Beter een controle te veel dan te weinigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:53 schreef klumsy het volgende:
Vanmiddag even naar het ziekenhuis om m'n bloeddruk te laten meten en misschien
ook even bloed af laten nemen, had ze even gebeld en ze wilde toch dat ik even langs kwam
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Arme Ophelia, ik heb zo met je te doen![]()
Je bent terminaal denk ik.quote:
Je bent er weer!quote:
Ik wilde ook niet bepaald een exacte vergelijking trekken, ik persoonlijk durf alleen geen aannames te doen over dat handen wassen het risico voldoende afdekt. Vast wel, maar ik schijt gewoon in mijn broek dat ik later spijt krijg van aannames die ik heb gedaan. Mijn persoonlijke keuzequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo ja. Thx iig voor de informatie.![]()
Overigens vind ik roken niet helemaal vergelijkbaar met het verschonen van een kattenbak. Wanneer je je handen goed wast na het verschonen, is volgens mij het risico zo goed als weg. Of als je handschoenen draagt. Wanneer je rookt, is daar geen enkele bescherming voor. Dat komt direct bij het kind.
Maar dat is inderdaad iets wat men allemaal zelf moet weten.
Gemiddeld 40 weken... Dat komt ergens vandaan he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:22 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat het zo lang moet duren bij jou bedoel ik
Zo tof om te lezen dat jij verlof hebtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:19 schreef Keshet het volgende:
Ik was niet weg hoor.Ik lees meestal elke dag wel even bij maar ik heb gewoon niet zoveel te melden. Ik heb nu eindelijk verlof; daar kan ik wel aan wennen geloof ik.
Dat dus. Zolang er geen medische problemen zijn zie ik geen reden om het dramatischer te maken dan het is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gemiddeld 40 weken... Dat komt ergens vandaan he?
Hoeveel liep je met de eerste overtijd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop ook op minder... Stiekem...
Maar 2x overtijd lopen... Weinig kans..
Zo voorzichtig dat je je oksels scheert met een ovenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet bepaald een exacte vergelijking trekken, ik persoonlijk durf alleen geen aannames te doen over dat handen wassen het risico voldoende afdekt. Vast wel, maar ik schijt gewoon in mijn broek dat ik later spijt krijg van aannames die ik heb gedaan. Mijn persoonlijke keuzeIk ben bizar voorzichtig met deze zwangerschap en dat weet ik dondersgoed (ik zal maar niet vertellen hoe voorzichtig precies want dan lachen jullie me uit
), maar dat zal wel. Als ik aan het eind een levend, gezond kind mag vasthouden is dat meer waard dan wat dan ook
Keshet, lekker verlof
Ophelia, 41 weken, woah! Jij hoort de klok wel tikken, stel ik me zo voor. Dat kan nooit heel lang meer duren!![]()
Ben benieuwd hoe het bij Free is nu..
En Klums, goed van je dat je even hebt gebeld
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:37 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zo voorzichtig dat je je oksels scheert met een oven
Garpje
Jen kwam met 40.3, dus dat viel eigenlijk heel erg mee. Alleen had ik me zo vreselijk gepint op die 40 weken... Mja... Eerste he?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoeveel liep je met de eerste overtijd?
Met Stef haalde ik de 39 weken niet eens, maar ik reken nu toch maar gewoon op overtijd gaan.
zeg je nu!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hoeveel liep je met de eerste overtijd?
Met Stef haalde ik de 39 weken niet eens, maar ik reken nu toch maar gewoon op overtijd gaan.
Het hoeft niet hè. Okay jij hebt er 2 van voorbij de 40 weken, maar toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen kwam met 40.3, dus dat viel eigenlijk heel erg mee. Alleen had ik me zo vreselijk gepint op die 40 weken... Mja... Eerste he?
Ik heb stille hoop...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het hoeft niet hè. Okay jij hebt er 2 van voorbij de 40 weken, maar toch.
Ik was van de oudste 41 wkn zwanger, maar van de jongste beviel k bij 39+3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |