Freek!quote:
Dan nog, neem faxie... Die is er wat langer mee bezig en komt niemand tegen. Ik snap niet hoe dat zo kan verschillen. Alsof mensen het zichzelf aandoen oid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebeurt soms heIs ook in 8 jaar tijd.
Stoned en aangeschotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
Echt dronken seks heb ik nooit gehad. Aangeschoten en half stoned wel
Ik drink geen bier
Wat een zelfbevlekking.quote:
Vincenzo?quote:
Al gesolliciteerd bij de NOS, ze hebben nog een opvolger nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Ja echt?quote:
Fijn dat je 'm snaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Al gesolliciteerd bij de NOS, ze hebben nog een opvolger nodig.
Gaat makkelijker bij vrouwen schijnt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog, neem faxie... Die is er wat langer mee bezig en komt niemand tegen. Ik snap niet hoe dat zo kan verschillen. Alsof mensen het zichzelf aandoen oid.
Eensch.quote:
Omdat het een bazennummer isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef DevilsWhore het volgende:
waarom heb ik dit nummer al een uur in mijn hoofd zitten?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las "Karel".
Kan door de drank komen hoor.
JONGE je heet henk.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las "Karel".
Kan door de drank komen hoor.
Ik heb je ontmoet en ik weet niet hoe je heet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
Iedereen die mij nooit ontmoet heeft kan mijn naam niet raden, I challenge you people.
Kan je zeggen... Maar dan zou je zeggen dat er bepaalde mannen zijn die veel moeite doen oid die steeds een relatie hebben, en er een paar mannen zijn die nooit een relatie hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat makkelijker bij vrouwen schijnt.
Het is ook zo'n ontzettend geile naam.quote:
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook zo'n ontzettend geile naam.
Inside info, ik skip om het eerlijk te houden..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
Iedereen die mij nooit ontmoet heeft kan mijn naam niet raden, I challenge you people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |