Achter het stationquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:46 schreef Plantagehouder het volgende:
waar moeten de havo meisjes nu werken dan
quote:
Hoe wil jij 'schapen' gaan poetsen in de AH dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef He-man- het volgende:
[..]Waarom, een product is opeens minder waard omdat je het uit de doos haalt? Voor het in de schapen ligt komt het ook uit een doos? Verder is het ook netter, je wilt niet weten hoe slecht gepoetst sommige schapen zijn. Ook heb je het probleem niet dat je de datums zo hevig moet checken, soms koop je iets en dan moet je nog opletten want dan is het al dagen over de datum.
Dat is nou precies wat ik zo haat aan de AH. De 'betere' sfeer en de omhooggevallen mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Godverdomme, de enige plek waar ik me nog een beetje elitair kan voelen als ik winkel...
fifiquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe wil jij 'schapen' gaan poetsen in de AH dan?
Artikelen uit een doos moeten graaien, vind ik persoonlijk gewoon minder netjes. Kunnen ze hun schappen ook wel direct platgooien en producten op gezellige pallets aanbieden.
Overigens werd er in de AH waar ik heb gewerkt streng gecontroleerd op de data, verplicht fifo waar dat moest, anders had je een probleem.
Oh ik gebruik een p te weinig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe wil jij 'schapen' gaan poetsen in de AH dan?
Artikelen uit een doos moeten graaien, vind ik persoonlijk gewoon minder netjes. Kunnen ze hun schappen ook wel direct platgooien en producten op gezellige pallets aanbieden.
Overigens werd er in de AH waar ik heb gewerkt streng gecontroleerd op de data, verplicht fifo waar dat moest, anders had je een probleem.
Lachertje, man. Je bent dit keer ook een w vergeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:58 schreef He-man- het volgende:
[..]
Oh ik gebruik een p te weinig.Haha wat een lachertje.
Maar waar jij werkt misschien wel, maar ik meen me nog een topic te herinneren van een hele grote AH, en niet overal wordt het even goed gecontroleerd. Sommige rekken zijn gewoon super goor dan is een doos hygiƫnischer. Dat een doos een pauper uitstraling zou hebben komt door jou opvattingen. Eten met de handen schijnt ook barbaars te zijn, maar bij een frietje wordt het opeens geaccepteerd.
Niet echt een mening, maar een hersenspoeling door de maatschappij. De Romeinen hadden slaven, wij zeuren over mensenrechten en kijken neer op slavenhandel. Maar jouw mening is slechts een druppel water die samen komt in een meer. Eigen meningen bestaan vaak haast niet. Want aan de hand van de tijd waarin je leeft zou je mening ook heel anders zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lachertje, man. Je bent dit keer ook een w vergeten.
Albert Heijn heeft een wat luxere uitstraling, naar mijn mening. Uiteraard zijn er uitzonderingen.
En ja, een mening, dat mag tegenwoordig.
QFTquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef He-man- het volgende:
[..]
Niet echt een mening, maar een hersenspoeling door de maatschappij. De Romeinen hadden slaven, wij zeuren over mensenrechten en kijken neer op slavenhandel. Maar jouw mening is slechts een druppel water die samen komt in een meer. Eigen meningen bestaan vaak haast niet. Want aan de hand van de tijd waarin je leeft zou je mening ook heel anders zijn.
GR GR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |