abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118291039
quote:
Albert Heijn gaat producten direct vanuit dozen in de schappen verkopen. Volgens een woordvoerder van de winkelketen is dat goedkoper en worden levensmiddelen zo ook mooier gepresenteerd aan de klant.

Albert Heijn bevestigt een bericht van vakblad Distrifood over het gebruik van dozen in de winkels. Prijsvechters Lidl en Aldi doen dat al jaren. Nog dit jaar zullen de eerste producten bij Albert Heijn op deze manier worden gepresenteerd.

Handig voor vakkenvullers
Een woordvoerder van Albert Heijn zegt dat het gebruik van dozen veel voordelen heeft. Producten hoeven niet meer één voor één in een schap gezet te worden en daardoor zijn vakkenvullers sneller klaar en gaan minder producten kapot.

Van leveranciers verwacht Albert Heijn dat ze met mooie dozen komen, zodat merken goed te herkennen zijn en producten beter vindbaar worden in de winkels. Zowel huismerken als A-merken zullen vanuit dozen verkocht worden.
Bron: http://nos.nl/artikel/432(...)ij-albert-heijn.html

Is 1 april laat dit jaar of zo? Of wil de AH serieus zijn 'luxe' imago gaan opgegeven om zich in het rijtje Lidl en Aldi te kunnen scharen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:15:31 #2
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_118291192
Albert Heijn is al tijden de weg kwijt. Focussed zich alleen op winst en niet op goede producten verkopen. Erg zonde
pi_118291227
Dan krijgen ze het jaar daar op TL balken en vieze witte tegels. :')
'Als' is einde discussie.
pi_118291317
quote:
13s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:16 schreef Paralectic het volgende:
Dan krijgen ze het jaar daar op TL balken en vieze witte tegels. :')
En lelijke oude dikke kassakoeien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:19:15 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_118291370
Ze zullen dat \wel op nette wijze doen. Het wordt echt geen Aldi.
pi_118291395
Heeft C1000 volgens mij ook eens gedaan. Plastic eraf en met tray en al in het vak donderen. :')
pi_118291422
AH vindt het wiel uit dat ALDI heet :P
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:20:56 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_118291438
Waar vroeger AH zich op de "betere" klanten richtte, hebben ze die de afgelopen jaren door verlies van kwaliteit en het aantrekken van asociale klanten naar de reguliere kleinhandel weggejaagd, dus moeten ze wat doen. Helaas willen ze hun eerdere falen niet toegeven en blijven ze proberen om meer van het verkeerde soort klanten te trekken.

Maar ja, terugkeren naar de oude formule werkt ook niet meer, want ik zou voor dingen als kaas, vis en vlees toch niet meer de kwaliteit en het assortiment van de echte kaashandel, visboer en slager kunnen missen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_118291464
Krijg je weer van die onhandige vakkenvullers die niet met een stanleymes overweg kunnen en de helft kapotsnijden en uit de kapotte verpakkingen de boel opvreten.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_118291850
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:21 schreef RonnieHansen het volgende:
Krijg je weer van die onhandige vakkenvullers die niet met een stanleymes overweg kunnen en de helft kapotsnijden en uit de kapotte verpakkingen de boel opvreten.
toen ik 14 was ging ik een sixpack frisdrank openen met een stanley. ik heb het wel gemerkt :7
pi_118292814

Albert Heyn start met verkoop van bier uit de vrachtwagen.

Albert Heyn is op enkele locaties in Nederland begonnen met de verkoop van bier uit vrachtwagens.
Met deze nieuwe verkoopmethode hoopt de supermarktketen de lage marges op bier aan te blijven kunnen, aldus Albert Heyn woordvoerder Leendert Eugen.

'' Bier is geen premium product en het neemt veel ruimte in beslag. Door het product gelijk uit de vrachtwagen te verkopen scheelt het enorm aan personeelskosten en ruimte in de vakken. Deze ruimte kan dan weer gebruikt worden voor producten met hogere marges. Overigens zal het niet zo zijn dat er geen bier meer in het schap komt te liggen. Wij hebben een contract voor slechts 3 biermerken die hun producten uit de vrachtwagen gaan verkopen en de andere merken zullen gewoon in het schap te vinden blijven.
Maar dit is niet de enigste reden voor deze nieuwe verkoopmethode . We zullen bij deze methode niet alle verkopen meer registreren en dat scheelt enorm in administratieve en belastingtechnische besparingen'', aldus woordvoerder Eugen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118292865
Voordeel is wel dat de winkel niet aldoor vol met wagentjes staat.
AH is verder een klote winkel met na 17.00 vaak geen brood :')
pi_118292911
Tampons.. gaan ze die ook uit dozen verkopen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:57:25 #14
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_118292931
Boeiend.

Als je na het afrekenen goedkoop je producten hebt die je nodig had wat kan het mij dan verrotten hoe ze in het schap stonden.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_118293069
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 18:57 schreef Devil010 het volgende:
Boeiend.

Als je na het afrekenen goedkoop je producten hebt die je nodig had wat kan het mij dan verrotten hoe ze in het schap stonden.
Nou... een nette, geordende winkel stel ik meer op prijs dan een grote kolere bende waarbij je nog moet uitkijken waar je loopt ook, omdat je je nek kunt breken over rondslingerend verpakkingsmateriaal.
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:02:21 #16
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_118293164
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nou... een nette, geordende winkel stel ik meer op prijs dan een grote kolere bende waarbij je nog moet uitkijken waar je loopt ook, omdat je je nek kunt breken over rondslingerend verpakkingsmateriaal.
Bullshit, je nek breek je eerder over vakkenvullers en containers. En dozen die netjes staan zijn net zo geordend.
pi_118293258
Marqt is trouwens een veel mooiere keten en groeit rap.
pi_118293259
Dus straks kan je net zo goed naar de Lidl of de Aldi gaan, is hetzelfde qua boodschappen doen alleen de helft goedkoper.
pi_118293346
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:02 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Bullshit, je nek breek je eerder over vakkenvullers en containers. En dozen die netjes staan zijn net zo geordend.
We gaan het zien.
pi_118293404
Goedkope energydrank staat al in veel A&H's in trays op het laagste schap
pi_118293447
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Keiichi het volgende:
Goedkope energydrank staat al in veel A&H's in trays op het laagste schap
Voor bier hoef je dus nu niet eens meer de winkel in te gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:08:21 #22
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_118293462
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Nemephis het volgende:
Dus straks kan je net zo goed naar de Lidl of de Aldi gaan, is hetzelfde qua boodschappen doen alleen de helft goedkoper.
Wat is het issue? We klagen dat alles zo duur is, toch?

AH is ook gewoon te duur, als ze nu kosten weten te besparen, zullen ze goedkoper worden, toch
/cynisme.
pi_118294293
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

Nou... een nette, geordende winkel stel ik meer op prijs dan
Boeie.

Blijkbaar geven de mensen waar ze het meeste geld aan verdienen niet zoveel om een doos om hun tandpasta in de winkel. Wil je een geordende winkel ga je toch vaker naar de juwelier?
pi_118295234
quote:
2s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Nemephis het volgende:
Dit inderdaad. De reden dat ik naar de AH ga is omdat ik daar een nette, opgeruimde winkel aantref. Daarvoor ben ik bereid om AH-prijzen te betalen.

Als het straks een soort Aldi-Light is, kan ik beter gelijk naar het origineel gaan.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_118295293
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:43 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Dit inderdaad. De reden dat ik naar de AH ga is omdat ik daar een nette, opgeruimde winkel aantref. Daarvoor ben ik bereid om AH-prijzen te betalen.

Als het straks een soort Aldi-Light is, kan ik beter gelijk naar het origineel gaan.
Dit dus.
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')