Het is een schatje. Enorm makkelijk in de omgang, knuffelig, luistert goed, blaft niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah dus toch wel. Lieve honden zijn dat
.

Hij heeft een goed baasjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een schatje. Enorm makkelijk in de omgang, knuffelig, luistert goed, blaft niet.

Een Goldenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:20 schreef muhahaha het volgende:
Waarom denk ik automatisch dat Fera een grote hond heeft?. Volgens mij is het zo een kleine keffer

Vind jij honden niet leukquote:

Ik probeer het nooit zo te laten blijken, maar soms glipt er net iets doorheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind jij honden niet leuk. Goh, dat is me nou nog nooit opgevallen.

Ben jij allergisch voor alles met haar/huidschilfers? Of specifiek bepaalde soorten heel erg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een slang zou toffer zijn geweest. Dat is waar.

Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik probeer het nooit zo te laten blijken, maar soms glipt er net iets doorheen.

Dat snap ik toch heul nietquote:

Niet dat ik weet. Ik dacht dat ik alleen allergisch was voor huisstofmijt. Maar zodra ik bij de hond en/of kat van mijn zusje ben zit ik dicht en jeuk ik overal. Mijn oude hond had ik het ook bij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij allergisch voor alles met haar/huidschilfers? Of specifiek bepaalde soorten heel erg?

Mijn vader is alleen heel erg allergisch voor katten, dat wat jij beschrijft, maar dan nog erger. Van de hond heeft hij geen last.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht dat ik alleen allergisch was voor huisstofmijt. Maar zodra ik bij de hond en/of kat van mijn zusje ben zit ik dicht en jeuk ik overal. Mijn oude hond had ik het ook bij.
Ook de hond en katten van ex-schoonfamilie was dat zo.
Bij deze is het iets minder, dat wel. Mijn neus zit een beetje dicht en beetje last van mijn keel.

Ja, zou best eens kunnen. Ik heb geen idee. Zijn slechts observaties.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn vader is alleen heel erg allergisch voor katten, dat wat jij beschrijft, maar dan nog erger. Van de hond heeft hij geen last.
Wat apart is dat, bij de ene hond wel en bij de andere nauwelijks. Heeft wellicht met de vachtstructuur en huidkwaliteit te maken.

Als het maar niet te erg wordtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zou best eens kunnen. Ik heb geen idee. Zijn slechts observaties.

Niks van jou bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Topic dood vermoord.
Ohnee was al.
Ik ben mijn paard zadelenzodat mijn zusje er op kan rijden

Het paard of het zusje?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks van jou bij![]()
Ook niet van mij gelukkig

mijn zusje zei, als je de eerste drie maanden goed doorkomt zit t wel goed. Don't test mequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niks van jou bij![]()
Ook niet van mij gelukkig

En bij jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn zusje zei, als je de eerste drie maanden goed doorkomt zit t wel goed. Don't test me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |