quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
Boeit mij eigenlijk geen flikker. Al verkochten ze het in kristallen rekken.
Je status laten afhangen van een winkelquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, de enige plek waar ik me nog een beetje elitair kan voelen als ik winkel...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef He-man- het volgende:
[..]
Niet echt een mening, maar een hersenspoeling door de maatschappij. De Romeinen hadden slaven, wij zeuren over mensenrechten en kijken neer op slavenhandel. Maar jouw mening is slechts een druppel water die samen komt in een meer. Eigen meningen bestaan vaak haast niet. Want aan de hand van de tijd waarin je leeft zou je mening ook heel anders zijn.
GR GR.
Een ware Gary voelt zich altijd en overal elitair.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, de enige plek waar ik me nog een beetje elitair kan voelen als ik winkel...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een ware Gary voelt zich altijd en overal elitair.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een ware Gary voelt zich altijd en overal elitair.
Nu wel weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij post trouwens ook bijna nooit meer.
Twijfel niet aan mijn woorden, vermetele.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar morgen waarschijnlijk niet meer.
Ok, sorry.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Twijfel niet aan mijn woorden, vermetele.
hij bedoelt dat het de nickolson jasjes buitenhoudtquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[/b]
Boeiend die sfeer, je gaat toch niet naar de kroeg.
En wat voor bepaalde groepen? Iedereen moet toch gewoon boodschappen doen.
Nickelson jasjes worden aangetrokken door dozen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:35 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het de nickolson jasjes buitenhoudt
quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:36 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nickelson jasjes worden aangetrokken door dozen?
Mij boeit het ook niet, hoewel ik het wel waardeer als er koffie klaar staat voor de klanten. Lekker wat boodschappen doen onder het genot van een welverdiende kop koffie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:33 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
[/b]
Boeiend die sfeer, je gaat toch niet naar de kroeg.
En wat voor bepaalde groepen? Iedereen moet toch gewoon boodschappen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |