Trusten!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
Oke ik ga slapen, het is weer mooi geweest
Trusten allemaal
Als ik bij mensen zat keken ze me nu raar aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt aan het speeltje wat er in zit
Jij denkt weer aan hele andere speeltjes he viespeukquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik bij mensen zat keken ze me nu raar aan
Mensen die zich daar druk om makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Eerst word je er wel blij van. Maar zodra ie op is voel ik me vreselijk. Zo veel Kcal
Nee nee, ik moest serieus hardop lachen om je oprechte post zonder vieze gedachtesquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij denkt weer aan hele andere speeltjes he viespeuk
Dan kun je net zo goed aan de drank gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Eerst word je er wel blij van. Maar zodra ie op is voel ik me vreselijk. Zo veel Kcal
Dat heb ik nou met sex. Je word er zo blij van maar na het spuiten voel je je vies en gebruiktquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Kimberliedje het volgende:
Mijn katten zijn er dol op!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Het zijn nu opwindbare hamsters
Zulk een bazendingen.
Daar heb je het al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn penis is de baas
Daarna mijn maag
Dan pas mijn brein
Omnomnomnomquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die zich daar druk om maken
Zaterdag onbeperkt eten bij de wok
Haha zwak wezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn penis is de baas
Daarna mijn maag
Dan pas mijn brein
daaaaaaaaaaar mooooeeeet eeeeeen piemel in *zingt liedje*quote:
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met sex. Je word er zo blij van maar na het spuiten voel je je vies en gebruikt
hihaho, moet tof wezen om een vrouw te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaar mooooeeeet eeeeeen piemel in *zingt liedje*
Totaal onherkenbare emotie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met sex. Je word er zo blij van maar na het spuiten voel je je vies en gebruikt
neuh, dat valt tegen hoor..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hihaho, moet tof wezen om een vrouw te zijn
spuiten.. nee, die emotie ken ik niet neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |