Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees je dat. Hij vond de Big Tasty weinig aan
Nee, niet zo lekker nee. Ik heb niks met dat lappie vlees wat er tussen zitquote:
Lukt me nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik al verbannen uit m'n geheugen
Ik vind het het beste wat ze hebben, qua burger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nee, niet zo lekker nee. Ik heb niks met dat lappie vlees wat er tussen zit
Hiervoor had ik 'm hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom heb ik steeds onbedoeld de LAPO?
Bij BurgerKing kun je ten alle tijde 1000 aanpassingen maken aan je Burger, iets extra of iets minder of gewoon niet. En dan bij ELKE fucking burger die je op je kassa aansloeg... Kaas en bacon meneer/mevrouw?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk nu bijna 5 jaar bij de Mc![]()
Hoezo trauma?
Whatever.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem jij mij zo?
Ik niet. McChicken vind ik het lekkerst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het het beste wat ze hebben, qua burger.
Joh, vind jij de McChicken het lekkerstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. McChicken vind ik het lekkerst.
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat gepaneerde kip?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer even die Wrap proberen? Of zullen we dat samen doen als je weer eens hier bent?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.
Nee, lijkt maar zo. Maar telkens iemand anders vraagt er iets overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, vind jij de McChicken het lekkerste.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.
Vannacht steeds.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer even die Wrap proberen? Of zullen we dat samen doen als je weer eens hier bent?Ja. Dat gaan we doen. Je moet die eten.
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Gvdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Irritant is dat. Ik heb ook wel eens van die dagen.quote:
Zaad.quote:
Piemelvocht der liefde.quote:
Die was een beetje tè he of nietquote:
Maar sperma is niet echt volgens de HACCP regels.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze op een burger doen
Snap ik, ik heb een trauma aan jou over gehouden.quote:
Over gaatjesquote:
Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb een trauma aan jou over gehouden.
[..]
Over gaatjes
Je spoot de piemelvocht der liefde op je beeldscherm?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik moet even een doekje pakken om m'n beeldscherm schoon te maken
Ja, speciaal voor mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Over gaatjes
Och, een shoarma-tent in Arnhem of omstreken nam het al helemaal niet zo nauw met de regeltjes. Pap van 7 verschillende mannen gevonden in de sausquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar sperma is niet echt volgens de HACCP regels.
What did he doquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Over gaatjes
Hèt piemelvocht der liefde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je spoot de piemelvocht der liefde op je beeldscherm?
Ik weet het. Wat willen ze niet weten dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ze op een burger doen
Toch maar geen kapsalon vanavond...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, een shoarma-tent in Arnhem of omstreken nam het al helemaal niet zo nauw met de regeltjes. Pap van 7 verschillende mannen gevonden in de saus![]()
Wat ze met een burger uitspokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet het. Wat willen ze niet weten dan?
Bukake surprisequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Och, een shoarma-tent in Arnhem of omstreken nam het al helemaal niet zo nauw met de regeltjes. Pap van 7 verschillende mannen gevonden in de saus![]()
Dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat doen we met die burgers dan?
Hihi. Nu serieusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de EHBO post strompelen/kruipen
Blijkbaar was ik irritant ofzoquote:
Nee, dat wilde ik vanmorgen doen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar de EHBO post strompelen/kruipen
hihihihquote:
Te veel drinken. Ik houd niet van dronken mensen, tenzij ik zelf dronken ben.quote:
Nou, ik weet het, ik werk er. Dus ik ben benieuwd wat wij met die burgers doen volgens jou wat de rest niet wil weten.quote:
Ik was niet dronken, aangeschoten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihihih
[..]
Te veel drinken. Ik houd niet van dronken mensen, tenzij ik zelf dronken ben.
Werk nou eventjes meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik weet het, ik werk er. Dus ik ben benieuwd wat wij met die burgers doen volgens jou wat de rest niet wil weten.
Dat zeggen mensen die dronken waren altijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was niet dronken, aangeschoten.
Dat klopt dan weer welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Raene het volgende:
Er gebeuren soms rare dingen binnen een fastfoodbedrijf.
Ben je al op de counter gepakt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Raene het volgende:
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die dronken waren altijd.
Ben ik niet zo van.quote:
Oooh. Als dat alles is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar was ik irritant ofzo
[..]
Nee, dat wilde ik vanmorgen doen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:19 schreef Raene het volgende:
quote:
Dat is overal hoor, niet alleen bij de burgerflippersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
Bij ons alleen geouwehoer onderling en roddels die binnen no time bij iedereen bekend zijn. Verder geen rare dingen
Proestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zo spel je het wel.
Dat is bij ieder bedrijf wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
Bij ons alleen geouwehoer onderling en roddels die binnen no time bij iedereen bekend zijn. Verder geen rare dingen
Dus geen rare dingen. Exactly my pointquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is overal hoor, niet alleen bij de burgerflippers
Seks in het magazijn, in het vuilhok, de schoonmaakkast.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat dan?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus geen rare dingen. Exactly my point
Bij ons nog niet gebeurd. Hangen ook overal camera's en de camera's worden gecheckt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Seks in het magazijn, in het vuilhok, de schoonmaakkast.
Dat soort dingen
Soon.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer ga je de boterkoek maken?
Klopt.quote:
Ik zou het zelf niet meer weten.quote:
Oke, waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je driekwart fles whiskey wegwerkt ben je dronken.
Ieuw!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ken een restaurant waar ze op de grond gevallen eten gewoon gebruiken en waar ze restjes van andere mensen op nieuwe borden weer uit serveren naar nieuwe gasten.
Dat laatse mag toch niet? Alleen in geval van diefstal enzo toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons nog niet gebeurd. Hangen ook overal camera's en de camera's worden gecheckt.
Uhu, alleen mogen ze bepaalde delen van het bedrijf niet filmen. En dáár kun je doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij ons nog niet gebeurd. Hangen ook overal camera's en de camera's worden gecheckt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |