zeg het. heb het niet gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
het onderwerp is buitenlands beleid pikkebaas. Wat had je dan verwacht?
twitter:OnionPolitics twitterde op dinsdag 23-10-2012 om 03:55:05Obama seems suspiciously knowledgeable about foreign affairs for someone born here #debates reageer retweet
India is geen bedreiging, die zullen wellicht maar al te graag samen werken met de VS.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is dat op deze Aarde?
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En je vindt het primitief??
Ze hebben geloof ik 10 seconden, want zoveel loopt Nederland 1 achter dacht ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:18 schreef roislecxe het volgende:
Respect trouwens voor de ondertitelaars op ned 1, die tikken zich helemaal de pleuris volgens mij.
En meer dan een foutje of 10 heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 10 seconden, want zoveel loopt Nederland 1 achter dacht ik.
Zit precies 30 seconden tussen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 10 seconden, want zoveel loopt Nederland 1 achter dacht ik.
Oh, dan is het helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:20 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zit precies 30 seconden tussen.
Staan inderdaad dichterbij Europa en Amerika dan China. Hebben na 9/11 ook Amerika geholpen met intelligence over netwerken in Pakistan en Afghanistan en sindsdien ook verscheidene militaire oefeningen uitgevoerd met Amerika en de EU.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
India is geen bedreiging, die zullen wellicht maar al te graag samen werken met de VS.
Zei hij vorige week ook al een aantal keer toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:22 schreef Cubewood. het volgende:
romney is right because you invested in companies that shipped job overseas
Dat ook jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:22 schreef VacaLoca het volgende:
Dus vreemd dat India totaal niet genoemd wordt. Maja zal wel niet aanslaan bij de bevolking ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |