LOLquote:
Een verdacht luchtjequote:
Awesomequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende: [..] Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
Awesomequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 oktober 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende: [..] Zij kunnen door de weeks ook niet. JJH werkt meestal op zaterdagavond, dus grote kans dat het dan zondag wordt. Maar goed, ik zal het doorgeven cq vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Awesome!quote:
aaah meet in zwollywood.... ach hmz.. niet van mijn gading vanavondquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
G-spot resetten, favoriete seksstandjes en een eventuele meet in Zwolle
Ik puur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn aangezien je nog puur bent
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij organiseren geen meet.Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zekerquote:![]()
Daarom stemmen ofzoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesomemaar ik kan ook niet elke zondag
waar moet je zwolle voor kennen dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle niet
[..]
Zeker
Daarom stemmen ofzoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Awesomemaar ik kan ook niet elke zondag
Organiseer dan een meet in Amsterdam of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een meet organiseren, maar ik ken Zwolle niet
Of zit ik daar naast?quote:
Simpel, reset dat ding weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nou, het is gelukt. Ik heb echter wel een beveiligd en een openbaar netwerk. Hoe haal die ik laatste weg?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij organiseren geen meet.Ik ken niks in Zwolle, en jullie wonen daar dus vandaar. Komen jullie wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Bleeeeeehquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of zit ik daar naast?
[..]
Simpel, reset dat ding weer
Als je met puur, maagd bedoeld dan niet.quote:
Ik ken daar de kroegen niet ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar moet je zwolle voor kennen dan?
google.nl
indeed.quote:
Dat mag iemand anders in die omgeving doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Organiseer dan een meet in Amsterdam of zo
Dat zou zomaar kunnen, test het door de modem even uit te zettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleeeeeeh.
Maar goed, ze surfen nu allemaal op het beveiligde netwerk. Al denk ik dat het onbeveiligde netwerk gewoon niet van ons is... Denk ik.
depends op welke dag het is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken niks in Zwolle, en jullie wonen daar dus vandaar. Komen jullie wel dan?
Ik werk de helft van de zaterdagen.quote:
Mogen we straks op kraamvisite komen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mensen zijn altijd welkom bij ons op de koffie. daar is geen meet voor nodig.
Dus als iemand daar behoefte aan voelt dan dm/pm maar.
truste
Good questionquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen we straks op kraamvisite komen?
Ja, er mist een haakjequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is iets met de quotes misgegaan
Niet terwijl ik nog uitgescheurd hechtingen lig te tellen en te huilen dat mn kut verneukt isquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mogen we straks op kraamvisite komen?
Retourtje Arnhem is 100,- voor mij, en ik ben d'r op z'n vroegst pas om half 10.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Retourtje Leiden was 30 euro voor mij, niet zo piepen
Geen zin inquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, test het door de modem even uit te zetten
100quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Retourtje Arnhem is 100,- voor mij, en ik ben d'r op z'n vroegst pas om half 10.
Verder is m'n kop momenteel een beetje naar de klote...
Oojawelquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet terwijl ik nog uitgescheurd hechtingen lig te tellen en te huilen dat mn kut verneukt is
mits leuke mensen én tijd hebben. Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken niks in Zwolle, en jullie wonen daar dus vandaar. Komen jullie wel dan?
Wut? Dat zei ik helemaal niet?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken daar de kroegen niet ?
[..]
indeed.weet mijn wedstrijdschema niet uit mijn hoofd ook.
Dat wil ik ook heul niet zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet terwijl ik nog uitgescheurd hechtingen lig te tellen en te huilen dat mn kut verneukt is
Zwolle is voor mij het overwegen waardquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
mits leuke mensen én tijd hebben. Ja.
100quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Retourtje Arnhem is 100,- voor mij, en ik ben d'r op z'n vroegst pas om half 10.
Verder is m'n kop momenteel een beetje naar de klote...
Ik denk dat je router maar 1 netwerk broadcast hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen zin in. Er word alleen nog maar gesurfd via het beveiligde netwerk. Vraag de buurman morgen wel om die andere eruit te tyfen
.
alleen als je kadootjes meeneemtquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik ook heul niet zienmaar daarna als je weer een beetje herstelt bent enzo
Ik heb er wel twee staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat je router maar 1 netwerk broadcast hoor.
over dagen dat ik kanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wut? Dat zei ik helemaal niet?
[..]
Dat mag iemand anders in die omgeving doen.
of geen kortingskaartquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
100? Vanwaar moet je komen dan
? Of reis je eerste klas
?
ik werk elke zaterdag en op zondagen heb ik wedstrijden. Binnenkort in Zwollequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werk de helft van de zaterdagen.
Uiteraardquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen als je kadootjes meeneemt
Putte. Ik ga niet met de trein.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
100? Vanwaar moet je komen dan
? Of reis je eerste klas
?
Ah, dat was me niet duidelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee staan. Maar goed, zal wel loslopen.
Tweede klas jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Maximale prijs voor een retourtje met de trein is 50 euro ofzo.
Dan moet ik van Bergen op Zoom komen, en de bus pakken daar naartoe. De tijd dat ik terug zal komen rijden er geen bussen meer naar Putte. En ik laat m'n auto niet staan op Bergen op Zoom CS...quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Maximale prijs voor een retourtje met de trein is 50 euro ofzo.
Beide broadcasten, de beveiligde heel sterk, de onbeveiligde voor geen meter, een streepje of zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, dat was me niet duidelijk. Naja ik heb er ook 2 en 1 broadcast wel en de ander niet
. Intern en extern netwerk.
Jup. Meer dan 50 euro, dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerste klas is 80 euro. Middelburg - Groningen.
Dan ga je een nacht in een jeugdherberg pitten voor 20 euroquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik van Bergen op Zoom komen, en de bus pakken daar naartoe. De tijd dat ik terug zal komen rijden er geen bussen meer naar Putte. En ik laat m'n auto niet staan op Bergen op Zoom CS...
Nee dank jequote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je een nacht in een jeugdherberg pitten voor 20 euro
Dat zou er ook 1 van de buren kunnen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide broadcasten, de beveiligde heel sterk, de onbeveiligde voor geen meter, een streepje of zo.
Die hebben we niet in Zwolle.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je een nacht in een jeugdherberg pitten voor 20 euro
Die zijn vaak qua uiterlijk niet zo mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Of koop, zoals mijn zusje, een auto die 1 op 24 rijdt.
Of een motor. Die kun je zo op het terras van de desbetreffende kroeg parkerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
Of koop, zoals mijn zusje, een auto die 1 op 24 rijdt.
Nee, want alle info is hetzelfde, behalve de naam van het netwerkquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou er ook 1 van de buren kunnen zijn. Beton heeft effect op de sterkte
Lekker met je knalpijp langs de andere mensen blaffenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of een motor. Die kun je zo op het terras van de desbetreffende kroeg parkeren
Kloptquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zijn vaak qua uiterlijk niet zo mooi
Vaag dat ie dan 1 streepje heeft. Waar staat die modem?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want alle info is hetzelfde, behalve de naam van het netwerk.
Het liefst nog van die hele smalle straatjes en hoge gebouwenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lekker met je knalpijp langs de andere mensen blaffen
Benedenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vaag dat ie dan 1 streepje heeft. Waar staat die modem?
Ik weet serieus niet hoe dat ding eruit ziet, dat kan komen omdat mijn geheugen dat soort auto's blokkeertquote:
Ik deed op de site kijken, en die zei Apeldoorn of Gorssel, als dichtsbijzijnde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hier wel, is toch vlakbij man
Hebben wij een jeugdherberg ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed op de site kijken, en die zei Apeldoorn of Gorssel, als dichtsbijzijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |