Fucking baasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
Ik nail deze les.Net een oefentoets, als enige alle vragen goed.
Ook zo'n moeilijke eter.quote:
Bij wijze van spreken dan.quote:
In een grote stad gewoond?quote:
Ik kwam er niet meer hoor!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
subway is ook geen fastfood anders is de hema rookworst op een broodje ook vastfood..
subway is toch gewoon een broodjes zaak waar je lunch haalt..
Oke, volgende keer dat je hier bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pestoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende: [..] Jawel. Ik at nooit iets wat er rood uit zag, behalve aardbeien
![]()
Nijmegen en Arnhem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo'n moeilijke eter.
[..]
Bij wijze van spreken dan.
[..]
In een grote stad gewoond?
[..]
Ik kwam er niet meer hoor!
dat hij wat?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hoer bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Nuancequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook zo'n moeilijke eter.
[..]
Bij wijze van spreken dan.
[..]
In een grote stad gewoond?
[..]
Ik kwam er niet meer hoor!
Hoer? Ik ben heul geen hoerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hoer bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Wil jij een keer tosties voor me maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, volgende keer dat je hier bent moet en zal je curry proeven met een tosti! Wat overigens ook lekker is; kaastosti met rode pesto
Ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil jij een keer tosties voor me maken?
Dat is wel vreemd ja, je komt tot aan Nijverdal geloof ik, en dan houd het op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nuance. Ik heb het meestal ook niet, hoor.
Ik vond het altijd extreem kut dat er geen intercity van en naar Zwolle - Enschede gaat.
Ik kan ze nergens vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Vlamtosti's moeten ook helemaal de bom zijn. Nooit gehad, echter.
Waar tiefte je uit?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat heb ik de afgelopen 2 dagen, gisteren tiefte ik uit m'n bus, daarnet verslik ik me in m'n beschuitjes... What has yet to come?
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Samzz het volgende:
Vlamtosti's moeten ook helemaal de bom zijn. Nooit gehad, echter.
Ach, zondag verkeek ik me op een bocht waardoor het 20cm scheelde of ik was de dijk naar beneden gereden, door het grasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat heb ik de afgelopen 2 dagen, gisteren tiefte ik uit m'n bus, daarnet verslik ik me in m'n beschuitjes... What has yet to come?
Dat is tijdelijk omdat er een dubbel spoor wordt aangelegd. Maar een intercity komt er niet op hoor, een boemeltje tot aan Enschede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd ja, je komt tot aan Nijverdal geloof ik, en dan houd het op.
M'n busquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar tiefte je uit?
Was je het krukje vergeten op de grond te zetten?
In ieder geval een directe verbinding.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk omdat er een dubbel spoor wordt aangelegd. Maar een intercity komt er niet op hoor, een boemeltje tot aan Enschede.
Ik zit hier even hardop te lachen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n bus
Normaal rij ik op bussen met een iets lagere instap, dus 3 treden, gisteren, en overigens vandaag ook, eentje met 4 treden.. En ik vergat de laatste gisternacht
Bij de Smullers hebben ze tegenwoordig ook zoiets, ik vond hem maar mwah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
De Mc heeft een nieuw kip-broodje (althans ik kende hem nog niet), Chili ChickenDie moet ik een keer eten
Ik eet niks van de Smullers. Alleen als het echt niet anders kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Smullers hebben ze tegenwoordig ook zoiets, ik vond hem maar mwah.
Sowieso, gepaneerde dingen op een broodje, vind ik meestal gewoon niets.
Ach, vannacht was de bus leeg.. Vorige week had ik een bus waar ik nog nooit eerder op gereden had.. Ja een klein uurtje.. Die heeft een verhoging bij de chauffeur, brak bijna m'n enkel en viel bijna uit de bus omdat ik die verhoging vergatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit hier even hardop te lachen hoor.
Smullersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Smullers hebben ze tegenwoordig ook zoiets, ik vond hem maar mwah.
Sowieso, gepaneerde dingen op een broodje, vind ik meestal gewoon niets.
vriesvak c1000quote:
quote:
Hmm van de week eens zoeken dan, heb maar 1 of 2 C1000's in de buurt.. Anders moet ik in Spijk kijken bij C_A..quote:
Ligt er wel aan hoelaat je er bent.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Dan ga ik nu eerst naar de kapper toe.
Hmm frietje stoofvleesquote:
quote:
Dit. Franse frietjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de Mc zijn het frietjes DW
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Franse frietjes
McChicken vind ik lekkerder.
Zal ik de eerste zijn dan maar? Pics! Wel van om je been danquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik de eerste zijn dan maar? Pics! Wel van om je been dan
Dat is toch groente?quote:
Sorryquote:
Idd. Zie ons braaf zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Surinaamse groente meen ik.
Ook. Maar dat ga ik niet om m'n been knuppenquote:
Dat had ik nog niet meegekregen. Ik tune net in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. Maar dat ga ik niet om m'n been knuppen.
Goed opgevoedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bogie vindt de RHCP leuk. Liedje kwam op, hij werd actief en ging spelen. Liedje klaar, gaat hij weer liggen.
Ja maar dan draai je ook gewoon geniale muziek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bogie vindt de RHCP leuk. Liedje kwam op, hij werd actief en ging spelen. Liedje klaar, gaat hij weer liggen.
Goed opgevoed dus. Welk nummer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat blijkt.quote:
Klassiek vindt hij dan weer niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar dan draai je ook gewoon geniale muziek.
Tevens: te lief dat je Bogie in huis neemt, ondanks je allergieDat mag wel even gezegd worden.
Parallel Universe.quote:
Werksequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook eens laten zien dat ik goed opgevoed ben, en aan het werk, tot vanavond schatjes
Ik luister ook nooit klassiek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Klassiek vindt hij dan weer niks.
En ik ben ook best lief hoor.
[..]
Parallel Universe.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook eens laten zien dat ik goed opgevoed ben, en aan het werk, tot vanavond schatjes
Weet ik, want Kaneelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Klassiek vindt hij dan weer niks.
En ik ben ook best lief hoor.
[..]
Parallel Universe.
Werksequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook.
Werkse.
En ook tot vanavond allen![]()
.
Zo ongeveerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe is het buiten? Net als gisteren?
Mijn tips ken je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor muziek?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gistermiddag was het echt warm, ik had mijn winterhandschoenen aangedaan op de motor
Jupquote:
's Morgens was het wel fris op de motor, was blij dat ik ze aan had. Ik had naar het weerbericht moeten kijken en andere mee moeten nemen. En zo dom als ik ben, ben ik dat vandaag natuurlijk weer vergeten.quote:
Geen idee. Ik heb wel een bank in mijn kamer, maar die ligt vol met zooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heerlijk trouwens om na een lange nacht weggeweest op je eigen bank neer te ploffen
M'n playlistje bestaat momenteel uit:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ill Niñoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
M'n playlistje bestaat momenteel uit:
-Ill Nino - Epidemia
-Machinae Supremacy- Rise Of A Digital Nation
-Stone Sour - House of Gold & Bones Part 1
en goeiemiddag btw
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|