Alles staat er nu op.quote:Op maandag 19 november 2012 11:07 schreef Saeramir het volgende:
Het is nog niet op immortalseed dus ik heb het nog niet kunnen zien
Je hebt gewoon de attention span van een amoebequote:Op maandag 19 november 2012 21:32 schreef Cee het volgende:
Geweldige recaps weer Mallie!Ben van totaal andere mening want ik ben een nitwit. Die laatste dans van Michael en Natalie vond ik geen hol aan, eerlijk gezegd ben ik hem alweer vergeten. Ik weet de rest nog wel te herinneren. Evenals het feit dat er 1 dans was die me verveelde. Dat zal die laatste dus wel zijn geweest.
Wa ben'k toch een danscultuurbarbarista.
Strictly Dance Fever was leuk. Die arme Graham Norton is er nog zuur van dat Nigel Lythgoe dat format heel slim van hem afgepakt heeft en tot een wereldwijd succes heeft omgetoverdquote:Ik moet wel een beetje terugkomen van Denise/James' dans, want die heb ik nog niet genoeg geprijsd. Oh oh oh wat vind ik de Charleston te gek. Love it.Ik moet ineens weer denken aan Strictly Dance Fever, de voorloper van SYTYCD zeg maar. Het programma was niet echt een lang leven beschoren maar wat was het fantastisch. Vooral de Charlestons.
wie gaat er winnen denk je?quote:Op zondag 18 november 2012 13:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, supergoed, maar geen samba. Meer afro-jazz So You Think You Can Dance-stijl.
Ik was overigens in haar seizoen geen fan van Shawn, omdat ze alleen maar techniek, power en gymnastische trucs was. Maar nu een paar jaar later is ze gegroeid als performer, volwassener en the whole package.
Het zou me zeer verbazen als Shawn niet zou winnen...quote:Op woensdag 21 november 2012 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wie gaat er winnen denk je?
ik denk nog steeds shawn maar melissa maakt ook een goeie kans
kelly is de zwakste van de 3
eens over tonyquote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Het zou me zeer verbazen als Shawn niet zou winnen...
Maar ik zou het wel super voor Tony vinden na al die vreselijke partners die hij heeft gehad. Als iemand het verdient...
Nope, doesn't ring a bell?quote:Op maandag 2 september 2013 08:59 schreef Malahide het volgende:
Ashley Taylor Dawson (31) - acteur (Hollyoaks)/zanger allSTARS (Cee???)
Dan zal het wel een heul vage boyband geweest zijn, als jij hem niet kentquote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nope, doesn't ring a bell?![]()
Ziet er uit als een leuke groep!En ik wil weten wat in Pasha's boek staat, ik hoop een heleboel plaatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |