Doe!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen
Dan heb je deze niet gezien:quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is Kitler, de killuminatiekat
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan heb je deze niet gezien:
[ afbeelding
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is Kitler, de killuminatiekat
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan heb je deze niet gezien:
[ afbeelding ]
Mijn eerste casettebandje ooitquote:
Ik denk Schenk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:58 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn eerste casettebandje ooit
Hangt poephek hier trouwens nog rond?
(van wie was die zinger van een belediging trouwens, jokkebrok of schenkstroop?)
Leuk,maar hij was nooit echt die beste van zangers.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Er is leven hier![]()
Kan ik mooi even Keithspammen
Maar hij speelt gitaar als de bestequote:Op woensdag 12 december 2012 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk,maar hij was nooit echt die beste van zangers.
Met onze lieve Keef gaat veel op THE rock'nroll imago.....iedereen houdt van hem maar hij is ook niet zo'n super technische gitarist als wat we denken misschien...maar ja,hij is/was wel 'n aparte figuur en speler.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar hij speelt gitaar als de beste
Ik vind hem geweldig, juist vanwege de rock'n rollquote:Op woensdag 12 december 2012 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Met onze lieve Keef gaat veel op THE rock'nroll imago.....iedereen houdt van hem maar hij is ook niet zo'n super technische gitarist als wat we denken misschien...maar ja,hij is/was wel 'n aparte figuur en speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |