt 40.000 wapens hebben, als je niet weet hoe je ze moet gebruiken schiet het nog niet op
Tofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Raene het volgende:
Ik heb trouwens wel een vette EOTW party staan 21-12.
Ahh okéquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Punt is, dat weten ze wel. Iedere week oefenen op de schietbaan
.
Hyperinflatie zie ik nog wel gebeuren binnen nu en een paar jaar..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Er komt nog wel binnen een jaar of tien, twintig een dikke voedselcrisis denk ik.
Dat komt nog eerder jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Hyperinflatie zie ik nog wel gebeuren binnen nu en een paar jaar..
Ik moet preppenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens de maya's niet
Snel de boterkoekmeet doen voordat alles vergaat
Koffiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet preppen! 200 pakjes Roomboter en bakmix
! en 500 pakken koffie
!
Met als gevolg dat de supermarkten leeggetrokken worden en we in een voedselcrisis zittenquote:
Ja want niemand denkt daar aan op zo'n momentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan ga ik gewoon vissen vangen en verkopen
Dikke winst alles
Je bent vast de enige met dat ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan ga ik gewoon vissen vangen en verkopen
Dikke winst alles
Niet iedereen heeft mijn skillsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want niemand denkt daar aan op zo'n moment.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef Raene het volgende:
Ik heb al een partay staan op 21-12 bij mij thuis... dresscode is aluminium hoedjes
Want?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jammer genoeg valt de 20e niet op een vrijdag
Oh, die heb ik nog wel in de kast liggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef Raene het volgende:
Ik heb al een partay staan op 21-12 bij mij thuis... dresscode is aluminium hoedjes
True.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft mijn skills
Nice ik zat al te bedenken hoe ik die shit ga makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, die heb ik nog wel in de kast liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |