Fucking baasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
Ik nail deze les.Net een oefentoets, als enige alle vragen goed.
Ook zo'n moeilijke eter.quote:
Bij wijze van spreken dan.quote:
In een grote stad gewoond?quote:
Ik kwam er niet meer hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
subway is ook geen fastfood anders is de hema rookworst op een broodje ook vastfood..
subway is toch gewoon een broodjes zaak waar je lunch haalt..
Oke, volgende keer dat je hier bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pestoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende: [..] Jawel. Ik at nooit iets wat er rood uit zag, behalve aardbeien
![]()
Nijmegen en Arnhem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo'n moeilijke eter.
[..]
Bij wijze van spreken dan.
[..]
In een grote stad gewoond?
[..]
Ik kwam er niet meer hoor!
dat hij wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hoer bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Nuancequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo'n moeilijke eter.
[..]
Bij wijze van spreken dan.
[..]
In een grote stad gewoond?
[..]
Ik kwam er niet meer hoor!
Hoer? Ik ben heul geen hoerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hoer bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Wil jij een keer tosties voor me maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hier bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij een keer tosties voor me maken?
Dat is wel vreemd ja, je komt tot aan Nijverdal geloof ik, en dan houd het op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nuance. Ik heb het meestal ook niet, hoor.
Ik vond het altijd extreem kut dat er geen intercity van en naar Zwolle - Enschede gaat.
Ik kan ze nergens vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Vlamtosti's moeten ook helemaal de bom zijn. Nooit gehad, echter.
Waar tiefte je uit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat heb ik de afgelopen 2 dagen, gisteren tiefte ik uit m'n bus, daarnet verslik ik me in m'n beschuitjes... What has yet to come?
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Vlamtosti's moeten ook helemaal de bom zijn. Nooit gehad, echter.
Ach, zondag verkeek ik me op een bocht waardoor het 20cm scheelde of ik was de dijk naar beneden gereden, door het grasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat heb ik de afgelopen 2 dagen, gisteren tiefte ik uit m'n bus, daarnet verslik ik me in m'n beschuitjes... What has yet to come?
Dat is tijdelijk omdat er een dubbel spoor wordt aangelegd. Maar een intercity komt er niet op hoor, een boemeltje tot aan Enschede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, je komt tot aan Nijverdal geloof ik, en dan houd het op.
M'n busquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar tiefte je uit?
Was je het krukje vergeten op de grond te zetten?
In ieder geval een directe verbinding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk omdat er een dubbel spoor wordt aangelegd. Maar een intercity komt er niet op hoor, een boemeltje tot aan Enschede.
Ik zit hier even hardop te lachen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n bus
Normaal rij ik op bussen met een iets lagere instap, dus 3 treden, gisteren, en overigens vandaag ook, eentje met 4 treden.. En ik vergat de laatste gisternacht
Bij de Smullers hebben ze tegenwoordig ook zoiets, ik vond hem maar mwah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
De Mc heeft een nieuw kip-broodje (althans ik kende hem nog niet), Chili ChickenDie moet ik een keer eten
Ik eet niks van de Smullers. Alleen als het echt niet anders kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Smullers hebben ze tegenwoordig ook zoiets, ik vond hem maar mwah.
Sowieso, gepaneerde dingen op een broodje, vind ik meestal gewoon niets.
Ach, vannacht was de bus leeg.. Vorige week had ik een bus waar ik nog nooit eerder op gereden had.. Ja een klein uurtje.. Die heeft een verhoging bij de chauffeur, brak bijna m'n enkel en viel bijna uit de bus omdat ik die verhoging vergatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier even hardop te lachen hoor.
Smullersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Smullers hebben ze tegenwoordig ook zoiets, ik vond hem maar mwah.
Sowieso, gepaneerde dingen op een broodje, vind ik meestal gewoon niets.
vriesvak c1000quote:
quote:
Hmm van de week eens zoeken dan, heb maar 1 of 2 C1000's in de buurt.. Anders moet ik in Spijk kijken bij C_A..quote:
Ligt er wel aan hoelaat je er bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Dan ga ik nu eerst naar de kapper toe.
Hmm frietje stoofvleesquote:
quote:
Dit. Franse frietjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de Mc zijn het frietjes DW
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Franse frietjes
McChicken vind ik lekkerder.
Zal ik de eerste zijn dan maar? Pics! Wel van om je been danquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik de eerste zijn dan maar? Pics! Wel van om je been dan
Dat is toch groente?quote:
Sorryquote:
Idd. Zie ons braaf zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Surinaamse groente meen ik.
Ook. Maar dat ga ik niet om m'n been knuppenquote:
Dat had ik nog niet meegekregen. Ik tune net in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar dat ga ik niet om m'n been knuppen.
Goed opgevoedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bogie vindt de RHCP leuk. Liedje kwam op, hij werd actief en ging spelen. Liedje klaar, gaat hij weer liggen.
Ja maar dan draai je ook gewoon geniale muziek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bogie vindt de RHCP leuk. Liedje kwam op, hij werd actief en ging spelen. Liedje klaar, gaat hij weer liggen.
Goed opgevoed dus. Welk nummer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat blijkt.quote:
Klassiek vindt hij dan weer niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dan draai je ook gewoon geniale muziek.
Tevens: te lief dat je Bogie in huis neemt, ondanks je allergieDat mag wel even gezegd worden.
Parallel Universe.quote:
Werksequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook eens laten zien dat ik goed opgevoed ben, en aan het werk, tot vanavond schatjes
Ik luister ook nooit klassiek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Klassiek vindt hij dan weer niks.
En ik ben ook best lief hoor.
[..]
Parallel Universe.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook eens laten zien dat ik goed opgevoed ben, en aan het werk, tot vanavond schatjes
Weet ik, want Kaneelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Klassiek vindt hij dan weer niks.
En ik ben ook best lief hoor.
[..]
Parallel Universe.
Werksequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook.
Werkse.
En ook tot vanavond allen![]()
.
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe is het buiten? Net als gisteren?
Mijn tips ken je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor muziek?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gistermiddag was het echt warm, ik had mijn winterhandschoenen aangedaan op de motor
Jupquote:
's Morgens was het wel fris op de motor, was blij dat ik ze aan had. Ik had naar het weerbericht moeten kijken en andere mee moeten nemen. En zo dom als ik ben, ben ik dat vandaag natuurlijk weer vergeten.quote:
Geen idee. Ik heb wel een bank in mijn kamer, maar die ligt vol met zooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heerlijk trouwens om na een lange nacht weggeweest op je eigen bank neer te ploffen
M'n playlistje bestaat momenteel uit:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ill Niñoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n playlistje bestaat momenteel uit:
-Ill Nino - Epidemia
-Machinae Supremacy- Rise Of A Digital Nation
-Stone Sour - House of Gold & Bones Part 1
en goeiemiddag btw
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Middagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n playlistje bestaat momenteel uit:
-Ill Nino - Epidemia
-Machinae Supremacy- Rise Of A Digital Nation
-Stone Sour - House of Gold & Bones Part 1
en goeiemiddag btw
Eens luisteren.quote:
Zelf kan ik hem niet horen, want hoorcollege.quote:
Ik hoor er niks van, iemand is aan het slijpenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf kan ik hem niet horen, want hoorcollege.
Je vindt mijn muziek toch niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoor er niks van, iemand is aan het slijpen
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:15 schreef Cryothic het volgende:
Machinae Supremacy... heerlijke metal met game-invloeden. Zowel qua tekst, als hun SID-geluidjes
Geloof dat ze het zelf ook SID-metal noemen.
Ik hoorde er net iets van, maar ik vind het niets.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]Zo jammer.
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.Zo maar eens luisteren.
Moet je inderdaad van houden. En als je de film niet kent, is het gevoel wat je hebt denk ik ook minder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde er net iets van, maar ik vind het niets.
Kwam me zo niet bekend voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je inderdaad van houden. En als je de film niet kent, is het gevoel wat je hebt denk ik ook minder.
Docent noemde Apeldoorn de mooiste stad van Europa.
Metal en gaming... heerlijke combinatiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]Zo jammer.
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.Zo maar eens luisteren.
Berlin, Budapest, London, Firenze, Nijmegen ... Allemaal mooier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kwam me zo niet bekend voor.
WAT?!No way
Sowieso niet
Ik denk Berlijn. Of Rome.
Fail, Londen is geen Europaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Berlin, Budapest, London, Firenze, Nijmegen ... Allemaal mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fail, Londen is geen EuropaWaar hoort het dan bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey je leeft nogquote:
Hoiquote:
[..]
Fail, Londen is geen EuropaTuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Wie druk je dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee assistent drukker
Maar ik moet vertrekken
Engeland hoort ook bij de Europesche Unie hoor, alleen niet in de Euro-zone wat de centjes betreft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhIk dacht EU enzo, nja fail
[..]
Ja, maar vraag niet hoe
[..]
Fail, Londen is geen EuropaJawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geen Euro. Maar het is wel Europa ...
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Engeland hoort ook bij de Europesche Unie hoor, alleen niet in de Euro-zone wat de centjes betreft.
3 dubbele faalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel.Alleen geen Euro. Maar het is wel Europa ...
Typisch weer. Wat een kind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
De hond wilde niet in zijn bench.
Ging ie dood spelen.
Wat een beest.
Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
De hond wilde niet in zijn bench.
Ging ie dood spelen.
Wat een beest.
inderdaad, waarom zou je een dood dier gaan voeren?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hondjes die dood spelen krijgen toch geen koekjes?
Omdat ie die niet luisterde? Nee.quote:
Toen ging hij heel zielig naar me kijken. Ik denk dat hij me niet meer aardig vindt.quote:
Halloooquote:
O, jawel. Wacht maar tot je weer thuis komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ie die niet luisterde? Nee.
[..]
Toen ging hij heel zielig naar me kijken. Ik denk dat hij me niet meer aardig vindt.
zelfde bus als gister, moet goed gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkselet op het aantal treden en eventuele verhogingen
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zelfde bus als gister, moet goed gaan
Tevens was ik nog te vroeg ook
Inloggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Godteringtyfus wats mis met Chrome? Al mijn bladwijzers zijn weg, waaronder het recept wat ik morgen uit wou proberen
Ik ben verliefd op jou.quote:
Gedaan, mijn hele bladwijzerbalk is foetsie.quote:
Belonen voor het kunstje...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hondjes die dood spelen krijgen toch geen koekjes?
Menu > Bladwijzers ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gedaan, mijn hele bladwijzerbalk is foetsie.
Is ie niet stiekem verstoptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gedaan, mijn hele bladwijzerbalk is foetsie.
Als je het commando niet geeft, dan hoef je hem niet te belonen.quote:
Of een banaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik raad ook af kruidnoten te eten als je net je tanden gepoetst hebt en gespoeld hebt met mondwater..
Is het jouw hondje die bij Kaneel is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je het commando niet geeft, dan hoef je hem niet te belonen.
Gatver iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik raad ook af kruidnoten te eten als je net je tanden gepoetst hebt en gespoeld hebt met mondwater..
Maar een snickers direct na een pepermuntje is wel lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sinds wanneer heb je een hond?!?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ie die niet luisterde? Nee.
[..]
Toen ging hij heel zielig naar me kijken. Ik denk dat hij me niet meer aardig vindt.
Nope, alles is foetsie.quote:
Nee, moest bladwijzers importeren uit FFquote:
Stomquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, alles is foetsie.
[..]
Nee, moest bladwijzers importeren uit FF
alles behalve een glas water..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Gatver idd. Of een sinaasappel
! Of elk ander fruit
!
Daten?quote:
Jij.quote:
Koffie drinken. En mondwater is dikke vette onzin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
Sowieso is het ranzig om iets te eten als je net mondwater hebt gebruikt.
Waarom zou je uberhaupt iets eten als je net je tanden hebt gepoetst en gespoeld hebt?
kun je dan niet gewoon van die after dinner chocolaatjes eten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar een snickers direct na een pepermuntje is wel lekker
Dat doe je direct na het tanden poetsen? En smaak met of zonder mondwater is nogal een groot verschilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koffie drinken. En mondwater is dikke vette onzin.
Ik moet mondwater gebruiken als vervanging voor flossen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koffie drinken. En mondwater is dikke vette onzin.
After Dinner? After Eight bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kun je dan niet gewoon van die after dinner chocolaatjes eten?
After Eightquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
After Dinner? After Eight bedoel je denk ik?
Ja, dat kan ook... maar das toch anders. En kleiner.
Dan neem je er meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maar daarmee krijg je die stukjes er toch niet tussenuit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet mondwater gebruiken als vervanging voor flossen.
Mijn tandvlees is te gevoelig voor flos
After eight is het "echte merk" zoals coca cola de "echte cola" is. Het zijn after dinner mintsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ooit gehad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
After Eight
After Eight ijs
Hoiquote:
Jep.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het jouw hondje die bij Kaneel is?
Je weet blijkbaar wel veel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:43 schreef Raene het volgende:
[..]
After eight is het "echte merk" zoals coca cola de "echte cola" is. Het zijn after dinner mints.
Goed kracht zetten en het mondwater gericht door je tanden 'duwen'. Werktquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daarmee krijg je die stukjes er toch niet tussenuit?
Ja, anders gaf ik daar mijn mening niet over.quote:
Wat niet weet, wat niet deert.quote:
Joah, ik poets vaak mijn tanden als ik onder de douche vandaan kom, hoef ik daarna niet meer naar bovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe je direct na het tanden poetsen? En smaak met of zonder mondwater is nogal een groot verschil
Mondwater doet niet veel goeds voor je gebit anders.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet mondwater gebruiken als vervanging voor flossen.
Mijn tandvlees is te gevoelig voor flos
Ah, een middenweg kunnen vinden dus.quote:
Jaquote:
Jep. Daarna ga ik gewoon naar mijn moeder, dat was van tevoren al het plan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, een middenweg kunnen vinden dus.
Wat ben je verder van plan? Neem aan dat het een tijdelijke oplossing is?
True. Welke zaak?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, anders gaf ik daar mijn mening niet over.
Ik poets ze vaak onder de douchequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
[..]
Joah, ik poets vaak mijn tanden als ik onder de douche vandaan kom, hoef ik daarna niet meer naar boven
[..]
Mondwater doet niet veel goeds voor je gebit anders.
Heel veel.quote:
Oke zo werk thet misschien welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed kracht zetten en het mondwater gericht door je tanden 'duwen'. Werkt![]()
Op aanraden van tandarts ook, want mag dus niet flossen maar moet het wel
Wat een vent ben je ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja7:45 werd ik wakker
Fucking beroerd de motor moeten nemen (nooit weer) en sinds mijn lunch bij de Mc gaat het wat beter
Ik onthoud extreem veelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar wel veel!
Ben je zo'n slimme dame?
+1quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik onthoud extreem veel.
Behalve vaak de dingen die er toe doen![]()
!
Ligt eraan welk mondwater en wat voor een gebit je hebt. Voor mij werd Listerine Total Care aangeraden door mijn huisarts. Hij was er goed over te spreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
[..]
Joah, ik poets vaak mijn tanden als ik onder de douche vandaan kom, hoef ik daarna niet meer naar boven
[..]
Mondwater doet niet veel goeds voor je gebit anders.
Ik wil een big tastyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja7:45 werd ik wakker
Fucking beroerd de motor moeten nemen (nooit weer) en sinds mijn lunch bij de Mc gaat het wat beter
Jep, verkopen ze hier ook in het ijssalon. Alleen je moet er niet teveel van etenquote:
quote:
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik onthoud extreem veel.
!
Mijn tandarts raadt het gebruik van mondwater juist vaak af.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welk mondwater en wat voor een gebit je hebt. Voor mij werd Listerine Total Care aangeraden door mijn huisarts. Hij was er goed over te spreken.
En, ik vind dat wel eng hoor. Straks komt 'ie achter me aan om me te slaan
Ah, fijn!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Daarna ga ik gewoon naar mijn moeder, dat was van tevoren al het plan.
Ah, okquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:43 schreef Raene het volgende:
[..]
After eight is het "echte merk" zoals coca cola de "echte cola" is. Het zijn after dinner mints.
MET BACON.quote:
Herkenbaar. Hoewel ik ook heel veel weer vergeet, wat wel belangrijk is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik onthoud extreem veel.
!
Ik ook niet, kan niet.quote:
En mondwater komt daar wel tussendoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kan niet eens flossen voor het grootste gedeelte
Hihi, ik zit ook bij Kaneel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, fijn!
Scheelt wel weer heel wat zorgen. Ookal moet je je hondje nu missen. Maar ik neem aan dat hij bij Kaneel wel even goed op zijn plek is?
McChicken is zo saaiquote:
Okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klinkt bekend
[..]
Mijn tandarts raadt het gebruik van mondwater juist vaak af.
Nee hoor, alleen als jij hem eerst slaat.
Probleem met mondwater is dat het ook de goede bacteriën dood.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En mondwater komt daar wel tussendoor
Lijkt me erg handig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik onthoud extreem veel.
!
Hebben ze in Apeldoorn ook, zo lekkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, verkopen ze hier ook in het ijssalon. Alleen je moet er niet teveel van eten
[..]das toch anders
Ah! Verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi, ik zit ook bij Kaneel.Niet alleen mijn hondje hoor.
Nee, hij slaat mij zelf ook weleens. Op mijn kont.quote:
Geen probleem.quote:
Tegoed op de bank? Tevreden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hebben ze in Apeldoorn ook, zo lekkerOveral waar "te" voor staat is niet goed hé
Gewoon een spannend muziek opzettenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het spannend of saai isAls het maar lekker is.
Eens.quote:
Mijn mondhygienistte gaf aan dat het handig kan zijn als je met water spoelt na het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Probleem met mondwater is dat het ook de goede bacteriën dood.
Jajajajaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegoed op de bank? Tevreden?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een spannend muziek opzetten
Ah, dan doe ik dat de volgende keerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens.
En Kif, de Chili Chicken stelt ook weinig voor.
Wat je beter kan doen is een Mc Chicken bestellen en een bakje chili saus erbij. Dat er dan overheen gooienWant chili in combinatie met de Mc Chicken saus is
![]()
En verder is eht gewoon de Chili Chicken, maar dan met een veel beter en groter stukje kip.
Ik dacht dat je chloorhexi zo bij de apotheek kon halen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijn mondhygienistte gaf aan dat het handig kan zijn als je met water spoelt na het tandenpoetsen.
Omdat je dan de fluor van je tandpasta weg spoelt.
Met mondwater kun je dat weer aanvullen.
Als je niet spoelt met water na het tandenpoetsen, had mondwater weinig nut.
Tenzij je chloorhexidine ofzo gebruikt natuurlijk, dat dood behoorlijk wat zooi.
Maar dat krijg je geloof ik niet zomaar.
2-maal daags vind ik voldoende /gezegend met een goed gebitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
Ik gebruik ook geen mondwater. Ik poets drie keer per dag m'n tanden. Vind het wel goed.
Die aandelen heeft van Lysterinequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2 maal daags tanden poetsen en 2 maal daags mondwater. Advies van de tandarts
Ow, laatste keer dat ik het moest hebben (verstandskies getrokken) is al weer ff geleden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je chloorhexi zo bij de apotheek kon halen?
Could bequote:
Dat betwijfel ik, de medici is redelijk beschermt in Nederlandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Could be![]()
Maar hij adviseert het me, als het misgaat, kan ik hem aanklagen
Schadevergoeding van 2 miljard ditdatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Could be![]()
Maar hij adviseert het me, als het misgaat, kan ik hem aanklagen
Als je veel mazzel hebt krijg je je kunstgebit vergoedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schadevergoeding van 2 miljard ditdat
[/USA]
Ik heb ook een perfect gebit. Maar ik vind het wel lekker om tussen de middag ook even te poetsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
2-maal daags vind ik voldoende /gezegend met een goed gebit
Ik weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, de medici is redelijk beschermt in Nederland
Oh die Tastyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAAANT!
Boh...ik heb nu echt geen honger. Al een pizzabroodje gegeten in het centrum vandaagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAAANT!
Dit. Veel dingen zijn nog eens goedkoper ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Soms wou ik dat we in Amerika leefden
Beetje standaard na een avondje bandrepetitiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef Raene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAAANT!
Ik niet, dan krijg je teksten op verpakkingen die nergens op slaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Serieus? Denk je echt dat de schadeclaims daar zorgen voor een goede gezondheidszorg, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Veel dingen zijn nog eens goedkoper ook.
Mensen die over lijken gaan om snel rijk te wordenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Denk je echt dat de schadeclaims daar zorgen voor een goede gezondheidszorg, bijvoorbeeld?
Ik zei somsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Denk je echt dat de schadeclaims daar zorgen voor een goede gezondheidszorg, bijvoorbeeld?
Volgende date in de McDonalds?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef Raene het volgende:
Iemand de mac mood al gegeten trouwens? I mean die sausen als je in een restaurant voor de lunch een hamburger besteld zit daar ook vaak wel een eitje op
. Ik durf niet omdat ik bang ben voor de teleurstelling.. maar straks mis ik iets
!
Vind ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Plus ik vind de leeftijden voor auto rijden en alchohol drinken nog best een goed systeem
Nu gaat iedereen me haten.
Ik kan me voorstellen dat je als arts wel 30 keer nadenkt voor je een behandeling start. Straks heb je een schadeclaim aan je broek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die over lijken gaan om snel rijk te worden
Hij is lekker. Ik zou 'm wel proberen als ik jou was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:00 schreef Raene het volgende:
Iemand de mac mood al gegeten trouwens? I mean die sausen als je in een restaurant voor de lunch een hamburger besteld zit daar ook vaak wel een eitje op
. Ik durf niet omdat ik bang ben voor de teleurstelling.. maar straks mis ik iets
!
Als bedrijf zijnde moet je zo een pipo inhuren die de produkten van de labeltjes voorziet om misbruik te voorkomenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als arts wel 30 keer nadenkt voor je een behandeling start. Straks heb je een schadeclaim aan je broek.
Dat hele ding trekt mij voor geen meter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is lekker. Ik zou 'm wel proberen als ik jou was.
Maar, het ei proef je bijna niet, maar de combinatie van die hele burger met frietsaus is het wel waard om eens gegeten te hebben
Mijn opmerking sluit anders naadloos aan met die van jou, dat ging immers ook over schadeclaims.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat hele ding trekt mij voor geen meter.
Ja, het is echt idiootquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als bedrijf zijnde moet je zo een pipo inhuren die de produkten van de labeltjes voorziet om misbruik te voorkomen
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Weet je wat lekker is? De Eggmuffin
Gaan we dit nou serieus doen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn opmerking sluit anders naadloos aan met die van jou, dat ging immers ook over schadeclaims.
Voor 11 uur. Valt onder ontbijt.quote:
Dan zit je niet ver bij mij vandaan!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
Zo. Klaar met school, huiswerk af en nu naar A'dam.
Ik stel je een vraag. Maar laat maar, hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gaan we dit nou serieus doen?
Kaas en bacon, het zal eens nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor 11 uur. Valt onder ontbijt.
Die is zoo lekker! Broodje met ei, kaas en bacon![]()
Jaja, daar zijn de kaas en bacon weer
De Boterkoek meet is nog nieteens geweestquote:
Het was de lekkerst uitziende kapsalon van googlequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik die kapsalon zo zie, heb ik denk ik liever die burger
Ik dip al jaren mn cheeseburger door het laatste beetje saus heenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is lekker. Ik zou 'm wel proberen als ik jou was.
Maar, het ei proef je bijna niet, maar de combinatie van die hele burger met frietsaus is het wel waard om eens gegeten te hebben
Die is idd superlekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja! Wanneer plannen we die in?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:05 schreef Raene het volgende:
[..]
De Boterkoek meet is nog nieteens geweest.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, idd. Ongelooflijk waar daar allemaal waivers voor zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat dat betreft waardeer ik de europese nuchterheid veel beter.
quote:
Dan proberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:05 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Het was de lekkerst uitziende kapsalon van google. Het gaat niet om het uiterlijk... Maar het heerlijk sappig vlezige innerlijk
.
[..]
Ik dip al jaren mn cheeseburger door het laatste beetje saus heen
Ik heb ook een vlezig uiterlijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:05 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Het was de lekkerst uitziende kapsalon van google. Het gaat niet om het uiterlijk... Maar het heerlijk sappig vlezige innerlijk
.
[..]
Ik dip al jaren mn cheeseburger door het laatste beetje saus heen
Nooit gehad dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is ook weinig lekkerder dan kaas en bacon
Hij weet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is ook weinig lekkerder dan kaas en bacon
Ik nog nooit *klopt afquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, laatste keer dat ik het moest hebben (verstandskies getrokken) is al weer ff geleden.
Zou ook best kunnen dat je het zo bij de apotheek kunt halen. Ik dacht met recept.
Cool.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zit je niet ver bij mij vandaan!
Ik vraag me serieus af wanneer ze dat rechtsysteem op de schop gaan nemen. Het werkt zo een graaicultuur enorm in de hand en men word er ook niet slimmer op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Ongelooflijk waar daar allemaal waivers voor zijn.
Lees je dat. Hij vond de Big Tasty weinig aanquote:
Hehehe, ik 3 jaar bij de Mcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:06 schreef Raene het volgende:
Ik heb 4 jaar bij BurgerKing gewerkt, de woorden "kaas en bacon" heb ik nogsteeds een trauma aan.
Nee?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit gehad dusNet de big tasty met bacon op, maar daar vond ik weinig aan.
Ik werk nu bijna 5 jaar bij de Mcquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:06 schreef Raene het volgende:
Ik heb 4 jaar bij BurgerKing gewerkt, de woorden "kaas en bacon" heb ik nogsteeds een trauma aan.
Dat stukje heb ik al verbannen uit m'n geheugenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lees je dat. Hij vond de Big Tasty weinig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |