LOLquote:
Een verdacht luchtjequote:
Awesomequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende: [..] Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
Awesomequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende: [..] Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Awesome!quote:
aaah meet in zwollywood.... ach hmz.. niet van mijn gading vanavondquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
G-spot resetten, favoriete seksstandjes en een eventuele meet in Zwolle
Ik puur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn aangezien je nog puur bent
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij organiseren geen meet.Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zekerquote:![]()
Daarom stemmen ofzoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesomemaar ik kan ook niet elke zondag
waar moet je zwolle voor kennen dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle niet
[..]
Zeker
Daarom stemmen ofzoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesomemaar ik kan ook niet elke zondag
Organiseer dan een meet in Amsterdam of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle niet
Of zit ik daar naast?quote:
Simpel, reset dat ding weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nou, het is gelukt. Ik heb echter wel een beveiligd en een openbaar netwerk. Hoe haal die ik laatste weg?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij organiseren geen meet.Ik ken niks in Zwolle, en jullie wonen daar dus vandaar. Komen jullie wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Bleeeeeehquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of zit ik daar naast?
[..]
Simpel, reset dat ding weer
Als je met puur, maagd bedoeld dan niet.quote:
Ik ken daar de kroegen niet ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar moet je zwolle voor kennen dan?
google.nl
indeed.quote:
Dat mag iemand anders in die omgeving doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Organiseer dan een meet in Amsterdam of zo
Dat zou zomaar kunnen, test het door de modem even uit te zettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleeeeeeh.
Maar goed, ze surfen nu allemaal op het beveiligde netwerk. Al denk ik dat het onbeveiligde netwerk gewoon niet van ons is... Denk ik.
depends op welke dag het is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken niks in Zwolle, en jullie wonen daar dus vandaar. Komen jullie wel dan?
Ik werk de helft van de zaterdagen.quote:
Mogen we straks op kraamvisite komen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mensen zijn altijd welkom bij ons op de koffie. daar is geen meet voor nodig.
Dus als iemand daar behoefte aan voelt dan dm/pm maar.
truste
Good questionquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen we straks op kraamvisite komen?
Ja, er mist een haakjequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is iets met de quotes misgegaan
Niet terwijl ik nog uitgescheurd hechtingen lig te tellen en te huilen dat mn kut verneukt isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen we straks op kraamvisite komen?
Retourtje Arnhem is 100,- voor mij, en ik ben d'r op z'n vroegst pas om half 10.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Retourtje Leiden was 30 euro voor mij, niet zo piepen
Geen zin inquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, test het door de modem even uit te zetten
100quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Retourtje Arnhem is 100,- voor mij, en ik ben d'r op z'n vroegst pas om half 10.
Verder is m'n kop momenteel een beetje naar de klote...
Oojawelquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet terwijl ik nog uitgescheurd hechtingen lig te tellen en te huilen dat mn kut verneukt is
mits leuke mensen én tijd hebben. Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken niks in Zwolle, en jullie wonen daar dus vandaar. Komen jullie wel dan?
Wut? Dat zei ik helemaal niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken daar de kroegen niet ?
[..]
indeed.weet mijn wedstrijdschema niet uit mijn hoofd ook.
Dat wil ik ook heul niet zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet terwijl ik nog uitgescheurd hechtingen lig te tellen en te huilen dat mn kut verneukt is
Zwolle is voor mij het overwegen waardquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
mits leuke mensen én tijd hebben. Ja.
100quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Retourtje Arnhem is 100,- voor mij, en ik ben d'r op z'n vroegst pas om half 10.
Verder is m'n kop momenteel een beetje naar de klote...
Ik denk dat je router maar 1 netwerk broadcast hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen zin in. Er word alleen nog maar gesurfd via het beveiligde netwerk. Vraag de buurman morgen wel om die andere eruit te tyfen
.
alleen als je kadootjes meeneemtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik ook heul niet zienmaar daarna als je weer een beetje herstelt bent enzo
Ik heb er wel twee staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat je router maar 1 netwerk broadcast hoor.
over dagen dat ik kanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wut? Dat zei ik helemaal niet?
[..]
Dat mag iemand anders in die omgeving doen.
of geen kortingskaartquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
100? Vanwaar moet je komen dan
? Of reis je eerste klas
?
ik werk elke zaterdag en op zondagen heb ik wedstrijden. Binnenkort in Zwollequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk de helft van de zaterdagen.
Uiteraardquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen als je kadootjes meeneemt
Putte. Ik ga niet met de trein.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
100? Vanwaar moet je komen dan
? Of reis je eerste klas
?
Ah, dat was me niet duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee staan. Maar goed, zal wel loslopen.
Tweede klas jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Maximale prijs voor een retourtje met de trein is 50 euro ofzo.
Dan moet ik van Bergen op Zoom komen, en de bus pakken daar naartoe. De tijd dat ik terug zal komen rijden er geen bussen meer naar Putte. En ik laat m'n auto niet staan op Bergen op Zoom CS...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Maximale prijs voor een retourtje met de trein is 50 euro ofzo.
Beide broadcasten, de beveiligde heel sterk, de onbeveiligde voor geen meter, een streepje of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet duidelijk. Naja ik heb er ook 2 en 1 broadcast wel en de ander niet
. Intern en extern netwerk.
Jup. Meer dan 50 euro, dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste klas is 80 euro. Middelburg - Groningen.
Dan ga je een nacht in een jeugdherberg pitten voor 20 euroquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik van Bergen op Zoom komen, en de bus pakken daar naartoe. De tijd dat ik terug zal komen rijden er geen bussen meer naar Putte. En ik laat m'n auto niet staan op Bergen op Zoom CS...
Nee dank jequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je een nacht in een jeugdherberg pitten voor 20 euro
Dat zou er ook 1 van de buren kunnen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide broadcasten, de beveiligde heel sterk, de onbeveiligde voor geen meter, een streepje of zo.
Die hebben we niet in Zwolle.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je een nacht in een jeugdherberg pitten voor 20 euro
Die zijn vaak qua uiterlijk niet zo mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Of koop, zoals mijn zusje, een auto die 1 op 24 rijdt.
Of een motor. Die kun je zo op het terras van de desbetreffende kroeg parkerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Of koop, zoals mijn zusje, een auto die 1 op 24 rijdt.
Nee, want alle info is hetzelfde, behalve de naam van het netwerkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou er ook 1 van de buren kunnen zijn. Beton heeft effect op de sterkte
Lekker met je knalpijp langs de andere mensen blaffenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of een motor. Die kun je zo op het terras van de desbetreffende kroeg parkeren
Kloptquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zijn vaak qua uiterlijk niet zo mooi
Vaag dat ie dan 1 streepje heeft. Waar staat die modem?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want alle info is hetzelfde, behalve de naam van het netwerk.
Het liefst nog van die hele smalle straatjes en hoge gebouwenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker met je knalpijp langs de andere mensen blaffen
Benedenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vaag dat ie dan 1 streepje heeft. Waar staat die modem?
Ik weet serieus niet hoe dat ding eruit ziet, dat kan komen omdat mijn geheugen dat soort auto's blokkeertquote:
Ik deed op de site kijken, en die zei Apeldoorn of Gorssel, als dichtsbijzijnde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier wel, is toch vlakbij man
Hebben wij een jeugdherberg ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed op de site kijken, en die zei Apeldoorn of Gorssel, als dichtsbijzijnde.
De toevoeging Cross op een klein stadsautootje voorspelt weinig goeds...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet hoe dat ding eruit ziet, dat kan komen omdat mijn geheugen dat soort auto's blokkeert
Nee, hoor. Want het beveiligde netwerk heeft 3 strepen en het is dezelfde. Ik zit op zolder, dus twee lagen ertussen.quote:
Hmm, hier zit er een onderaan de berg en een ergens midden op de bergquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed op de site kijken, en die zei Apeldoorn of Gorssel, als dichtsbijzijnde.
4x4 uitstraling maar ondertussen gewoon FWD zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
De toevoeging Cross op een klein stadsautootje voorspelt weinig goeds...
Ik zit op zolder, dus ook twee plafonds.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waar zit jij?
Ik heb 2 streepjes bereik en er zitten 2 plafonds tussen.
Ik ken er alleen 1 tussen Apeldoorn en Loenen, langs het Kanaal, maar verder? Al sla je me doodquote:
Met 45pk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4x4 uitstraling maar ondertussen gewoon FWD zijn
2 identieke apparaten???quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Want het beveiligde netwerk heeft 3 strepen en het is dezelfde. Ik zit op zolder, dus twee lagen ertussen.
Dat laat ik maar ff, geeft zo'n rotzooi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken er alleen 1 tussen Apeldoorn en Loenen, langs het Kanaal, maar verder? Al sla je me dood
Ik heb maar een apparaat die kennelijk twee netwerken uitzendt. De ene op 1 streep sterkte en de andere op 3 of 4 strepen sterktequote:
Is normaal denk ik. Afhankelijk van waar mijn laptop staan scheelt het 1 of 2 streepjes. Soms zelfs 1cm opzijquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit op zolder, dus ook twee plafonds.
Inderdaadquote:
Echt, ik wil dat ding graag zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb maar een apparaat die kennelijk twee netwerken uitzendt. De ene op 1 streep sterkte en de andere op 3 of 4 strepen sterkte.
Strak plan welquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat laat ik maar ff, geeft zo'n rotzooi.
Ja, apart is dat. Als ik aan mijn bureau zit heb ik 3 of 4 strepen, als ik een meter verder in m'n stoel zit heb ik er 2quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is normaal denk ik. Afhankelijk van waar mijn laptop staan scheelt het 1 of 2 streepjes. Soms zelfs 1cm opzij
[..]
Inderdaad
Waaromquote:
Ik zie nu aan mijn bureau en heb 2 strepen. Als ik hem nu 1cm opschuif kan het maar zo zijn dat ik geen internet meer hebquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Als ik aan mijn bureau zit heb ik 3 of 4 strepen, als ik een meter verder in m'n stoel zit heb ik er 2.
Ik wist niet dat dat mogelijk was, zit ik hier met 2 apparatenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Het is gewoon een Linksys ding
.
Die heb ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Het is gewoon een Linksys ding
.
Ik zag jou meer aan voor kaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, apart is dat. Als ik aan mijn bureau zit heb ik 3 of 4 strepen, als ik een meter verder in m'n stoel zit heb ik er 2.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie nu aan mijn bureau en heb 2 strepen. Als ik hem nu 1cm opschuif kan het maar zo zijn dat ik geen internet meer heb
Ik ook zoiets, ja. Iig een WRTnogwattesquote:
Wij zijn baasquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ja. Iig een WRTnogwattes.
Koffie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
ik werk elke zaterdag en op zondagen heb ik wedstrijden. Binnenkort in Zwolle
Als ik op mijn oude slaapkamer zat, had ik op mijn telefoon alleen een rondje. Op mijn nieuwe slaapkamer heb ik er 3 streepjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is normaal denk ik. Afhankelijk van waar mijn laptop staan scheelt het 1 of 2 streepjes. Soms zelfs 1cm opzij
[..]
Inderdaad
Zelfde huis? Nieuwbouw/oud huis? Andere router? Kan echt heel veel verschil zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik op mijn oude slaapkamer zat, had ik op mijn telefoon alleen een rondje. Op mijn nieuwe slaapkamer heb ik er 3 streepjes.
Zelfde huis, zelfde router, huis is 23 jaar oud.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde huis? Nieuwbouw/oud huis? Andere router? Kan echt heel veel verschil zijn
Van zolder naar eerste etage?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfde huis, zelfde router, huis is 23 jaar oud.
Nope, zelfde etage, 2 deuren verder.quote:
Let me guess. De router staat in de woonkamer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope, zelfde etage, 2 deuren verder.Zat boven de garage, nu boven de woonkamer.
Oh, 17 februari pasquote:
Ergens zat een foutje, en als je dat maar netjes de hele tijd blijft qouten, blijft die erin zitten.quote:
fixed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Iedereen is te lui om er een extra [ bij te typen
Nee, studeerkamer, onder de badkamer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Let me guess. De router staat in de woonkamer?
Ik denk dat het dan niet zo lekker meer is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een week na mijn verjaardag.
Zal ik taart bewaren?
Wat is er gefixed?quote:
Klinkt alsof je nieuwe kamer dichterbij is?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, studeerkamer, onder de badkamer.Hoewel de hoek waar de router staat, misschien nog net onder mijn slaapkamer is.
[..]
Ik denk dat het dan niet zo lekker meer is.
Het is al gebeurd hoor. Maar mobiel heb ik er niet zoveel zin in, dus netbook erbij gepakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een [ /quote] weghalen is niet zo moeilijk, lijkt me.
Is het ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er gefixed?
[..]
Klinkt alsof je nieuwe kamer dichterbij is?
Zelfs in de koelkast niet hè?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, studeerkamer, onder de badkamer.Hoewel de hoek waar de router staat, misschien nog net onder mijn slaapkamer is.
[..]
Ik denk dat het dan niet zo lekker meer is.
Hey een beetje respect, hij is wel al de 7equote:
Ja, dat deed ik. Ik zag geen verschilquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Lees jouw post eens, en dan wat er in mijn quote van jou staat.
Hehehehequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey een beetje respect, hij is wel al de 7e
Nope. IJstaart in de vriezer?quote:
Dat weet ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ligt het dus aan
[..]
Kijk naar zijn username en mijn post
[..]
Hehehehe![]()
Ik moest ook 3x kijken. Iemand - iedereenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. Ik zag geen verschil
[..]
Hehehehe
Dat dus jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest ook 3x kijken. Iemand - iedereen
Beter lezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. Ik zag geen verschil
[..]
Hehehehe
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het niet werkt?
Dat mag ik hopen van niet, als hij/zij dan al levensvatbaar is dan is een rugbywedstrijdje kijken wel het laatste waar we aan denken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope. IJstaart in de vriezer?
Jullie mogen ook gewoon de wedstrijd komen kijken hoorOf zitten jullie dan al met een kleine?
TRusten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Laatste beetje drinken achterover kiepen, tandjes poetsen en dan ga ik pitten. Welterusten lieverds![]()
Beter 7 maanden dan 8 maanden, schijnt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet, als hij/zij dan al levensvatbaar is dan is een rugbywedstrijdje kijken wel het laatste waar we aan denken.
April is ze uitgerekend.
Trustequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
Laatste beetje drinken achterover kiepen, tandjes poetsen en dan ga ik pitten. Welterusten lieverds![]()
Ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Beter 7 maanden dan 8 maanden, schijnt.
Beter gewoon precies op tijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van.
Maar beter van helemaal niet te vroeg.
Dat gaan we niet halen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter gewoon precies op tijd.
Toevallig de 28e?
Echt welquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt niet gezien dat hij zijn post 2 maal heeft aangepast
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Quote held
Hmm okeAls het maar gezond komt
quote:
Ik had nog wat onder ctrlv staan, eerst leeg, en toe de goede post erin.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.
[..]
[..]
Ik had nog wat onder ctrlv staan, eerst leeg, en toe de goede post erin.
quote:Verschijnselen bij zwangerschap
Verschijnselen bij zwangerschap kunnen zijn:
Extreme vermoeidheid
Misselijkheid en braken
Brandend maagzuur
Het uitblijven van de menstruatie
Een positieve zwangerschapstest
Donker wordende tepels en een donkere, verticale streep op de buik, linea nigra
Vaak moeten plassen
Quote skillsquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Kijk hem 3 goede quotes gebruiken in 1 post
Dat zijn pas skilzz.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
Kijk hem 3 goede quotes gebruiken in 1 post
quote:
Volgens wikipedia helpt veel neuken in het 3e trimester tegen vroeggeboorten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van.
Maar beter van helemaal niet te vroeg.
Dat is wel iets wat me aanstaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens wikipedia helpt veel neuken in het 3e trimester tegen vroeggeboorten.
Dafuq?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel waarquote:
Of ze krijgen een ingedeukt schedeltjequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of ze krijgen een ingedeukt schedeltje
Hoeft niet he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef JJH het volgende:
Die erboven is trouwens ook wel erg captain obvious.
Gewoon de ontstopper erop zetten wanneer de geboorte intreedt. Ontdeukt ie zo weer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is de schuld van papa.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef JJH het volgende:
Die erboven is trouwens ook wel erg captain obvious.
Mijn whiskeyquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon de ontstopper erop zetten wanneer de geboorte intreedt. Ontdeukt ie zo weer.
Haha dan krijgt ie zo een cone-headquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon de ontstopper erop zetten wanneer de geboorte intreedt. Ontdeukt ie zo weer.
quote:
Gewoon geen soa's doorgeven danquote:Het is een wijdverbreid misverstand dat vrijen tijdens de laatste fase (het derde trimester) van de zwangerschap aanleiding zou kunnen geven tot een te vroege geboorte. Uit onlangs verschenen rapporten blijkt dat deze veronderstelling onjuist is. In gevallen dat vrijen een oorzaak leek te zijn van een vervroegde bevalling, bleek de werkelijke oorzaak vaak een infectie in de vagina te zijn. Als er geen sprake was van ziekmakende micro-organismen in de vagina, leek eerder het tegendeel waar te zijn: Vaker vrijen leidde dan juist tot minder vroeggeboorten.
True, helemaal gelijk in.quote:
Kinderen zijn toch lelijk wanneer ze geboren wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dan krijgt ie zo een cone-head![]()
![]()
![]()
Gerrum arm kindje.
Dan word je toch nie zwanger johquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Gewoon geen soa's doorgeven danOf schimmelinfecties. Altijd met condoom doen dan.
Condoomsquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Gewoon geen soa's doorgeven danOf schimmelinfecties. Altijd met condoom doen dan.
Wat dacht je van gewoon niet zwanger wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar het is wel iets wat me opzich wel logisch lijkt, of is het zo erg gesteld met de Nederlandse medemens dat het erbij moet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel waar. Over het algemeen. Ik ken ook iemand die had een negatieve zwangerschapstest.
Dan moet pappa zijn piemeltje maar inkorten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En gaat het dan om de penetratie, of het klaarkomen, of gewoon zorgen dat de vrouw opgewonden word?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Precies ja, ik ken een Kees van september, man wat een lelijke baby was dat zegquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen zijn toch lelijk wanneer ze geboren worden. De fontanelletjes zijn nog niet aaneengesloten, dus je kan nog prima kneden
. Bankschroef erop of zo.
Dan gaat mama de hort opquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Dan moet pappa zijn piemeltje maar inkorten.
2-3 maanden wachtenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies ja, ik ken een Kees van september, man wat een lelijke baby was dat zeg. Nu is het wel een doetje.
Jawelquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan word je toch nie zwanger joh
Beetje laat he, voor JJH en Knetter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon niet zwanger worden.
Doe eens een gokquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel iets wat me opzich wel logisch lijkt, of is het zo erg gesteld met de Nederlandse medemens dat het erbij moet?
[..]
Dan moet pappa zijn piemeltje maar inkorten.
Jongen, ik ben geen gynaecoloog oid, dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En gaat het dan om de penetratie, of het klaarkomen, of gewoon zorgen dat de vrouw opgewonden word?
Ik had het over het algemeenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Beetje laat he, voor JJH en Knetter.
Heb jij geen google of zo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef JJH het volgende:
[..]
En gaat het dan om de penetratie, of het klaarkomen, of gewoon zorgen dat de vrouw opgewonden word?
Terwijl ze zwanger is?quote:
Oke, ik ga mijzelf weer superieur vinden.quote:
Maar ik wil wel kindjes.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jongen, ik ben geen gynaecoloog oid, dus dat weet ik niet.
Ow, het zou me niet verbazen als sommige dat deden hoor... Mijn zwangere zusje word ook gewoon versiert waar haar vriend bij staatquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Terwijl ze zwanger is?
[..]
Oke, ik ga mijzelf weer superieur vinden.
Het erin en eruit halen, damnquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
Of gewoon niet hard en diep neuken, maar een beetje lafjes je eikel erin hangen.
Gewoon lepeltjelepeltje met een hand op de buik, en dan zeggen 'hihi, nu voelt hij/zij me van 2 kanten'quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
Of gewoon niet hard en diep neuken, maar een beetje lafjes je eikel erin hangen.
Of met je vuist erin, kun je je baby aaien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon lepeltjelepeltje met een hand op de buik, en dan zeggen 'hihi, nu voelt hij/zij me van 2 kanten'
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon lepeltjelepeltje met een hand op de buik, en dan zeggen 'hihi, nu voelt hij/zij me van 2 kanten'
Zichtbaar zwanger?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, het zou me niet verbazen als sommige dat deden hoor... Mijn zwangere zusje word ook gewoon versiert waar haar vriend bij staat
Wedden dat ze dan geen zin meer heeft?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of met je vuist erin, kun je je baby aaien.
2 of 3quote:
Ze heeft wel zieke humor, maar ik denk dat het op het moment zelf wel een moodkiller was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan geen zin meer heeft?
Iedere gek zijn gebrekquote:
Dat kan haast niet als een verrassing komen, tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Terwijl ze zwanger is?
[..]
Oke, ik ga mijzelf weer superieur vinden.
'' wacht even''quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft wel zieke humor, maar ik denk dat het op het moment zelf wel een moodkiller was.
Net alsof je moeder belt tijdens de daad.![]()
Dat heb je niet voor het kiezen, misschien doe je er wel vier keer over voordat je eindelijk een zusje voor de broertjes hebt.quote:
Weet ik eigenlijk niet. Zal wel komen doordat ik uit een gezin van 3 kom.quote:
Denk het..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Zal wel komen doordat ik uit een gezin van 3 kom.
Alsof je aan zoiets denkt tijdens de seksquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze heeft wel zieke humor, maar ik denk dat het op het moment zelf wel een moodkiller was.
Net alsof je moeder belt tijdens de daad.![]()
Ik blijf hoop houden soms.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere gek zijn gebrek.
[..]
Dat kan haast niet als een verrassing komen, toch?
Klopt, dat kun je niet kiezen nee. Maar dat heb ik wel het liefstequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb je niet voor het kiezen, misschien doe je er wel vier keer over voordat je eindelijk een zusje voor de broertjes hebt.
3 past nog in de autoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk het..
4 is ook te vol en 3 gaat nog net eigenlijk
Of je moet een meerling krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat kun je niet kiezen nee. Maar dat heb ik wel het liefsteEn ik ga niet eerst 4 kinderen krijgen om dan uiteindelijk toch een meisje (of jongen) te krijgen. Maximaal 3, dan houd het wel op
Nope, maar zeg nooit nooit met mij in de buurt...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof je aan zoiets denkt tijdens de seks
[..]
Ik blijf hoop houden soms.
De vrijpartij.quote:
Wij vinden één voorlopig even meer dan voldoende.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, dat kun je niet kiezen nee. Maar dat heb ik wel het liefsteEn ik ga niet eerst 4 kinderen krijgen om dan uiteindelijk toch een meisje (of jongen) te krijgen. Maximaal 3, dan houd het wel op
Wel heel toevallig als je de eerste keer een tweeling krijgt, en de tweede keer ook (of zelfs ene drieling). Dat lijkt me best kutquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of je moet een meerling krijgen
Gewoon geen IVF doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel heel toevallig als je de eerste keer een tweeling krijgt, en de tweede keer ook (of zelfs ene drieling). Dat lijkt me best kut
Ben ik met je eens. Jaartje of 2 er tussen ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij vinden één voorlopig even meer dan voldoende.
Dagquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Yeah, I'ma go. Geen zin in babytalk. Toedels
.
IVF ?quote:
Trusten schatquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
.
En de praktische kant, hier zijn de kamers op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Jaartje of 2 er tussen ofzo
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
.
Mzzlquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
.
Multipla gen3?quote:
Waarom? Het 'Grote broer beschermt kleine zusje wel?' Is hier nooit gebeurd hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben laatste kind met 3 oudere zussen...
Ik hoop dat ik eerst een zoontje krijg daarna dochter.
Of 2x gewoon 1 kind en daarna een 3ling ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel heel toevallig als je de eerste keer een tweeling krijgt, en de tweede keer ook (of zelfs ene drieling). Dat lijkt me best kut
En het is altijd zo dat je dan een 2 of 3 ling krijgt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel hoort te weten wat dat is...
Reageerbuisbaby.
Trusten alvastquote:
Nee, meer om ervoor te zorgen dat je zoontje niet 2 moeders heeft...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom? Het 'Grote broer beschermt kleine zusje wel?' Is hier nooit gebeurd hoor.
Nee, dat zou ik denk ik niet doen. Ik wil 2 kinderen, en als het dan meer wordt is het een uitzondering.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Multipla gen3?
[..]
Waarom? Het 'Grote broer beschermt kleine zusje wel?' Is hier nooit gebeurd hoor.
[..]
Of 2x gewoon 1 kind en daarna een 3ling ofzo
Want IVF is de enige manier waarop je tweelingen kan krijgenquote:
Het is iets van 25% kans gemiddeld dat een vrucht aanslaat..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het is altijd zo dat je dan een 2 of 3 ling krijgt?
Dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want IVF is de enige manier waarop je tweelingen kan krijgen
Ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is iets van 25% kans gemiddeld dat een vrucht aanslaat..
Dus ze plaatsen er per keer wellicht iets van 5...
Dus je hebt kans op een vijfling zogezegd.
De kans op een meerling is veel groter in ieder geval.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Multipla gen3?
[..]
[..]
Of 2x gewoon 1 kind en daarna een 3ling ofzo
Wel een grotere kans op meerlingen, maar dat heb je ook als je een hormonaal anticonceptiemiddel gebruikt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het is altijd zo dat je dan een 2 of 3 ling krijgt?
[..]
Trusten alvast![]()
Hoe denk je dat octomom aan der 8 kindjes komt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik nietMaar toch lijkt me dat sterk.
Dat wist ik wederom nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel een grotere kans op meerlingen, maar dat heb je ook als je een hormonaal anticonceptiemiddel gebruikt.
Ik volg het nieuws niet zo erg, dus geen ideequote:Op maandag 22 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe denk je dat octomom aan der 8 kindjes komt?
Je impliceert dat dat de enige manier is om meerlingen te krijgen.quote:
Nouquote:
Dan liever een Volvo station met zo'n tof derde bankje in de kofferruimte.quote:
Ach...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een echte alcoholist bent is er wel iets mis met je.
Niemand. Ik zeker nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach...
Dat kan ja, maarja... Wie is er wel helemaal 100...
Je wil het voorlopig toch bij 1 houden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan liever een Volvo station met zo'n tof derde bankje in de kofferruimte.
Of een amerikaans pickup met crewcab ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |