Freek!quote:
Dan nog, neem faxie... Die is er wat langer mee bezig en komt niemand tegen. Ik snap niet hoe dat zo kan verschillen. Alsof mensen het zichzelf aandoen oid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebeurt soms heIs ook in 8 jaar tijd.
Stoned en aangeschotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
Echt dronken seks heb ik nooit gehad. Aangeschoten en half stoned wel
Ik drink geen bier
Wat een zelfbevlekking.quote:
Vincenzo?quote:
Al gesolliciteerd bij de NOS, ze hebben nog een opvolger nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Ja echt?quote:
Fijn dat je 'm snaptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Al gesolliciteerd bij de NOS, ze hebben nog een opvolger nodig.
Gaat makkelijker bij vrouwen schijnt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog, neem faxie... Die is er wat langer mee bezig en komt niemand tegen. Ik snap niet hoe dat zo kan verschillen. Alsof mensen het zichzelf aandoen oid.
Eensch.quote:
Omdat het een bazennummer isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef DevilsWhore het volgende:
waarom heb ik dit nummer al een uur in mijn hoofd zitten?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las "Karel".
Kan door de drank komen hoor.
JONGE je heet henk.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik las "Karel".
Kan door de drank komen hoor.
Ik heb je ontmoet en ik weet niet hoe je heet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
Iedereen die mij nooit ontmoet heeft kan mijn naam niet raden, I challenge you people.
Kan je zeggen... Maar dan zou je zeggen dat er bepaalde mannen zijn die veel moeite doen oid die steeds een relatie hebben, en er een paar mannen zijn die nooit een relatie hebben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat makkelijker bij vrouwen schijnt.
Het is ook zo'n ontzettend geile naam.quote:
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook zo'n ontzettend geile naam.
Inside info, ik skip om het eerlijk te houden..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
Iedereen die mij nooit ontmoet heeft kan mijn naam niet raden, I challenge you people.
Gokje, Rianne?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Ben wel benieuwd hoe mensen denken dat ik heet.
Reneé, maar dat is vast te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Henkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel mensen hier kennen mijn naam toch al
Elisabethquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Vrouwen doen vaak moeilijker als ze versierd worden, blijkt uit ervaring.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je zeggen... Maar dan zou je zeggen dat er bepaalde mannen zijn die veel moeite doen oid die steeds een relatie hebben, en er een paar mannen zijn die nooit een relatie hebben.
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reneé, maar dat is vast te voorspelbaar.
Zo heet mijn mamaquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel mensen hier kennen mijn naam toch al
Ik kon geen kant op, ik ging achterin staan. Maar ik had niet helemaal door dat op een gegeven moment iedereen zich weer om ging draaien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking baas ben je trouwens dat je met Ekdom op de tv/film whatever staat
Ik vind jou wel een echte James ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon geen kant op, ik ging achterin staan. Maar ik had niet helemaal door dat op een gegeven moment iedereen zich weer om ging draaien.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon geen kant op, ik ging achterin staan. Maar ik had niet helemaal door dat op een gegeven moment iedereen zich weer om ging draaien.
Rosanne?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:02 schreef Raene het volgende:
Ehm, Lisa, Lisanne ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Zo heet mijn mama.
Waarom dequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Zo heet mijn mama.
Uhm.... Sanne.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Zo heet mijn mama.
Nee, kutzwarten altijd.quote:
Ik vond als kind mijn naam kut, toen wou ik James heten. Net als meneer Bond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een echte James ofzo.
Stel je eens voor.quote:
Ooh, dan ben je meer een Peter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond als kind mijn naam kut, toen wou ik James heten. Net als meneer Bond.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen doen vaak moeilijker als ze versierd worden, blijkt uit ervaring.
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat is een San, geen Sanne..
Ik vond het ook wel tof hoor, ik heb nog even met de beste man gepraat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik zou het niet erg vinden om met hem op de foto/tv/film te staan hoor
Fucking baas is hij
Ze heet eigenlijk Sanne toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
owja, ze vindt het een rotnaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeer relaxte gozer is het volgens mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel tof hoor, ik heb nog even met de beste man gepraat.
QFTquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind Sanne wel een mooie naam
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, trusten!
Maatje van me staat gewoon met fucking Sander Lantinga op de fotoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeer relaxte gozer is het volgens mijIk heb eens met Corton gepraat, zo relaxt
Ligt aan de persoon. Ik ben echt van de "ligt aan de persoon"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind Sanne wel een mooie naam
No shitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maatje van me staat gewoon met fucking Sander Lantinga op de foto
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dan ben je meer een Peter.
Kan ik me voorstellen, dat is echt zo'n hypenaam. Van mijn voornaam zijn er maar 7 in Nederlandquote:
Past mijn naam bij mij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Ik ben echt van de "ligt aan de persoon"
klopt, soms assen namen echt nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon. Ik ben echt van de "ligt aan de persoon"
Kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat is echt zo'n hypenaam. Van mijn voornaam zijn er maar 7 in Nederland
Ik weet het wel, maar ik ga het niet zeggen. Weet niet of hij dat wilt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga Heloef verklappen, niemand gaat het raden of gokken
Naatje wist ooit mijn derde naam te raden. Dat vond ik knap.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga Heloef verklappen, niemand gaat het raden of gokken
De mijne is algemeen bekend, niet zo héél veel voorkomend, maar iedereen kent volgens mij wel iemand met mijn voornaamquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn naam is ook zo fucking common gewoon
Alleen mijn voornaam maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik ga het niet zeggen. Weet niet of hij dat wilt.
Inderdaad, ik vind die flauwe humor van geweldig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeer relaxte gozer is het volgens mijIk heb eens met Corton gepraat, zo relaxt
Is goed, Diederickquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen mijn voornaam maakt niet uit hoor.
Mijne staat gewoon in m'n foboquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mijne is algemeen bekend, niet zo héél veel voorkomend, maar iedereen kent volgens mij wel iemand met mijn voornaam
Ik heb een ex-collega die uit Zuid-Afrika kwam die ook zo heette. Maar dat sprak je op zijn Engels uit, dus elke keer als ik jouw naam hoor/zie denk ik dat ik dat in het Engels moet zeggen/denkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mijne is algemeen bekend, niet zo héél veel voorkomend, maar iedereen kent volgens mij wel iemand met mijn voornaam
Je weet niet eens hoe je het uit moet spreken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Wel een mooie naam though
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maatje van me staat gewoon met fucking Sander Lantinga op de foto
quote:Hmm, tieten
Dafuuq mijn naam komt 1273 keer voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, dat is echt zo'n hypenaam. Van mijn voornaam zijn er maar 7 in Nederland
Heul wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe je het uit moet spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |