Bron: http://nos.nl/artikel/432(...)ij-albert-heijn.htmlquote:Albert Heijn gaat producten direct vanuit dozen in de schappen verkopen. Volgens een woordvoerder van de winkelketen is dat goedkoper en worden levensmiddelen zo ook mooier gepresenteerd aan de klant.
Albert Heijn bevestigt een bericht van vakblad Distrifood over het gebruik van dozen in de winkels. Prijsvechters Lidl en Aldi doen dat al jaren. Nog dit jaar zullen de eerste producten bij Albert Heijn op deze manier worden gepresenteerd.
Handig voor vakkenvullers
Een woordvoerder van Albert Heijn zegt dat het gebruik van dozen veel voordelen heeft. Producten hoeven niet meer één voor één in een schap gezet te worden en daardoor zijn vakkenvullers sneller klaar en gaan minder producten kapot.
Van leveranciers verwacht Albert Heijn dat ze met mooie dozen komen, zodat merken goed te herkennen zijn en producten beter vindbaar worden in de winkels. Zowel huismerken als A-merken zullen vanuit dozen verkocht worden.
En lelijke oude dikke kassakoeien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Paralectic het volgende:
Dan krijgen ze het jaar daar op TL balken en vieze witte tegels.
toen ik 14 was ging ik een sixpack frisdrank openen met een stanley. ik heb het wel gemerktquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:21 schreef RonnieHansen het volgende:
Krijg je weer van die onhandige vakkenvullers die niet met een stanleymes overweg kunnen en de helft kapotsnijden en uit de kapotte verpakkingen de boel opvreten.
Nou... een nette, geordende winkel stel ik meer op prijs dan een grote kolere bende waarbij je nog moet uitkijken waar je loopt ook, omdat je je nek kunt breken over rondslingerend verpakkingsmateriaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Devil010 het volgende:
Boeiend.
Als je na het afrekenen goedkoop je producten hebt die je nodig had wat kan het mij dan verrotten hoe ze in het schap stonden.
Bullshit, je nek breek je eerder over vakkenvullers en containers. En dozen die netjes staan zijn net zo geordend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou... een nette, geordende winkel stel ik meer op prijs dan een grote kolere bende waarbij je nog moet uitkijken waar je loopt ook, omdat je je nek kunt breken over rondslingerend verpakkingsmateriaal.
We gaan het zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bullshit, je nek breek je eerder over vakkenvullers en containers. En dozen die netjes staan zijn net zo geordend.
Voor bier hoef je dus nu niet eens meer de winkel in te gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Keiichi het volgende:
Goedkope energydrank staat al in veel A&H's in trays op het laagste schap
Wat is het issue? We klagen dat alles zo duur is, toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Nemephis het volgende:
Dus straks kan je net zo goed naar de Lidl of de Aldi gaan, is hetzelfde qua boodschappen doen alleen de helft goedkoper.
Boeie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nou... een nette, geordende winkel stel ik meer op prijs dan
Dit inderdaad. De reden dat ik naar de AH ga is omdat ik daar een nette, opgeruimde winkel aantref. Daarvoor ben ik bereid om AH-prijzen te betalen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Nemephis het volgende:
Dus straks kan je net zo goed naar de Lidl of de Aldi gaan, is hetzelfde qua boodschappen doen alleen de helft goedkoper.
Dit dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De reden dat ik naar de AH ga is omdat ik daar een nette, opgeruimde winkel aantref. Daarvoor ben ik bereid om AH-prijzen te betalen.
Als het straks een soort Aldi-Light is, kan ik beter gelijk naar het origineel gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |