Met hun kiesmannensysteem is dat niet ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij had Bush een stuk minder stemmen maar meer staten ofzo
Waarom zou je dat goedkeuren en bij andere landen niet dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, niet aan de rest van de wereld, aan Iran. Wel goed lezen, ik zei ''dat land''
Ah.quote:
Vorige keer liep het ongeveer 15 minuten uit.quote:
Omdat Iran een bedreiging vormt voor de rest van de wereld en militaire steun geeft aan terroristen. Dat brengt de veiligheid in de hele wereld in het geding want als Iran iets gestoords doet, wat niet onwaarschijnlijk is aangezien ze een primitieve moslimstaat zijn, zal de Westerse wereld dus hard terugslaan en dan zijn de rapen gaar daar in het Midden-Oosten. Die instabiele toestand daar moet niet nog labieler worden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou je dat goedkeuren en bij andere landen niet dan?
Hoe primitief is Iran?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Iran een bedreiging vormt voor de rest van de wereld en militaire steun geeft aan terroristen. Dat brengt de veiligheid in de hele wereld in het geding want als Iran iets gestoords doet, wat niet onwaarschijnlijk is aangezien ze een primitieve moslimstaat zijn, zal de Westerse wereld dus hard terugslaan en dan zijn de rapen gaar daar in het midden-Oosten. Die instabiele toestand daar moet niet nog labieler worden.
Geen scheiding van kerk en staatquote:
No pokerface, hij bluft deze handquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:01 schreef julian6 het volgende:
Kijk hoe vaak Romney knippert.. teken van zwakte
Had ik twitter maar bedachtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
87000 tweets per minuut...
Met Facebook had je meer verdient hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Had ik twitter maar bedacht
Wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Facebook had je meer verdient hoor
Alleen wanneer de screensaver van de autocue in beeld komt, dat is een slideshow van Yolanthe.quote:
Daar denken ze bij FOX zometeen héél anders over.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Romney wordt weer eens te kijk gezet door Obama.
is het grote niet Weert.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:07 schreef roislecxe het volgende:
Amerika ziet echt van alle kanten bedreigingen en verschrikkingen zeg, zoveel potentiele oorlogen te beginnen in alle hoeken van de wereld, wat zou het een zege zijn als Romney wint.
Daar waren de vorige 2 debatten voor, dit debat moet nou eenmaal over buitenlands beleid gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:10 schreef kree het volgende:
Zou zelf zeggen kijk eerst maar eens hoe het in je eigen land gaat voordat je je maar je (goede) bedoeling gaat opleggen aan anderen.
Niet echt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:12 schreef roislecxe het volgende:
Romney: terrorist angst wapens nucleair terrorist oorlog wapens kernwapens terrorist
Obama: infrastructuur onderwijs werkgelegenheid,
Is dit ongeveer het beeld als ik het goed heb?
het onderwerp is buitenlands beleid pikkebaas. Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:10 schreef kree het volgende:
goh wees nou eerlijk, dit gaat toch nergens over, vergelijk het dan met hier.
Hun proberen het van elkaar te winnen over hoe ze *andere* landen moeten verbeteren of de les op moeten leggen.
Tja is dat het dan?
Dat kan toch op andere manieren.
Zou zelf zeggen kijk eerst maar eens hoe het in je eigen land gaat voordat je je maar je (goede) bedoeling gaat opleggen aan anderen.
Een grote promotie bla campagne.
Nee dit zegt me even helemaal niks hoor, maar ok ik kijk het net pas dus weet nog niet wat er al geweest is.
Ja lijkt wel alsof ie 10 min geleden ingefluisterd kreeg 'you're loosing this, just go with Obama on this subject'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wil Romney graag VP worden onder Obama of zo? Hij geeft hem nu wel erg vaak gelijk.
ok dat kan want heb ze niet gezien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Daar waren de vorige 2 debatten voor, dit debat moet nou eenmaal over buitenlands beleid gaan.
Ja dat las ik net ook een post of wat hierbovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 04:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet echt.
En foreign policy is het onderwerrp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |