Sorryquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees je dat. Hij vond de Big Tasty weinig aan
Nee, niet zo lekker nee. Ik heb niks met dat lappie vlees wat er tussen zitquote:
Lukt me nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik al verbannen uit m'n geheugen
Ik vind het het beste wat ze hebben, qua burger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nee, niet zo lekker nee. Ik heb niks met dat lappie vlees wat er tussen zit
Hiervoor had ik 'm hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom heb ik steeds onbedoeld de LAPO?
Bij BurgerKing kun je ten alle tijde 1000 aanpassingen maken aan je Burger, iets extra of iets minder of gewoon niet. En dan bij ELKE fucking burger die je op je kassa aansloeg... Kaas en bacon meneer/mevrouw?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk nu bijna 5 jaar bij de Mc![]()
Hoezo trauma?
Whatever.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds wanneer noem jij mij zo?
Ik niet. McChicken vind ik het lekkerst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het het beste wat ze hebben, qua burger.
Joh, vind jij de McChicken het lekkerstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. McChicken vind ik het lekkerst.
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dat gepaneerde kip?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer even die Wrap proberen? Of zullen we dat samen doen als je weer eens hier bent?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.
Nee, lijkt maar zo. Maar telkens iemand anders vraagt er iets overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, vind jij de McChicken het lekkerste.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef Raene het volgende:
[..]
McChicken, een grote kipnugget op een broodje met een beetje sla en mannenyoghurt.
Vannacht steeds.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer even die Wrap proberen? Of zullen we dat samen doen als je weer eens hier bent?Ja. Dat gaan we doen. Je moet die eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |