Trusten!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
Oke ik ga slapen, het is weer mooi geweest
Trusten allemaal
Als ik bij mensen zat keken ze me nu raar aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt aan het speeltje wat er in zit
Jij denkt weer aan hele andere speeltjes he viespeukquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik bij mensen zat keken ze me nu raar aan
Mensen die zich daar druk om makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Eerst word je er wel blij van. Maar zodra ie op is voel ik me vreselijk. Zo veel Kcal
Nee nee, ik moest serieus hardop lachen om je oprechte post zonder vieze gedachtesquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt weer aan hele andere speeltjes he viespeuk
Dan kun je net zo goed aan de drank gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Eerst word je er wel blij van. Maar zodra ie op is voel ik me vreselijk. Zo veel Kcal
Dat heb ik nou met sex. Je word er zo blij van maar na het spuiten voel je je vies en gebruiktquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Mijn katten zijn er dol op!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het zijn nu opwindbare hamsters
Zulk een bazendingen.
Daar heb je het al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn penis is de baas
Daarna mijn maag
Dan pas mijn brein
Omnomnomnomquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om maken
Zaterdag onbeperkt eten bij de wok
Haha zwak wezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn penis is de baas
Daarna mijn maag
Dan pas mijn brein
daaaaaaaaaaar mooooeeeet eeeeeen piemel in *zingt liedje*quote:
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met sex. Je word er zo blij van maar na het spuiten voel je je vies en gebruikt
hihaho, moet tof wezen om een vrouw te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaar mooooeeeet eeeeeen piemel in *zingt liedje*
Totaal onherkenbare emotie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met sex. Je word er zo blij van maar na het spuiten voel je je vies en gebruikt
neuh, dat valt tegen hoor..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hihaho, moet tof wezen om een vrouw te zijn
spuiten.. nee, die emotie ken ik niet neequote:
Het is altijd nog; Daar moet op gedronken worden hi ha ho!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hihaho, moet tof wezen om een vrouw te zijn
Ik dacht dat alle vrouwen dat kondenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spuiten.. nee, die emotie ken ik niet nee
Ik spuit wel. Ik doelde echter op het vieze en gebruikte gevoelquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
spuiten.. nee, die emotie ken ik niet nee
ongetwijfeld.. lijkt me best naar om elke laatste week van de maand tampons in je leuter te schuiven..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't leven als man is zwaar hoor
Tja na zo'n poesdouche is ie toch aardig schoon lijkt mequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik spuit wel. Ik doelde echter op het vieze en gebruikte gevoel.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, een spuitende vrouw. Wel dat ze zeiknat werd, maar das vast wat anders he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven wij dat ook nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ongetwijfeld.. lijkt me best naar om elke laatste week van de maand tampons in je leuter te schuiven..
Misschien wel.. Ik kies ervoor om gewoon mn bed/bank/aanrecht/vloer/plafond/whatever redelijk droog te koudenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle vrouwen dat konden
Vreemd, tijdens de seks moet je toch juist all-out kunnen gaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien wel.. Ik kies ervoor om gewoon mn bed/bank/aanrecht/vloer/plafond/whatever redelijk droog te kouden
Weet ik niet. Als ik spuit zijn we beiden tot op de buik nat en hij heeft vaak een laag water in z'n navel staan en druipt 't bij mij langs m'n benen naar benedenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, een spuitende vrouw. Wel dat ze zeiknat werd, maar das vast wat anders he?
Lijkt mij ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja na zo'n poesdouche is ie toch aardig schoon lijkt me
Bedankt voor de beeldvormingquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als ik spuit zijn we beiden tot op de buik nat en hij heeft vaak een laag water in z'n navel staan en druipt 't bij mij langs m'n benen naar beneden.
Nee, dat heb ik dan nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel lachen eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Als ik spuit zijn we beiden tot op de buik nat en hij heeft vaak een laag water in z'n navel staan en druipt 't bij mij langs m'n benen naar beneden.
Oh, ja dat ken ik wel. Alleen niet seksgerelateerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit gaat mij dus niet overkomen. Moet je nog eens poetsen ook!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen de mannen niet aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd, tijdens de seks moet je toch juist all-out kunnen gaan?
Stoer hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen de mannen niet aan
Nee, hoor. Badlaken eronder en alles wordt netjes opgevangen. Geen nat bed, geen natte bank, meteen jezelf afdrogen, handdoek in de was, even douchen. Klaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dit gaat mij dus niet overkomen. Moet je nog eens poetsen ook!
nee.. dat is het nadeel van oude mannenquote:
Ik heb niet altijd een handdoek bij de hand hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Badlaken eronder en alles wordt netjes opgevangen. Geen nat bed, geen natte bank, meteen jezelf afdrogen, handdoek in de was, even douchen. Klaar.
Klinkt als veel gedoe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Badlaken eronder en alles wordt netjes opgevangen. Geen nat bed, geen natte bank, meteen jezelf afdrogen, handdoek in de was, even douchen. Klaar.
Het is tot nu toe door al mijn sekspartners bijzonder goed ontvangen. Behalve door m'n eerste exquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan nog nooit meegemaakt. Lijkt me wel lachen eigenlijk
Ja, heel veel gedoe, even een handdoek pakken.quote:
Je hebt ze toch niet van 60 of wel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. dat is het nadeel van oude mannen
je eerste ex was een lul. Je kan het toch alleen maar fijn vinden dat je chick geniet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is tot nu toe door al mijn sekspartners bijzonder goed ontvangen. Behalve door m'n eerste ex.
Ik ook niet. Dan houd ik me in.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd een handdoek bij de hand hoor
En elke keer na de seks douchen, en extra was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel veel gedoe, even een handdoek pakken.
Hij was ook een lulquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je eerste ex was een lul. Je kan het toch alleen maar fijn vinden dat je chick geniet?
Hoezo niet dan? Ik volg em niet, ik heb daar geen moeite mee. Dat, of ik volg je gewoon niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen de mannen niet aan
Niet zo verzuurd mijn vriend.quote:
Preciesquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je eerste ex was een lul. Je kan het toch alleen maar fijn vinden dat je chick geniet?
Ik douche eigenlijk altijd na seks. En niet eens om mijn eigen spuiten, maar dat van hemquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En elke keer na de seks douchen, en extra was.
Vind het sowieso wel fijn om na de seks te douchenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En elke keer na de seks douchen, en extra was.
Scheelt niet zo veelquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt ze toch niet van 60 of wel?
Dan hoef je toch alleen maar je tanden te poetsen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik douche eigenlijk altijd na seks. En niet eens om mijn eigen spuiten, maar dat van hem. Sperma stinkt. En een handdoek is wel heel extreem veel extra was, idd.
Ik ook. Al doe ik het echt niet altijd. Meestal wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn om na de seks te douchen
maar ... maar..quote:
100% eens.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel fijn om na de seks te douchen
Eigenlijk alle mannen welquote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen maar je tanden te poetsen?
Ik douche gewoon een keer per dag 's avondsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik douche eigenlijk altijd na seks. En niet eens om mijn eigen spuiten, maar dat van hem. Sperma stinkt. En een handdoek is wel heel extreem veel extra was, idd.
Je hebt een sugardaddy?quote:
Als hij zegt dat het goed is dan nietquote:
Dan moet je ze jonger zoeken he.quote:
nee, het is meer als vrijwilligerswerkquote:
Ach dat kun je toch ook reinigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij zegt dat het goed is dan niet. Maar ik kan me goed voorstellen dat een man geen zin heeft in natte autostoelen, bijvoorbeeld.
haha, nee hoor, deze scheelt maar 9 jaar met me, dus ik loop gewoon te ouwehoerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je ze jonger zoeken he.
Behalve als ze heel veel centjes hebben en ze bij een goede sekspartij een hartaanval kunnen krijgen natuurlijk
Zijn stoelen, niet de mijnequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij zegt dat het goed is dan niet. Maar ik kan me goed voorstellen dat een man geen zin heeft in natte autostoelen, bijvoorbeeld.
Jij neemt NL doet wel heel serieus.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, het is meer als vrijwilligerswerk
Jawel. Maar ik snap wel dat hij het niet wil hebben. Al mocht ik eigenlijk altijd gewoon losgaan.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij neemt NL doet wel heel serieus.
Dat is oud dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, nee hoor, deze scheelt maar 9 jaar met me, dus ik loop gewoon te ouwehoeren
Nee, ik vind dit eigenlijk nog wel een broekiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is oud dan.
En hij is getrouwd geweest dus dat zijn tropenjaren voor hem geweest.
my....god...the inhumanity!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op mijn nieuwe rooster elke avond om 22:00 slapen
Ik mis iets, praat me bijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit eigenlijk nog wel een broekie
en hij is nog getrouwd, dus die ouderdom kickt nog steeds hard in
Oh, euhm. Ik neuk het broertje van de onderbuurvrouw.quote:
Was mijn buurvrouw maar zo geilquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, euhm. Ik neuk het broertje van de onderbuurvrouw.
Ja, dat weet ik. Maar het getrouwd gedeelte?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, euhm. Ik neuk het broertje van de onderbuurvrouw.
En hoe laat opstaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Op mijn nieuwe rooster elke avond om 22:00 slapen
Afschuwelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
my....god...the inhumanity!
Mijn buurvrouw is geil, maar ik zie d'r amperquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was mijn buurvrouw maar zo geil
ah, hij ligt in scheiding en zij is al het huis uit. En hij heeft een kleine.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het getrouwd gedeelte?
Ze is zeker weer bezet?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is geil, maar ik zie d'r amper
Jouw broer heeft ook seks nodig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was mijn buurvrouw maar zo geil
Ah zo. Een kleine is wel een domper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ah, hij ligt in scheiding en zij is al het huis uit. En hij heeft een kleine.
Ik moet veel slapen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kwart over 6, maar ik slaap nooit voor twaalven.
Ik heb geeneens een broerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jouw broer heeft ook seks nodig?
Voor watquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig hoef ik "pas" om 8u m'n nest uit
Ik kan het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet veel slapen...
weet ik niet.. zien we vanzelf wel. Ik ga niet zeggen dat het wat wordt, maar zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Een kleine is wel een domper.
Wordt het wat?
Lijkt me wat kansloosquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Briefje onder de deur doen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een broer
Ik weet, ik sla weer teveel stappen in 1 keer over
Anders aankloppen voor een kopje suiker, daarna haar briefje geven met "Neuken?"quote:
Gewoon een taart aanbieden, en met chocola geschreven: ''Neuken?"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders aankloppen voor een kopje suiker, daarna haar briefje geven met "Neuken?"
Sorrie, ik ben een beetje flauw
En dan de slagroom in de vorm van een opengevouwen kutjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gewoon een taart aanbieden, en met chocola geschreven: ''Neuken?"
Een piemel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan de slagroom in de vorm van een opengevouwen kutje
Voor nu lekker genieten dus, voor zover dat kan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik niet.. zien we vanzelf wel. Ik ga niet zeggen dat het wat wordt, maar zeg nooit nooit![]()
En dat die kleine een domper is weet ik niet, ja, je kan geen herrie maken en je moet beneden zitten voor die kleine opstaat.. maar ik kan wel zien dat het een goede vader is en dat waardeer ik dan ook wel weer
Mweeeequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dan de slagroom in de vorm van een opengevouwen kutje
Waarom niet beide?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een piemel natuurlijk
Kutjes kunnen wij vrouwen elk uur van de dag wel zien als we willen
Ik krijg geen fatsoenlijk gesprek op gang bij haar, kan niks bedenken. Laatst ook al toen de binnenverlichting in d'r auto nog aan was... ik ging even langs en bleef er weer veels te formeel bij. Meer dan een 'fijne avond' kwam er niet uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders aankloppen voor een kopje suiker, daarna haar briefje geven met "Neuken?"
Sorrie, ik ben een beetje flauw
En dat doe ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor nu lekker genieten dus, voor zover dat kan.
Ik zou het niet willen, neuken met een vader.
Ik laatst ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan het niet
Vorige week vrijdag nog in slaap gevallen tijdens college
Ow, das dan weer jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg geen fatsoenlijk gesprek op gang bij haar, kan niks bedenken. Laatst ook al toen de binnenverlichting in d'r auto nog aan was... ik ging even langs en bleef er weer veels te formeel bij. Meer dan een 'fijne avond' kwam er niet uit.
Het is het ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dat doe ik ook
Ja nja, je proeft er niks van
Hoe komt dat? Klap je dicht of zo? Zenuwen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik krijg geen fatsoenlijk gesprek op gang bij haar, kan niks bedenken. Laatst ook al toen de binnenverlichting in d'r auto nog aan was... ik ging even langs en bleef er weer veels te formeel bij. Meer dan een 'fijne avond' kwam er niet uit.
Ik heb daar dan geen problemen mee, maar ik wil later als ik groot ben ooit dan ook zelf kinderen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is het idee. Ik wil niks met iemand die een koter heeft.
Ik wil ook een kind van een ander niet opvoedenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb daar dan geen problemen mee, maar ik wil later als ik groot ben ooit dan ook zelf kinderen..
Jij niet, dus dan is dat anders
Geen idee, ben niet bepaald verliefd op d'r ofzo. Kan redelijk praten tegenwoordig met meiden die ik meer zie zitten dan zij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Klap je dicht of zo? Zenuwen?
opvoeden van dat kind is niet aan mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook een kind van een ander niet opvoeden. Ook niet als ik wel kinderen zou willen.
Dan zou ik er denk ik geen moeite in stekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet bepaald verliefd op d'r ofzo. Kan redelijk praten tegenwoordig met meiden die ik meer zie zitten dan zij.
Ik denk dat het komt omdat we volgens mij 0,0 interesses delen.
Eensch!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook een kind van een ander niet opvoeden. Ook niet als ik wel kinderen zou willen.
Kom je niet onderuit mocht je samen gaan wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
opvoeden van dat kind is niet aan mij
ze heeft een moeder en een vader..
Hard levenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, wekelijks
Vandaag was ik "vrij"
Vrij om de afwas te doen en niet eens afgekregen
Nja, corrigeren, ja.. opvoeden.. neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je niet onderuit mocht je samen gaan wonen.
Corrigeren is ook opvoeden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, corrigeren, ja.. opvoeden.. nee
Denk dat je dat een beetje onderschatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, corrigeren, ja.. opvoeden.. nee
Ja een onderdeel.. maar ik heb niks te zeggen over het kind, dus ik vind het niet opvoeden.. Het is niet aan mij om te zeggen of een kind dan wel of geen piercings mag, wel of niet mag roken.. haar groente wel of niet op te eten..quote:
Ja misschien wel. Aan de andere kant.. zie je mij al samenwonen? Zodra het woord relatie valt heb ik er al moeite meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat je dat een beetje onderschat
Ik steek er ook geen moeite in verder...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik er denk ik geen moeite in steken. Liever richting iemand die je wel ziet zitten
.
Ik denk dat het nog wel eens tegen kan vallen in hoeverre je je met de opvoeding bemoeit. Dat gebeurt namelijk hoe dan ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja een onderdeel.. maar ik heb niks te zeggen over het kind, dus ik vind het niet opvoeden.. Het is niet aan mij om te zeggen of een kind dan wel of geen piercings mag, wel of niet mag roken.. haar groente wel of niet op te eten..
Maar je gaat er wel discussies met de papa over hebben omdat je er toch een mening over hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja een onderdeel.. maar ik heb niks te zeggen over het kind, dus ik vind het niet opvoeden.. Het is niet aan mij om te zeggen of een kind dan wel of geen piercings mag, wel of niet mag roken.. haar groente wel of niet op te eten..
Oh, ik dacht dat dat het plan was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik steek er ook geen moeite in verder...
Kan je alleen maar weten als je het meemaakt denk ik.. en op dit moment is het nog niks dus hoef ik er ook niet over na te denken hoe dat gaat verlopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel eens tegen kan vallen in hoeverre je je met de opvoeding bemoeit. Dat gebeurt namelijk hoe dan ook.
ja ongetwijfeld, maar dan nog is het laatste woord aan hemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel discussies met de papa over hebben omdat je er toch een mening over hebt
True. Maar het is voor mij dus een reden niet iets te willen met iemand die een kind heeft. Al is het alleen maar seks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je alleen maar weten als je het meemaakt denk ik.. en op dit moment is het nog niks dus hoef ik er ook niet over na te denken hoe dat gaat verlopen.
Ik denk niet dat ze mijn type is, dus nee. Maar een leuk babbeltje krijg ik amper voor elkaar als de situatie zich aandient..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat het plan was.
Heb je een dame op het oog, dan?
nja, niet voor mij..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar het is voor mij dus een reden niet iets te willen met iemand die een kind heeft. Al is het alleen maar seks.
Ook "die ene" dame?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mijn type is, dus nee. Maar een leuk babbeltje krijg ik amper voor elkaar als de situatie zich aandient..
Heb niemand echt op het oog. Die paar die ik zie zitten zijn bezet of hebben me al afgewezen, zoals gewoonlijk.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ongetwijfeld, maar dan nog is het laatste woord aan hem
Welke?quote:
Hmmmquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze mijn type is, dus nee. Maar een leuk babbeltje krijg ik amper voor elkaar als de situatie zich aandient..
Heb niemand echt op het oog. Die paar die ik zie zitten zijn bezet of hebben me al afgewezen, zoals gewoonlijk.
Jammerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke?
Als je het hebt over wie ik denk dat je het hebt; Daar gaat nooit een reactie van komen.
niet als het om mijn kinderen gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Jij en iemand het laatste woord geven
Een Fokster?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke?
Als je het hebt over wie ik denk dat je het hebt; Daar gaat nooit een reactie van komen.
Niet eens als het om het weer gaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet als het om mijn kinderen gaat natuurlijk
wel als het om iets gaat dat niet van mij is. ik kan stilzwijgend afkeuren, maar het laatste woord is niet aan mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eens als het om het weer gaat.
Of over wat dan ook
Weet niet. Je moet er niet meteen bovenop springen als je graag wat wilt, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan
Kun jij zwijgen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel als het om iets gaat dat niet van mij is. ik kan stilzwijgend afkeuren, maar het laatste woord is niet aan mij
heel goed.. maak me maar eens boosquote:
Doe ik nooit, maar heb welgeteld NUL reacties van geinterreseerden in m'n PM box gekregen. Nee, fok gaat voor mij niet werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet. Je moet er niet meteen bovenop springen als je graag wat wilt, lijkt me.
And why would I do that?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heel goed.. maak me maar eens boos
dan kan je pas zien hoe goed ik kan zwijgenquote:
Ook niet via de slowchats vrouwen gevonden met gelijke interesses en dergelijke?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe ik nooit, maar heb welgeteld NUL reacties van geinterreseerden in m'n PM box gekregen. Nee, fok gaat voor mij niet werken.
Nadat je me afgeslagen hebt zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan kan je pas zien hoe goed ik kan zwijgen
Neen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet via de slowchats vrouwen gevonden met gelijke interesses en dergelijke?
Alles kan. Of het zijn vruchten afwerpt is een tweede.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan ie jou natuurlijk gaan hosselen
Ja, als dat nut zou hebben. Die beer van een H. die kan te goed tegen pijn.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kan ie jou natuurlijk gaan hosselen
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles kan. Of het zijn vruchten afwerpt is een tweede.
Maar eerlijk, Faxie is een leuke man, ik snap niet zo goed dat niemand tot nu toe geinteresseerd is.
* Faxie zet een turfje...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles kan. Of het zijn vruchten afwerpt is een tweede.
Maar eerlijk, Faxie is een leuke man, ik snap niet zo goed dat niemand tot nu toe geinteresseerd is.
Ik ga in fok!hosselen in elk geval geen energie steken, er komt toch niks uit, dus waarom zou ik. Ik ga denk ik andere wegen verkennen en zie wel wat dat oplevertquote:
Heb je wellicht te hoge eisen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet waar het aan ligt, misschien komt mijn type vrouw gewoon niet op fok! of zo
Zoiets zal het zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet niet waar het aan ligt, misschien komt mijn type vrouw gewoon niet op fok! of zo
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef Monopoly het volgende:
Faxie is een held! Het is dat ik hetero ben
Libelleforum niks voor jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Libelleforum? Dat was toch een 1 of ander kuttijdschrift?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Libelleforum niks voor jou?
Helemaal goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga in fok!hosselen in elk geval geen energie steken, er komt toch niks uit, dus waarom zou ik. Ik ga denk ik andere wegen verkennen en zie wel wat dat oplevert
Ik heb inderdaad nog nooit een spontane pm of dm van je gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik ben ook geen hosselkoningin, hoor.
Dat het raar is dat je niemand vindt of dat andere?quote:
Jij hebt al een kutje, toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog nooit een spontane pm of dm van je gehad
Nooit in een kiosk geweest?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Libelleforum? Dat was toch een 1 of ander kuttijdschrift?
Oei, lang verhaal en ik ben een beetje moe. Die houd je van me tegoed!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik ben ook geen hosselkoningin, hoor.
Wat is jouw type vrouw, dan?
Dat het raar is jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het raar is dat je niemand vindt of dat andere?
Tuurlijk wel, maar ik vond dat tijdschrift he-le-maal niksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit in een kiosk geweest?
Moet wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oei, lang verhaal en ik ben een beetje moe. Die houd je van me tegoed!
Ze moet in elk geval een rustig type zijn dat niet van uitgaan houdt (dwz, niet 3x per week uit wilt gaan).
Ongeveer mijn leeftijd
Geen kinderen (willen)
En nog wat dingetjes die ik me even niet kan herinneren.
Dat was niet m'n bedoelingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat het raar is ja
Ironisch genoeg zorgen die opmerken er in de regel voor dat ik me slechter ga voelen...
Jij bent dan ook geen vrouwelijke 40erquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik vond dat tijdschrift he-le-maal niks
Omdat je het logischer zou vinden dat ze zouden zeggen dat je een lelijke klootzak bent want dat zou tenminste verklaren waarom het niet lukt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat het raar is ja
Ironisch genoeg zorgen die opmerken er in de regel voor dat ik me slechter ga voelen...
Sja, geen durf, he.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu wel.
Maar je hebt tijd genoeg gehad
Maar niet op fok!quote:
Dus waarom zou ik op het libelleforum gaan rondhangen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen vrouwelijke 40er
Om een vriendin te zoekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik op het libelleforum gaan rondhangen?
Ik kan wel zeggen dat ik aan de eerste drie punten voldoe, maar daar heb je geen neuk aanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar niet op fok!
Misschien komt dat omdat ik op fok! te open ben geweest over mezelf, maar weten doe ik het niet.
Het enige dat ik wel weet is dat ik op fok! niks ga treffen.
Dan weet ik tenminste waar het aan ligt ja...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je het logischer zou vinden dat ze zouden zeggen dat je een lelijke klootzak bent want dat zou tenminste verklaren waarom het niet lukt?
Nee, door de vermoeidheid denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om een vriendin te zoeken
het was een grapje
is niet doorgekomen volgens mij
Misschien in het feit dat je te graag wilt? Ik draag maar een optie aan hoor, geen idee of het daadwerkelijk zo is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik wel
Maar ik weet niet meer waar ik het probleem moet zoeken...
Gratenpakhuis staat niet in mijn verlanglijstjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik aan de eerste drie punten voldoe, maar daar heb je geen neuk aan.
En ik ben geen gratenpakhuis.
Ik herken het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste waar het aan ligt ja...
Precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gratenpakhuis staat niet in mijn verlanglijstje![]()
Een beetje body mag ze wel hebben van mij (met de nadruk op een beetje)
Is ook wel een van mijn eisenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, en ze moet op z'n minst redelijk intelligent zijn.
Maar wat ik heb opgesomt, dat is het wel zo'n beetje.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is ook wel een van mijn eisen
Verder niet te veel zeiken, redelijk zijn, geen overmatig drugsgebruik
Geen slanke den. En dat maakt ook niet uit, maar het beperkt wel heel erg wanneer ze perse slank moet zijn, terwijl de perfecte vrouw misschien wel een pondje meer heeft.quote:
Tja ik probeer niet te graag te willen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien in het feit dat je te graag wilt? Ik draag maar een optie aan hoor, geen idee of het daadwerkelijk zo is.
Vond je een goed figuur hebben hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen slanke den. En dat maakt ook niet uit, maar het beperkt wel heel erg wanneer ze perse slank moet zijn, terwijl de perfecte vrouw misschien wel een pondje meer heeft.
Perfectie zit 'm in de imperfecties.
Dat snap ik, maar vrouwen ruiken wanhoop op kilometers afstandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik probeer niet te graag te willen.
Maarja als ik niet zou willen, dan zou er geen probleem zijn.
Een pondje meer is niet zo erg, maar ruimschoots 50 pondjes meer vind ik toch wel wat overdreven worden zeg maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen slanke den. En dat maakt ook niet uit, maar het beperkt wel heel erg wanneer ze perse slank moet zijn, terwijl de perfecte vrouw misschien wel een pondje meer heeft.
Perfectie zit 'm in de imperfecties.
Thenksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond je een goed figuur hebben hoor
De wanhoop is pas van de laatste jaren. Ik kom verder ook niet wanhopig over denk ik. Dat komt met vlagen, zoals vanavond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vrouwen ruiken wanhoop op kilometers afstand.
Sja, ik ben zelf niet van de eisenlijstjes. Ik denk dat die heel erg beperken en dat het ook een reden is waarom veel potentiele partners bij voorbaat al uitgesloten zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een pondje meer is niet zo erg, maar ruimschoots 50 pondjes meer vind ik toch wel wat overdreven worden zeg maar.
Maar ik denk dat ik zo'n beetje al mijn eisen wel heb gehad.
Ze moet uiteraard wel normaal zijn enzo.
En ik vind eerlijkheid nogal belangrijk (ik heb het niet zo op drama's)
Heb ik ook (als ik bier op heb)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
De wanhoop is pas van de laatste jaren. Ik kom verder ook niet wanhopig over denk ik. Dat komt met vlagen, zoals vanavond.
Die paar keer dat ik je heb gezien kwam je niet wanhopig over alleen een tikje verlegen. Alleen op FOK! ligt het er dik boven op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
De wanhoop is pas van de laatste jaren. Ik kom verder ook niet wanhopig over denk ik. Dat komt met vlagen, zoals vanavond.
Denk jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Auwquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook (als ik bier op heb)
Maar ik zeg je eerlijk, buiten FOK! vind je 100000 keer meer/beter dan binnen FOK!
Dat denk ik dus ook jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb ik ook (als ik bier op heb)
Maar ik zeg je eerlijk, buiten FOK! vind je 100000 keer meer/beter dan binnen FOK!
En nog niet eens echt verlegen, maar gewoon rustig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik je heb gezien kwam je niet wanhopig over alleen een tikje verlegen. Alleen op FOK! ligt het er dik boven op.
Oh, dat moet ook nog he! Even zien wanneer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You're welcome
Speaking of welcome, wanneer kom je nu eens een keer Kanon nuttigen?
Feit.quote:
PIquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Feit.
Samz, jij bent een hele leuke meid, en ik heb jou dankzij FOK! leren kennen, gelukkig
Maar buiten FOK! gaat het wel veel makkelijker, feit toch
Dat zouden we eens a la mythbusters moeten testenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Feit.
Samz, jij bent een hele leuke meid, en ik heb jou dankzij FOK! leren kennen, gelukkig
Maar buiten FOK! gaat het wel veel makkelijker, feit toch
Ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maak je niet druk, jij bent toch al aan de man?
9 van de 10 fok!vrouwen zijn dudes.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zouden we eens a la mythbusters moeten testen
Koop dan eens een fatsoenlijke computer....of beter, bouw er zelf 1quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oke. de volgende keer dat mn laptop dood gaat, zet ik m niet meer aan, dus als ik ineens weg ben, ik heb niet te diep gekrast!
Dus ik heb geluk gehad dat iedereen die ik heb leren kennen allemaal echt vrouwen warenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
9 van de 10 fok!vrouwen zijn dudes.
PI's lezenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik weer eens niet door he
Beide is 50-50 denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
Ik weet trouwens niet of het in het echt makkelijker gaat dan via internet. Hangt van de persoon af, denk ik.
Tja hier kan ik m'n gedachten wat meer de wereld in slingerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik je heb gezien kwam je niet wanhopig over alleen een tikje verlegen. Alleen op FOK! ligt het er dik boven op.
Ding is, in het dagelijks leven kom ik niks tegen, dus ik ga het straks toch digitaal proberen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
Ik weet trouwens niet of het in het echt makkelijker gaat dan via internet. Hangt van de persoon af, denk ik.
Ik geloof wel dat je via internet makkelijk mensen kan ontmoeten. Makkelijker zelfs, via internet durft men vaak meerquote:
Je kan een basis leggen, maar die basis is niets waard als men te schichtig is IRL. Maar het 1e contact kan wel heel makkelijk gaan, eens!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je via internet makkelijk mensen kan ontmoeten. Makkelijker zelfs, via internet durft men vaak meer.
Ach ik ben op Fok ook wel iets losser als dat ik IRL ben.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan een basis leggen, maar die basis is niets waard als men te schichtig is IRL. Maar het 1e contact kan wel heel makkelijk gaan, eens!
Wie nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik ben op Fok ook wel iets losser als dat ik IRL ben.
Ik vind het zelf wel makkelijker als de basis is gelegdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan een basis leggen, maar die basis is niets waard als men te schichtig is IRL. Maar het 1e contact kan wel heel makkelijk gaan, eens!
Geen geld, geen plek, geen zin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koop dan eens een fatsoenlijke computer....of beter, bouw er zelf 1
Ik ben gewoon goed verkleed, eigenlijk heet ik Menno.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik heb geluk gehad dat iedereen die ik heb leren kennen allemaal echt vrouwen waren
Of ben jij gewoon goed verkleed?
Maar wat is basis ? Hoe je op FOK! bent, of IRL uiteindelijk ? Als je al hinnikt omdat er een meisje naast je staat kom je niet ver, hoe stoer je op FOK! ook bentquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel makkelijker als de basis is gelegd.
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goed verkleed, eigenlijk heet ik Menno.
Ik kom toch ook niet aan jouw leuter?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Volgende keer toch maar even in je kruis tasten dan om zekerheid te hebben
True. Maar je weet hoe ik benquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar wat is basis ? Hoe je op FOK! bent, of IRL uiteindelijk ? Als je al hinnikt omdat er een meisje naast je staat kom je niet ver, hoe stoer je op FOK! ook bent
Dat is toch niet mijn schuldquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kom toch ook niet aan jouw leuter?
Ik weetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar je weet hoe ik ben. Gewoon normaal, dus in mijn geval is de basis gewoon de eerste kennismaking, je weet al een en ander van elkaar. Praat makkelijker over het algemeen.
Die heb ik nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet
Maar er zijn (te)veel mensen die niet zo zijn..
En ook die heb ik trouwens goed weggestopt. Anders had je m in mijn panterprintrokje wel gezien denk ik.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik ben op Fok ook wel iets losser als dat ik IRL ben.
Ik ben gewoon zachtaardigquote:
Het is gewoon simpelweg een held.quote:
Jij was toch weer single?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef Samzz het volgende:
Als ik niet al iemand had zou ik Faxie wel willen daten, hij lijkt me een erg leuke jongeman.
quote:
Woensdag join ik jequote:
Paar jaar terug gooide ik er graag mee en had ik er veel plezier mee jaquote:
Ik ben er sinds vandaag achter dat jouw UI van René Magritte isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef twi het volgende:
Ìk ben in 't echt wel rustiger, al word ik als ik mensen vaker zie wel meer zoals ik op FOK! ben.
Is cool broeder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Woensdag join ik je
uurtje of 1630 doen?
Maar niet zo rustig als ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:17 schreef twi het volgende:
Ìk ben in 't echt wel rustiger, al word ik als ik mensen vaker zie wel meer zoals ik op FOK! ben.
topperquote:
Ben jij niet gewoon van de mannen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar niet zo rustig als ik
Ik moet gewoon een rustige vrouw hebben, anders gaat het niet zo goed werken
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar jaar terug gooide ik er graag mee en had ik er veel plezier mee ja
Leg eens uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij niet gewoon van de mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |