LOLquote:
Een verdacht luchtjequote:
Awesomequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende: [..] Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
Awesomequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende: [..] Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Awesome!quote:
aaah meet in zwollywood.... ach hmz.. niet van mijn gading vanavondquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
G-spot resetten, favoriete seksstandjes en een eventuele meet in Zwolle
Ik puur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn aangezien je nog puur bent
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij organiseren geen meet.Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zekerquote:![]()
Daarom stemmen ofzoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesomemaar ik kan ook niet elke zondag
waar moet je zwolle voor kennen dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle niet
[..]
Zeker
Daarom stemmen ofzoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesomemaar ik kan ook niet elke zondag
Organiseer dan een meet in Amsterdam of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle niet
Of zit ik daar naast?quote:
Simpel, reset dat ding weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nou, het is gelukt. Ik heb echter wel een beveiligd en een openbaar netwerk. Hoe haal die ik laatste weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |