Freek!quote:
Dan nog, neem faxie... Die is er wat langer mee bezig en komt niemand tegen. Ik snap niet hoe dat zo kan verschillen. Alsof mensen het zichzelf aandoen oid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebeurt soms heIs ook in 8 jaar tijd.
Stoned en aangeschotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
Echt dronken seks heb ik nooit gehad. Aangeschoten en half stoned wel
Ik drink geen bier
Wat een zelfbevlekking.quote:
Vincenzo?quote:
Al gesolliciteerd bij de NOS, ze hebben nog een opvolger nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Ja echt?quote:
Fijn dat je 'm snaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Al gesolliciteerd bij de NOS, ze hebben nog een opvolger nodig.
Gaat makkelijker bij vrouwen schijnt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog, neem faxie... Die is er wat langer mee bezig en komt niemand tegen. Ik snap niet hoe dat zo kan verschillen. Alsof mensen het zichzelf aandoen oid.
Eensch.quote:
Omdat het een bazennummer isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef DevilsWhore het volgende:
waarom heb ik dit nummer al een uur in mijn hoofd zitten?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las "Karel".
Kan door de drank komen hoor.
JONGE je heet henk.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las "Karel".
Kan door de drank komen hoor.
Ik heb je ontmoet en ik weet niet hoe je heet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
Iedereen die mij nooit ontmoet heeft kan mijn naam niet raden, I challenge you people.
Kan je zeggen... Maar dan zou je zeggen dat er bepaalde mannen zijn die veel moeite doen oid die steeds een relatie hebben, en er een paar mannen zijn die nooit een relatie hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat makkelijker bij vrouwen schijnt.
Het is ook zo'n ontzettend geile naam.quote:
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook zo'n ontzettend geile naam.
Inside info, ik skip om het eerlijk te houden..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
Iedereen die mij nooit ontmoet heeft kan mijn naam niet raden, I challenge you people.
Gokje, Rianne?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mensen denken dat ik heet.
Reneé, maar dat is vast te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Henkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel mensen hier kennen mijn naam toch al
Elisabethquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Vrouwen doen vaak moeilijker als ze versierd worden, blijkt uit ervaring.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je zeggen... Maar dan zou je zeggen dat er bepaalde mannen zijn die veel moeite doen oid die steeds een relatie hebben, en er een paar mannen zijn die nooit een relatie hebben.
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reneé, maar dat is vast te voorspelbaar.
Zo heet mijn mamaquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel mensen hier kennen mijn naam toch al
Ik kon geen kant op, ik ging achterin staan. Maar ik had niet helemaal door dat op een gegeven moment iedereen zich weer om ging draaien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking baas ben je trouwens dat je met Ekdom op de tv/film whatever staat
Ik vind jou wel een echte James ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon geen kant op, ik ging achterin staan. Maar ik had niet helemaal door dat op een gegeven moment iedereen zich weer om ging draaien.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon geen kant op, ik ging achterin staan. Maar ik had niet helemaal door dat op een gegeven moment iedereen zich weer om ging draaien.
Rosanne?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Ehm, Lisa, Lisanne ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Zo heet mijn mama.
Waarom dequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Zo heet mijn mama.
Uhm.... Sanne.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Zo heet mijn mama.
Nee, kutzwarten altijd.quote:
Ik vond als kind mijn naam kut, toen wou ik James heten. Net als meneer Bond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een echte James ofzo.
Stel je eens voor.quote:
Ooh, dan ben je meer een Peter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond als kind mijn naam kut, toen wou ik James heten. Net als meneer Bond.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen doen vaak moeilijker als ze versierd worden, blijkt uit ervaring.
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat is een San, geen Sanne..
Ik vond het ook wel tof hoor, ik heb nog even met de beste man gepraat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik zou het niet erg vinden om met hem op de foto/tv/film te staan hoor
Fucking baas is hij
Ze heet eigenlijk Sanne toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
owja, ze vindt het een rotnaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeer relaxte gozer is het volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel tof hoor, ik heb nog even met de beste man gepraat.
QFTquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind Sanne wel een mooie naam
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, trusten!
Maatje van me staat gewoon met fucking Sander Lantinga op de fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeer relaxte gozer is het volgens mijIk heb eens met Corton gepraat, zo relaxt
Ligt aan de persoon. Ik ben echt van de "ligt aan de persoon"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind Sanne wel een mooie naam
No shitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maatje van me staat gewoon met fucking Sander Lantinga op de foto
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan ben je meer een Peter.
Kan ik me voorstellen, dat is echt zo'n hypenaam. Van mijn voornaam zijn er maar 7 in Nederlandquote:
Past mijn naam bij mij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Ik ben echt van de "ligt aan de persoon"
klopt, soms assen namen echt nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Ik ben echt van de "ligt aan de persoon"
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat is echt zo'n hypenaam. Van mijn voornaam zijn er maar 7 in Nederland
Ik weet het wel, maar ik ga het niet zeggen. Weet niet of hij dat wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga Heloef verklappen, niemand gaat het raden of gokken
Naatje wist ooit mijn derde naam te raden. Dat vond ik knap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga Heloef verklappen, niemand gaat het raden of gokken
De mijne is algemeen bekend, niet zo héél veel voorkomend, maar iedereen kent volgens mij wel iemand met mijn voornaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn naam is ook zo fucking common gewoon
Alleen mijn voornaam maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik ga het niet zeggen. Weet niet of hij dat wilt.
Inderdaad, ik vind die flauwe humor van geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeer relaxte gozer is het volgens mijIk heb eens met Corton gepraat, zo relaxt
Is goed, Diederickquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen mijn voornaam maakt niet uit hoor.
Mijne staat gewoon in m'n foboquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mijne is algemeen bekend, niet zo héél veel voorkomend, maar iedereen kent volgens mij wel iemand met mijn voornaam
Ik heb een ex-collega die uit Zuid-Afrika kwam die ook zo heette. Maar dat sprak je op zijn Engels uit, dus elke keer als ik jouw naam hoor/zie denk ik dat ik dat in het Engels moet zeggen/denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mijne is algemeen bekend, niet zo héél veel voorkomend, maar iedereen kent volgens mij wel iemand met mijn voornaam
Je weet niet eens hoe je het uit moet spreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Wel een mooie naam though
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maatje van me staat gewoon met fucking Sander Lantinga op de foto
quote:Hmm, tieten
Dafuuq mijn naam komt 1273 keer voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat is echt zo'n hypenaam. Van mijn voornaam zijn er maar 7 in Nederland
Heul wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je het uit moet spreken.
Daar heb ik wel op gestemd.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen mijn voornaam maakt niet uit hoor.
Ik heb bij Corton kaarten gewonnen voor Kontrustquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind die flauwe humor van geweldig.
Ik heb ook Rob Stenders ontmoet. Was ooit quizkandidaat bij hem geweldige man.
Ligt eraan, dan moet het bij gemeenschappelijke vrienden zijn..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
DAAROM zie ik jou zo vaak voorbij komen op Facebook
19054quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Dafuuq mijn naam komt 1273 keer voor.
Uhuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan, dan moet het bij gemeenschappelijke vrienden zijn..
Kontrustquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah okeNouja, het blijft leuk om te zien wat andere mensen raden
Maar de naam past wel bij je vind ik
[..]
Ik heb bij Corton kaarten gewonnen voor KontrustKlasgenoot zat in België en hoorde mij op de radio
Oh dan is mijn naam nog redelijk zeldzaamquote:
Ja, had even zo'n site gegoogledquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat ergens op te zoeken ofzo?
Hi Kree
Nietest.quote:
Maar wie.. Zal wel in de hoek Knetter en Lola zitten denk ikquote:
Dit dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kontrust
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Toen Corton nog 3 voor 12 deed, mooie tijden waren dat.
Ze vragen of er geen M voor moet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn naam bestaat niet volgens die databases
LoLa heb ik niet op FB. Knetter sowieso, JJH ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wie.. Zal wel in de hoek Knetter en Lola zitten denk ik
Je heet Jochem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef heloef het volgende:
In mijn geboortejaar zijn er 6 mensen (met mij er bij dus) geboren met dezelfde voornaam.
Dan moet het Knetter zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
LoLa heb ik niet op FB. Knetter sowieso, JJH ook
Dan mag je het me wel een keer zachtjes in m'n oor fluisterenquote:
Kijk je bij mannen of vrouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:14 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn naam bestaat niet volgens die databases
Bijna.quote:
Arcelquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb best veel mensen van dit topic op FB
Bestaat niet!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Kijk je bij mannen of vrouwen? Ik kan het me niet voorstellen dat je naam niet "bestaat"
Je zit in de goede richting te denken.quote:
Nee joh.quote:
Adolfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe verrassend dat mijn naam in de oorlog minder werd gebruikt
mijne kakt inquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:16 schreef heloef het volgende:
Oh wacht 9 in mijn geboortejaar, 32 vorig jaar.
Mijn naam is in opkomst.
Jody?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe verrassend dat mijn naam in de oorlog minder werd gebruikt
DM gestuurt.quote:
Mij nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb best veel mensen van dit topic op FB
Verlos ze maarquote:
Met je sterquote:
Chaimen?quote:
Precies dit jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:19 schreef Koen66 het volgende:
ik heb best veel Fokkers op FB, maar niet van dit topic eigenlijk
Heloef heeft Rayen van z'n ouders meegekregen om door het leven te gaanquote:
Dan kom ik eerst een andere bekende Vincent tegenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoek mij eens opVincent + Apeldoorn. Dat moet voldoende zijn
Zat ik er helemaal niet veel naast met m'n Peter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hefloef heeft Rayen van z'n ouders meegekregen om door het leven te gaan
ik heb alleen de KSC invloed hier, JJH en Goldfingerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Precies dit jaOke, nu 3 van dit topic.
Van Gogh?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik eerst een andere bekende Vincent tegen
Nee, de homo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van Gogh?Kijk 1x in mijn fobo, dan moet je me herkennen.
Bazinquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, de homo.
Ik weet wie je bent maar misschien wil ik je helemaal niet toevoegen
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, de homo.
Ik weet wie je bent maar misschien wil ik je helemaal niet toevoegen
Ik weet niet hoeveelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen de KSC invloed hier, JJH en Goldfinger
Volgens mij heb ik je al via Knetter gevondenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveelDoor de jaren heen verzameld, maar de laatste tijd vooral uit ABO.
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gitaarboy, je naam is die met een W?
Dat zou ik best knap vinden, aangezien ikhaar niet op FB heb.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al via Knetter gevonden
Ik ben 20 jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Wtf vincent je bent een jaar jonger danik
Hmm oke, dat is dan toevalquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zou ik best knap vinden, aangezien ikhaar niet op FB heb.
Ik zie geen DW hoor.. Wel buurmeisje via Knetterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaHoe oud had je mij geschat dan
[..]
Hmm oke, dat is dan toeval
Dat kan, ik had toch een idee, maar blijkbaar is het dan toch niet zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie geen DW hoor.. Wel buurmeisje via Knetter
Ergens midden 20, aangezien je werkt enzo toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben 20 jaHoe oud had je mij geschat dan
[..]
Hmm oke, dat is dan toeval
Hehequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ergens midden 20, aangezien je werkt enzo toch?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:29 schreef Koen66 het volgende:
ik had Knetter ook maar die heeft me ooit weer gewist, ik postte niet genoeg was het vage argument
Correct.quote:
Drat.. De enige naam die ik vaak bij Knetter voorbij zie komen is die Dennis.. Maar ik vind jou geen Dennisquote:
Ik ben ook geen Dennis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Drat.. De enige naam die ik vaak bij Knetter voorbij zie komen is die Dennis.. Maar ik vind jou geen Dennis
Ik weet wat je wel bentquote:
Lijkt er wel op, Danny.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Van vinnie raak ik helemaal van slag.
Ik ben ook zo woest aantrekkelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Van vinnie raak ik helemaal van slag.
Tsja, zo rolt zij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm GND heeft echt alles goed beschermd, zo kan ik nog niet via haar DW vinden..
Faalhaas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm GND heeft echt alles goed beschermd, zo kan ik nog niet via haar DW vinden..
Hmm let me think..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb jij nog hints anders dan dat het Joods is?
Ik ben niet zo moeilijk te vinden als je mijn voornaam weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben een bolletje, ik rol makkelijk.quote:
Ja, maar die weet ik dus niet schatjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk te vinden als je mijn voornaam weet
Maar nu zit je op mijn schoot, dus ga maar niet rollenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een bolletje, ik rol makkelijk.
Houden zo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar die weet ik dus niet schatje
Anderhalf tot 2 uur per glas.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:39 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang duurt het voordat alcohol uit je bloed is ?
Hmmmm......quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anderhalf tot 2 uur per glas.
Ga nou maar slapen, gekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:41 schreef Vinniiee het volgende:
Oven 7 uur merk ik er vast niks meer van
Dat dacht ik ook,, maar ik had het fout.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik denk dat ik al weet wie DW is..
Hangt er vanaf hoe oud je bent, hoe dik/dun je bent, of je een man/vrouw bent...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:39 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe lang duurt het voordat alcohol uit je bloed is ?
Ik ga het goed hebben denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook,, maar ik had het fout.
Maak er maar gewoon 1 uur per glas van.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Anderhalf tot 2 uur per glas.
Dan kan iuk nog wel eens een probleem hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:42 schreef Raene het volgende:
Little girl
[..]
Hangt er vanaf hoe oud je bent, hoe dik/dun je bent, of je een man/vrouw bent...
Maar gemiddeld zo'n 1,5 uur per glas.
Ik DM je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga het goed hebben denk ik
Gezichtskenmerken onthouden en vergelijken met fb foto's..
Ooh, zo werd mij dat geleerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak er maar gewoon 1 uur per glas van.
Ik wil het nog wel een keer testen though...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, zo werd mij dat geleerd
Ik niet. Is toch logisch dat je studenten wilt neuken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar dit filmpje
En opeens is dit een suggestie:
Ik mis de link.
Loef, ik spreek je in mijn dromen, dan gaan wij samen biertje doen enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:43 schreef heloef het volgende:
Ik kijk naar dit filmpje
En opeens is dit een suggestie:
Ik mis de link.
Dat ik studentes wil neuken is waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. Is toch logisch dat je studenten wilt neuken?
Prima, ik verschijn blijkbaar in iedereens dromen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loef, ik spreek je in mijn dromen, dan gaan wij samen biertje doen enzo.
De rest tot later.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik studentes wil neuken is waarheid als een koe.
Vet wel, eerste en laatste hint die je krijgtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
little girl.. riiight.. not really helping
Was een duidelijke hintquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Vet wel, eerste en laatste hint die je krijgt.
Wanneer gaan we nou iets drinken ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Oke dat laatstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, OF je gaat nu slapen OF je houdt op te drammen
Nouja zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Welk bed? Heul niet mijn bed, jammerquote:
Anders Talitha of Zita of een variant daarop..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hmm.. Google dan maar... Nina?
Ik mag niet drinken van mijn geloofquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou iets drinken ?
He, ik zei niet dat het alcohol moest zijn héquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik mag niet drinken van mijn geloof.
Ik heb zin in een broodje döner met extra extra sambalquote:
Ik mag niet alleen zijn met een manquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He, ik zei niet dat het alcohol moest zijn hé
Ohm nohm nohmzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zin in een broodje döner met extra extra sambal
OMG. Ik weet het zeker. Wij moeten trouwenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zin in een broodje döner met extra extra sambal
Dan regelen we er een chick bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik mag niet alleen zijn met een man.
Oké, we scheiden maar weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:57 schreef Raene het volgende:
Ik ga zo hard in Amsterdam wonen waar alles 24/7 kan..
Ga slapen johquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij liever een man hebt, dan regel je een man
Goed plan, kamer delen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:57 schreef Raene het volgende:
Ik ga zo hard in Amsterdam wonen waar alles 24/7 kan..
Ik moet 6 uur eerder op dan jijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wacht op die verdome trailer van Iron man 3..Dan ga ik ook slapen... Of zometeen anders maar..
hoogstens 2 van de 5quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kusje terug, en ik weet inmiddels je naam
Niet zoerenquote:
Hallonquote:
Hai, ik ben Vinniiee aka Kif.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Jullie kende ik nog niet. Hai, ik ben Tchock
Dat zag ik aan je UI. Ik heb niet echt een bijnaam op FOK!, al word ik wel sjok genoemd door mensen die te lui zijn om na te denken over c's, h's en k's.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zag ik aan je UI. Ik heb niet echt een bijnaam op FOK!, al word ik wel sjok genoemd door mensen die te lui om na te denken over c's, h's en k's.
Ehm, goede vraag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik loop vast achter, maar hoe lang al niet meer?
Welke van de 3 namen is het nou? Nina, Thalita of Zita?quote:
Moet jij zeggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:05 schreef Tchock het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog op zo laat?
Zuipen, terwijl over 3 uur de wekker gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:05 schreef Tchock het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog op zo laat?
Wij gaan zo hard niks drinkenquote:
En achternaam.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je voornaam/roepnaam dan, whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |