quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:17 schreef Hazzard het volgende:
Kan de idioot die loopt te beweren dat Ado boven Feyenoord gaat eindigen dit seizoen en die iedereen loopt uit te dagen om te wedden op aantal goals van Pelle zich hier even melden.
Pas eerst je toon aan en DM hem dan maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Hazzard het volgende:
Want? Ben wel geïnteresseerd in een ander soort weddenschap
Iemand een idioot noemen is volstrekt normaal ja, voor een idioot.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Hazzard het volgende:
Lol wat... Euhh nee ik pas mn toon niet aan en de uitnodiging staat verder dus ik zie wel of hij er wat mee doet.
Denk dat anders 75% van dit topic datzelfde denkbeeld over de_kromme er op na houdt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Iemand een idioot noemen is volstrekt normaal ja, voor een idioot.
Kan zijn, maar als je wil dat hij normaal post of wegblijft dan helpen posts zoals die van Hazzard niet echt he...quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk dat anders 75% van dit topic datzelfde denkbeeld over de_kromme er op na houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef Hazzard het volgende:
Oké, maar dat de_kromme hier iedereen havenslaaf noemt is verder volstrekt normaal en zie ik je nooit wat van zeggen. Prima
Je kunt wel blijven mekkeren, maar doe dat dan maar in FB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dan helpt vaker ingrijpen van de mods, maar dat terzijde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar als je wil dat hij normaal post of wegblijft dan helpen posts zoals die van Hazzard niet echt he...
Heb meerdere post van hem verwijderd vandaag, ook reacties erop trouwens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan helpt vaker ingrijpen van de mods, maar dat terzijde.
Ben benieuwd wat Guidetti gaat roepen door mic
ja, voor kiev.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb meerdere post van hem verwijderd vandaag, ook reacties erop trouwens.
Heeft Vlaar eigenlijk al officieel afscheid genomen?
Fijne opstelling voor een B-elftal. Hopen dat De Vrij heel blijft.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 22-10-2012 om 18:01:37Opstelling Jong #Feyenoord: Graafland; Elabdellaoui, De Vrij, Ramsteijn, Kongolo, Vormer, Vilhena, Blij, Te Vrede, Achahbar en Boëtius. reageer retweet
Hebben we serieus Blij en Te Vrede in 1 team staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Slobeend het volgende:
Fijne opstelling voor een B-elftal. Hopen dat De Vrij heel blijft.twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 22-10-2012 om 18:01:37Opstelling Jong #Feyenoord: Graafland; Elabdellaoui, De Vrij, Ramsteijn, Kongolo, Vormer, Vilhena, Blij, Te Vrede, Achahbar en Boëtius. reageer retweet
quote:
Vrij = Blij en Te Vredequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben we serieus Blij en Te Vrede in 1 team staan
En Vilhena schijnt gelukkig te betekenen in het Angolees.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah fuck, we hebben een hippie 2e teamquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Vilhena schijnt gelukkig te betekenen in het Angolees.
Dat van Vilhena is niet zo hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah fuck, we hebben een hippie 2e team
3-4-3 met Achahbar op 10?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef Slobeend het volgende:
In het Portugees? Dacht het nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu heb ik moeten googlen...![]()
Vilhena = worthy of praise.
Daan Blijquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 22-10-2012 om 20:38:42Jong #Feyenoord tegen Jong FC Groningen eindigt in 0-0. De #Vrij speelde de hele 1e helft mee en lijkt fit voor #FEYaja. reageer retweet
Hadden ze hem dan niet gewoon Ben moeten noemen?quote:
quote:'Als het goed gaat, ga ik ervan uit dat ik er bij ben tegen Ajax'
Stefan de Vrij heeft maandagavond zijn rentree gemaakt bij de beloften van Feyenoord/Excelsior. De verdediger speelde op Varkenoord 45 minuten mee tegen Jong FC Groningen. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst kwam op eigen veld niet verder dan een 0-0 gelijkspel.
De Vrij hoopt zondag weer bij de selectie aan te sluiten voor de Klassieker tegen Ajax, na een afwezigheid van twee maanden door een hamstringblessure. "Ik heb geen last gehad van mijn hamstring, als je eenmaal speelt denk je daar ook niet meer over na", vertelde hij na afloop aan RTV Rijnmond.
"Op dit moment ben ik fit, we moeten even deze week afwachten hoe het loopt. Als het goed gaat, ga ik ervan uit dat ik er bij ben. Ik ben wel wat wijzer geworden vanavond. Een wedstrijd is toch anders dan trainen. De duels ga je voor honderd procent aan, nu ik dat heb doorstaan, weet ik dat ik dat aan kan. Mijn gevoel is goed, ik heb er vertrouwen in dat ik er zondag bij ben."
Lijkt me gewoon een 3-4-3 zoals al eerder opgemerkt, aangezien je met De Vrij/Ramsteijn/Kongolo drie van origine cv's hebt.quote:
quote:Forget the Eredivisie league table, Feyenoord are outperforming Ajax
Posted on October 21, 2012
Next Sunday at 12.30 (CET) the first “Klassieker” of the 2012/2013 season will take place in Rotterdam when Feyenoord host Ajax. Feyenoord had their best season for 11 years last term when they finished as Eredivisie runners-up behind Ajax and, despite playing six of their first nine matches away from home, Feyenoord have almost doubled the points they achieved last term against the same nine opponents to date.
Feyenoord have taken eight points more than last season from those nine opponents – the result against PEC Zwolle is compared to De Graafschap last term. This increase in points is the best in the Eredivisie ahead of FC Twente’s six extra points gained. However, Feyenoord beat Ajax 4-2 in last season’s match in De Kuip as the video above shows and they will need to repeat this to remain on +8 in comparison to the same fixtures in 2011/2012.
Click here to interact with the graphic shown above
Ajax currently have the same number of points as Feyenoord (17) but they took 18 from the nine matches played so far last term. That means that Feyenoord, who finished six points behind Ajax last season, have a net profit of nine points on their rivals in comparison to the matches played in 2011/2012. If this state of affairs continues, Feyenoord must be regarded as potential champions even though they have four clubs currently ahead of them.
In terms of our other model, the expected points model, only four clubs have underperformed the bookmakers’ odds this season more than Ajax. Ajax have 2.16 points fewer than the odds on their nine matches suggested. Roda JC Kerkrade, NAC Breda, VVV-Venlo and AZ are the only clubs more in the red on what was expected than last season’s champions.
On the positive side, Vitesse (+6.31), FC Twente (+4.01) and FC Utrecht (+3.87) all have more points than the odds makers thought they would have after nine matches. Second placed PSV are absolutely bang on expectations with 21 points.
Over the next week or so I will concentrate on Ajax and Feyenoord on these pages as we move towards the first “Klassieker” of the season.
Leuk artikel, heb je linkje naar de site, waar ze dan deze week meerdere artikelen over De Klasssieker zullen plaatsen?quote:
Ok, doei.quote:
http://scoreboardjournali(...)t-opponents-to-date/quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Leuk artikel, heb je linkje naar de site, waar ze dan deze week meerdere artikelen over De Klasssieker zullen plaatsen?
Manutelliquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
http://www.jupilerleague.nl/video/1010745.php
De 3 goals van Manu, weet niet of ze al gepost waren.
Ik zit overal te zoeken maar kan nergens een samenvatting vinden die ik kan kijken zonder silverlight.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Goede goals.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
quote:John Guidetti, die zondag voor Eredivisie Live de nalayse verzorgt van de klassieker Feyenoord - Ajax en meteen ook afscheid neemt van het legioen, heeft ook via Twitter luid en duidelijk zijn komt naar de Kuip aangekondigd.
'Ik ga naar Feyenoord tegen '020'. Ik wil zien dat #020 twee wedstrijden verliest deze week, die tegen #MCFC en #Feyenoord', zo twitterde de Zweedse spits in dienst van Manchester City. Guidetti scoorde vorig seizoen in 23 duels twintig keer voor de Rotterdamse formatie en stal mede hierdoor de harten van de fans van de Stadionclub. Drie goals daarvan maakte hij in het thuisduel met Ajax (4-2 winst).
quote:@superguidetti: Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekendand That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
netjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Jaartje Excelsior is wel goed voor die gozert, had toch een beetje het stempel van 'lastig ventje', dus ik denk dat een jaartje daar hem sterker maakt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
netjes.
Dit seizoen daar af laten maken, en dan terug ermee.
quote:Feyenoord krijgt toegang tot geheimen van jeugdopleiding Barcelona
Dankzij Giovanni van Bronckhorst en Ronald Koeman heeft Feyenoord met zijn jeugdcoaches exclusief toegang gekregen tot de trainingsmethodiek en de geheimen van de jeugdopleiding van Barcelona. Dat meldt De Telegraaf dinsdag. Een delegatie van de Rotterdammers, onder leiding van Stanley Brard, brengt deze week een vierdaags bezoek aan de topclub uit Spanje.
Andoni Zubizarreta, technisch directeur van Barcelona, wisselde kennis en ervaring uit met de afgevaardigden van Feyenoord. Opvallend was dat de leiding van de Spaanse club zelf al veel kennis had van de ontwikkelingen bij de jeugd van Feyenoord, zo claimt het dagblad. Scouts van Barcelona rapporteren over de grote stroom van Feyenoord-talenten in de nationale jeugdteams van Nederland.
Barcelona wist volgens De Telegraaf ook dat de Rinus Michels Award voor de beste jeugdopleiding van Nederland al drie jaar achtereen in Rotterdam is terechtgekomen. "Dit is een verrijking", claimt Brard. "Barcelona heeft zich opengesteld. We wisselen kennis uit en er zijn presentaties geweest. Men heeft onthuld hoe de filosofie van de jeugdopleiding in de praktijk wordt gebracht en we hebben de methodiek van trainingen kunnen bekijken."
"Zowel Feyenoord als Barcelona wil toptalenten opleiden. Dat lukt ons allebei." Tegelijkertijd ging een andere afvaardiging van Feyenoord op bezoek bij Tottenham Hotspur, dat een nieuw, 35 miljoen euro kostende trainingscomplex afgelopen maand in gebruik heeft genomen: indoorhallen, zwembaden en elf velden.
http://www.footballcultur(...)-schuim-op-mijn-bek/quote:“Tegen Ajax stond ik met schuim op mijn bek”
ROTTERDAM – Geweldig interview met voetballer supporter Ulrich van Gobbel in de nieuwe NUsport magazine. Zomaar een paar quotes: “Tegen Ajax stond ik met schuim op mijn bek op het veld. Die wedstrijd gaat niet alleen over voetbal.” Of deze: “Wij zijn Rotterdammers, wij zijn knokkers. Er hoeft niet gevochten te worden, maar het moet wel op het scherp van de snede. Op de rand, net erover.” Uli is een held.
Die derde goalquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Was ik bijna bijgelezen, zit er alweer een slotje op en wordt ie bijgewerkt door stevenmacquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:01 schreef Muto het volgende:
We kunnen nu zelfs vantevoren lachen:
Vinden jullie Guidetti ook zo'n irritant zieltje de laatste tijd?![]()
Die samenvatting lijkt me een typisch bewijs dat er erg slecht wordt verdedigd in de Jupiler League. maar al met al lijkt het me prima dat Manu zich daar een half jaar/ jaar kan ontwikkelen, dan zou hij er best wel eens in 1x kunnen staan voor Feyenoord. (al had Fernandez ook wel prima bij Excelsior)quote:
Nijhuis, een garantie voor discutabele beslissingen en een wedstrijd kapot fluiten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Bas Nijhuis leidt Klassieker in De Kuip
De KNVB heeft Bas Nijhuis aangesteld als scheidsrechter voor de klassieker tussen Feyenoord en Ajax van zondag. Nijhuis wordt in de Kuip geassisteerd door Angelo Boonman en Rob van de Ven. Reinold Wiedemeijer is vierde official. Nijhuis had vorig seizoen nog de leiding bij bij de wedstrijd Ajax - Feyenoord. Ajax-doelman Kenneth Vermeer kreeg toen een rode kaart. In De Kuip had hij nog nooit de leiding bij de Klassieker.
Garantie voor iemand die zich laat beïnvloeden door een opgefokte Kuip. Prima toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nijhuis, een garantie voor discutabele beslissingen en een wedstrijd kapot fluiten.
Tenzij hij weer stoer wil doen en zich wil profileren door zijn stempel op de wedstrijd te drukken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Garantie voor iemand die zich laat beïnvloeden door een opgefokte Kuip. Prima toch.
Manu is Fernandez nu al voorbij gok ik hoor. Veel meer techniek heeft ie, dat zag je in die invalbeurten vorig seizoen wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die samenvatting lijkt me een typisch bewijs dat er erg slecht wordt verdedigd in de Jupiler League. maar al met al lijkt het me prima dat Manu zich daar een half jaar/ jaar kan ontwikkelen, dan zou hij er best wel eens in 1x kunnen staan voor Feyenoord. (al had Fernandez ook wel prima bij Excelsior)
Ik vind Immers helemaal geen smerige voetballer. Eerder een pussy zelfs.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Rode kaart voor Immers, schrijf maar vast op.
Toch zou hij om zich te bewijzen het randje wel eens kunnen opzoeken, ik vind hem ook in veel duels eigenlijk een beetje laf de strijd aan gaan, en eigenlijk alleen in het globale jagen wel fel zijn...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Immers helemaal geen smerige voetballer. Eerder een pussy zelfs.
Dat gaf Koeman toch ook aan na PSV - Feyenoord. Dat Toivonen een smerige speler was maar wel belangrijk voor het team en het bij Feyenoord ontbreekt aan zulke jongens die altijd op het randje spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon een misselijkmakende voetballer, niks op het randje. Hoop dat hij zijn andere been ook volledig afscheurt, maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat gaf Koeman toch ook aan na PSV - Feyenoord. Dat Toivonen een smerige speler was maar wel belangrijk voor het team en het bij Feyenoord ontbreekt aan zulke jongens die altijd op het randje spelen.
Rode kaarten zijn bij ons meer lompheid en naaierij dan echt smerige overtredingenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat gaf Koeman toch ook aan na PSV - Feyenoord. Dat Toivonen een smerige speler was maar wel belangrijk voor het team en het bij Feyenoord ontbreekt aan zulke jongens die altijd op het randje spelen.
Tegenwoordig proberen veel scheidsen dat dus ook te voorkomen, waardoor ze discutabele beslissingen TEGEN ons gaan nemen. Maar ja, ook dat levert alleen maar extra krachten op, dus wat dat betreft is het win-win, ofwel de scheids mee, ofwel de magische Kuip-krachten leveren ons wel een extra doelpuntje opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Garantie voor iemand die zich laat beïnvloeden door een opgefokte Kuip. Prima toch.
True thatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Manu is Fernandez nu al voorbij gok ik hoor. Veel meer techniek heeft ie, dat zag je in die invalbeurten vorig seizoen wel.
Mja niet zo moeilijk want Fernandez is de slechtste speler van de Eredivisie.
Maar zo iemand heb je wel nodig in je team wanneer het eens niet loopt in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toivonen is gewoon een misselijkmakende voetballer, niks op het randje. Hoop dat hij zijn andere been ook volledig afscheurt, maar dat geheel terzijde.
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar zo iemand heb je wel nodig in je team wanneer het eens niet loopt in een wedstrijd.
Oja, waar was hij vorig jaar dan of dit seizoen tegen Utrecht en RKC. Kamperen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar zo iemand heb je wel nodig in je team wanneer het eens niet loopt in een wedstrijd.
Nee klopt, maar bij ADO vond ik hem wel af en toe smerig. Bij Nijhuis hoef je geen smerige overtreding te maken om rood te krijgen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms kan het gewoon in je voordeel uitpakken als je je tegenstander er aan naait of onzeker laat worden, dat is ook onderdeel van het voetbal. Wil niet zeggen dat het altijd lukt natuurlijk. Maar zoals Toivonen deed door binnen 5 seconden Clasie al omver te duwen geef je wel een signaal af dat er niets te halen valt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, waar was hij vorig jaar dan of dit seizoen tegen Utrecht en RKC. Kamperen?
Vind het altijd maar gelul, dat soort amateurpsychologische retoriek. Het is uiteindelijk gewoon kwaliteit dat de doorslag geeft.
'Hij geeft een signaal af'quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Soms kan het gewoon in je voordeel uitpakken als je je tegenstander er aan naait of onzeker laat worden, dat is ook onderdeel van het voetbal. Wil niet zeggen dat het altijd lukt natuurlijk. Maar zoals Toivonen deed door binnen 5 seconden Clasie al omver te duwen geef je wel een signaal af dat er niets te halen valt.
Ik zie Immers nog niet bij Eriksen het bloed onder de nagels vandaan halen.
Dan maar beter 11 brave jongetjes in het team hebben die niks durven? Je hebt gewoon een paar klootzakken in je elftal nodig. Gaf Koeman ook al aan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
'Hij geeft een signaal af'
nog zo'n kulargument. Een capabele scheids had hem binnen een paar seconden al geel gegeven. Geweldig signaal.
Eensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan maar beter 11 brave jongetjes in het team hebben die niks durven? Je hebt gewoon een paar klootzakken in je elftal nodig. Gaf Koeman ook al aan.
Ik heb liever gewoon spelers die kunnen voetballen. Types als Buijs heb ik wel gezien nu onderhand.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan maar beter 11 brave jongetjes in het team hebben die niks durven? Je hebt gewoon een paar klootzakken in je elftal nodig. Gaf Koeman ook al aan.
quote:'Inzetbaarheid Schaken nog altijd twijfelachtig'
Achter de inzetbaarheid van Ruben Schaken tijdens de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax van aanstaande zondag staat nog een vraagteken. De knie van de buitenspeler, die geblesseerd raakte tijdens zijn eerste interland namens het Nederlands elftal, heeft volgens Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam reactie gegeven na inspanningen op de training.
Stefan de Vrij lijkt de kraker tussen de twee topclubs wel te halen. De centrale verdediger, die achtervolgd werd door een enkel- en hamstringblessure, speelde gisteravond een helft mee in het gecombineerde beloftenteam van Feyenoord en Excelsior tegen Jong FC Groningen
Dat topic is een paar deuren verder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-Watcher thijs slegers meldt dat drenthe probeerde mee te trainen bij PSV
Jup, liep zondag uiteindelijk ook wel lekker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:09 schreef E.H. het volgende:
[..]
Dan maar met Goossens en Verhoek op de flanken.
Heeft hij gelijk in, hij heeft zich meerdere keren aangeboden en hij moet ook verder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-Watcher thijs slegers meldt dat drenthe probeerde mee te trainen bij PSV
Bij ons kwam hij meteen om een contact vragen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Heeft hij gelijk in, hij heeft zich meerdere keren aangeboden en hij moet ook verder.
Onzin, hij heeft Koeman gebeld en die had hem niet nodig. Over financiën is er nooit gepraat volgens Van Geel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Bij ons kwam hij meteen om een contact vragen.
Alles braaf geloven natuurlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft Koeman gebeld en die had hem niet nodig. Over financiën is er nooit gepraat volgens Van Geel.
Ik zeg niet dat dat zo is. Ik denk dat er wel degelijk over geld is gepraat, aangezien geld het allerbelangrijkste is voor Feijenoord op dit moment.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kom dan maar met een bron dat Drenthe een contract wilde en dat hij teveel vroeg.
Als de vraag zo gesteld met ja wordt beantwoord, worden de onderhandelingen al gestaakt...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat zo is. Ik denk dat er wel degelijk over geld is gepraat, aangezien geld het allerbelangrijkste is voor Feijenoord op dit moment.
Het eerste wat Feijenoord vraagt als er een speler aanklopt is; 'Hoeveel Wil je verdienen?', want dan kun je in veel gevallen direct ophouden met de onderhandelingen.
Zo ongeveer wel jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als de vraag zo gesteld met ja wordt beantwoord, worden de onderhandelingen al gestaakt...
Drenthe, Drenthe, Drenthe toch. Ga voor een habbekrats bij ons voetballen man. WTF is er toch tegenwoordig met die uitloop naar Twente en PSV?quote:Drenthe loopt blauwtje bij PSV en blijft werkloos
Dinsdag, 23 oktober 2012 om 16:25
In de zoektocht naar een nieuwe club heeft Royston Drenthe het geluk niet aan zijn zijde. De linkspoot is transfervrij sinds zijn vertrek bij Real Madrid en bood zichzelf aan bij Feyenoord, maar zijn voormalige werkgever liet weten dat er geen plek voor hem was. Volgens Voetbal International heeft de geboren Rotterdammer nu ook een blauwtje gelopen bij PSV.
Drenthe zou aan de technische staf van PSV hebben gevraagd of hij mee mocht trainen, maar na een kort beraad zou de club besloten hebben om niet op dit verzoek in te gaan. PSV is van mening dat het voldoende spelers, zowel jong als ervaren, heeft die op dezelfde positie als Drenthe uit de voeten kunnen. De enkelvoudig international komt daarom ook op een later tijdstip niet in beeld.
De 25-jarige Drenthe blijft verder zoeken naar een nieuwe werkgever. De middenvelder speelde in het afgelopen seizoen op huurbasis voor Everton, maar die club besloot om de samenwerking niet langer te laten duren dan een jaar. Drenthe werd onlangs nog in verband gebracht met PAOK Saloniki en Hamburger SV, maar de linkspoot heeft dus nog altijd geen contract getekend bij een nieuwe club.
Dat wordt of onwijs in ons voordeel fluiten of geforceerd proberen niet als een thuisfluiter over te komen. My god, waar is Gözebüyük?quote:Nijhuis krijgt na wedstrijd op Anfield ook Klassieker toegewezen
Dinsdag, 23 oktober 2012 om 15:48
Bas Nijhuis zit in een geweldige week. De scheidsrechter reist donderdag naar Engeland, waar hij op Anfield de leiding heeft bij het treffen tussen Liverpool en Anzhi Makhachkala, en mag ook aankomend weekend een topwedstrijd fluiten. Nijhuis is door de KNVB aangesteld als scheidsrechter bij de Klassieker tussen Feyenoord en Ajax, die zondag om 12.30 uur wordt gespeeld in De Kuip.
Voor Nijhuis is het de tweede keer dat hij een Klassieker mag fluiten. De scheidsrechter was vorig jaar ook al de arbiter in een treffen tussen de twee aartsrivalen: op 23 oktober 2011 floot hij in Amsterdam het duel tussen Ajax en Feyenoord. Deze wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel.
Koploper FC Twente gaat zondagmiddag op bezoek bij RKC Waalwijk en krijgt daar te maken met scheidsrechter Tom van Sichem, terwijl PSV in de uitwedstrijd bij PEC Zwolle Ed Janssen treft. Vitesse, dat momenteel evenveel punten heeft als nummer twee PSV, speelt zondag om half vijf thuis tegen AZ. Dit duel staat onder leiding van scheidsrechter Pieter Vink.
Er zal vast meer spelen hoor, lijntjes met zaakwaarnemers etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef satecl het volgende:
Toch jammer, dat er salaris is vrij gemaakt voor voetballers als Te Vrede, Fernandez en dat soort gasten.. Maar als een Rotterdamse jongen met heel veel kwaliteit zich wilt toevoegen aan de selectie, er dan geen ruimte voor is.
Zou een goede zet zijn misschien wel, maar misschien ligt daar ook een taak voor jullie supporters om iets scherper en alerter op zulke wijzigingen in de markt te reageren richting het bestuur?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:35 schreef satecl het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord hem niet uitnodigd om zijn conditie op peil te houden bij de club. Daar is toch niets mis mee?
Say what... Gaan ze ons dan ook betalen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou een goede zet zijn misschien wel, maar misschien ligt daar ook een taak voor jullie supporters om iets scherper en alerter op zulke wijzigingen in de markt te reageren richting het bestuur?
0 uren contract misschien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Say what... Gaan ze ons dan ook betalen?
Drenthe aanbieden bij Feyenoord = verantwoordelijkheid van Drenthe en zijn zaakwaarnemerquote:
Jullie hadden gewoon scherper moeten zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drenthe aanbieden bij Feyenoord = verantwoordelijkheid van Drenthe en zijn zaakwaarnemer
Drenthe spotten als hij transfervrij is = TD + Scouting Feyenoord
Drenthe beoordelen of hij geschikt is voor Feyenoord = Trainingsstaf + TD
Dus de supporters hoeven helemaal niet scherp te zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Drenthe aanbieden bij Feyenoord = verantwoordelijkheid van Drenthe en zijn zaakwaarnemer
Drenthe spotten als hij transfervrij is = TD + Scouting Feyenoord
Drenthe beoordelen of hij geschikt is voor Feyenoord = Trainingsstaf + TD
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie hadden gewoon scherper moeten zijn
Ik ga er maar van uit dat dit niet serieus is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus de supporters hoeven helemaal niet scherp te zijn?
Oke ik ben weer weg hierquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er maar van uit dat dit niet serieus is.
quote:
Jij moet al helemaal wegwezen hier na je topic over Guidettiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wees eens gastvrij voor ajacieden, of heeft dat met zondag te maken
Vind het aardig gemoedelijk er aan toe gaan hier richting jullie ajacieden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wees eens gastvrij voor ajacieden, of heeft dat met zondag te maken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal wegwezen hier na je topic over Guidetti
We zijn zelden zekerder geweest van een overwinning.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vind het aardig gemoedelijk er aan toe gaan hier richting jullie ajacieden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zijn zelden zekerder geweest van een overwinning.
Ik ben vorig jaar het meest zeker geweest van dat ajax verloor in de Kuipquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zijn zelden zekerder geweest van een overwinning.
Dat is zo maar als Van Geel zegt dat dat geen rol heeft gespeeld, dan geloof ik dat maar, voordat ik Drenthe als een geldwolf af wil schilderen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat zo is. Ik denk dat er wel degelijk over geld is gepraat, aangezien geld het allerbelangrijkste is voor Feijenoord op dit moment.
Het eerste wat Feijenoord vraagt als er een speler aanklopt is; 'Hoeveel wil je verdienen?', want dan kun je in veel gevallen direct ophouden met de onderhandelingen.
Ik schilder hem niet af als geldwolf, maar Drenthe vraagt gewoon meer salaris dan de doorsnee speler. Die jongen is gewend vele miljoenen per jaar te verdienen en zou hier dan terug moeten naar enkele tonnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is zo maar als Van Geel zegt dat dat geen rol heeft gespeeld, dan geloof ik dat maar, voordat ik Drenthe als een geldwolf af wil schilderen.
Nee begrijp ik, maar dat weten alleen Koeman en Van Geel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik schilder hem niet af als geldwolf, maar Drenthe vraagt gewoon meer salaris dan de doorsnee speler. Die jongen is gewend vele miljoenen per jaar te verdienen en zou hier dan terug moeten naar enkele tonnen.
(Voor ons natuurlijk alsnog veel geld)
Lekker veel vertrouwen heb je in je club.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar het meest zeker geweest van dat ajax verloor in de Kuip
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef mega-worstje het volgende:
En voordat er grappenmakers zijn die zeggen dat ik de klantenservice moet bellen, er is nou niet echt een nummer van hun ergens te vinden
quote:Heeft u nog vragen over het kopen van kaarten voor wedstrijden van Feyenoord, neemt u dan contact op met Feyenoord Service & Tickets via 0900-1908 (¤ 0,15 p/m) (ma-vr 11.00 - 17.00 uur) of via het reactieformulier.
Het probleem is ViaGoGo, die doet nogal eens gek. Ook vol met spelfouten die site.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:49 schreef mega-worstje het volgende:
We hebben weer gezeik met Viagogo. Wil kaartjes kopen voor Feyenoord - ajax maar krijg nu weer steeds een fout als ik mn clubkaart invoer. Vorige keer deed ik dus steeds de 3 getallen erachter erbij waardoor hij het niet deed maar dit is nu niet het geval. Ik word echt knettergek van die site maar wil wel mn kaarten. Het gaat hier dus om een clubkaart, iemand miss een idee wat probleem is?
Ik weet t maar ik heb t eerder gebruikt en toen werkte t, nu dit gezeik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het probleem is ViaGoGo, die doet nogal eens gek. Ook vol met spelfouten die site.
Leer even normaal zinnen schrijven dan. De zin doet impliceren dat je het nummer van de klantenservice zoekt. En denk sowieso dat je het best met die koekebakkers contact op kan nemen. Misschien kunnen ze wat voor je betekenen ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik hebt het over het nummer van viagogo slimmert
Ja, ik heb er ook al eens kaartjes mee gekocht. Soms gaat het heel moeizaam en de laatste keer ging het wel meteen. Misschien over een paar uur nog eens proberen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik weet t maar ik heb t eerder gebruikt en toen werkte t, nu dit gezeik.
Ik heb het hier over Viagogo en inderdaad zoek ik het nummer van hen maar ga jij die maar eens vinden op die site of waar dan ook op t internet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Leer even normaal zinnen schrijven dan. De zin doet impliceren dat je het nummer van de klantenservice zoekt. En denk sowieso dat je het best met die koekebakkers contact op kan nemen. Misschien kunnen ze wat voor je betekenen ook.
Oeii, dat ging even te snel voor Rickiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:53 schreef PIETR het volgende:
Zit ff wat filmpjes te kijken van Drenthe, kom ik deze tegen:
Echt ziek
De eerste die er achterkomtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Gert het volgende:
Kan een VBL-mod het juiste nummer weer even in de TT zetten ipv die neuzenbingo? Dank u.
Ik vraag het één keer![]()
Staat er nog maar sinds een uur of 17quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:48 schreef Gert het volgende:
Kan een VBL-mod het juiste nummer weer even in de TT zetten ipv die neuzenbingo? Dank u.
Ik vraag het één keer![]()
Als je er nou AMSTERDAM in plaats van 020 neer had gezet dan was het heus wel eerder opgevallen hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat er nog maar sinds een uur of 17
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er nou AMSTERDAM in plaats van 020 neer had gezet dan was het heus wel eerder opgevallen hoor.![]()
En nou hop terug, anders maken we er 40-45 of 6.000.000 van.
Rustig man. Of begint de Ajaxhaat alweer op te drijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je er nou AMSTERDAM in plaats van 020 neer had gezet dan was het heus wel eerder opgevallen hoor.![]()
En nou hop terug, anders maken we er 40-45 of 6.000.000 van.
Welnee joh. Daar heb ik m'n minispoorbaan met goederentreintjes voor, op zolder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig man. Of begint de Ajaxhaat alweer op te drijven
Good boy.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee joh. Daar heb ik m'n minispoorbaan met goederentreintjes voor, op zolder.
[..]
Welnee joh. Daar heb ik m'n minispoorbaan met goederentreintjes voor, op zolder.
[..]
En toch was het o zo leuk voor de rest die het wel wistquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
't was me niet eens opgevallen![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:25 schreef Muto het volgende:
Dat maakt het juist mooi. Heel die 'grap' mislukt
Het staat weer gelijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Iedereen buiten jullie om hadden het door
Ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Iedereen buiten jullie om hadden het door
Het moet wel opvallend zijn hequote:
Idd er moet wel 1 iemand zijn die het begrijptquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het moet wel opvallend zijn he
gebeurtquote:
Ah, hilarisch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gebeurt
En om 17uur was ik flauw
[ afbeelding ]
Hij was best leuk, kom op zuurpruimquote:
Datgene waar bij ons staat: denk goed na...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga ff heel dom doen, wat is een topicpointer?
quote:16-jarige keeper Kamil Miazek tekent 3-jarig contract
24 oktober 2012 , met dank aan forumlid Opoku
De 16-jarige Poolse keeper Kamil Miazek heeft een driejarig contract getekend bij Feyenoord. De jonge keeper uitkomend voor het Poolse GKS Belchatow viel Feyenoord op tijdens de Coca Cola Cup 2012 voor talenten tot 16 jaar. Hij werkte vervolgens in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een stage af bij Feyenoord.
Kan iemand dan ook eindelijk eens een keer de Geboortedatum van Mitchell te Vrede aanpassen? Hoe moeten we die ooit verpatsen als hij nu in de dertig is?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Good boy.
Nou zondag ook nog terug in de mand.
Even Afrika bellen, vragen hoe zij dat doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:41 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Kan iemand dan ook eindelijk eens een keer de Geboortedatum van Mitchell te Vrede aanpassen? Hoe moeten we die ooit verpatsen als hij nu in de dertig is?
Het irriteert je wel, hè?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:41 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Kan iemand dan ook eindelijk eens een keer de Geboortedatum van Mitchell te Vrede aanpassen? Hoe moeten we die ooit verpatsen als hij nu in de dertig is?
Hij heeft een Nederlandse vrouw, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef OProg het volgende:
henke Larsson interviewtje net op 3. Gewoon nog steeds vloeiend Nederlands.
Dat wist ik niet. Waar woont hij tegenwoordig eigenlijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:07 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heeft een Nederlandse vrouw, dus zo vreemd is dat niet.
Hij is toch trainer van Helsingborg?, sowieso trainer in Zweden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Waar woont hij tegenwoordig eigenlijk?
Hoe mooi deze overwinning ook was, het zou zoveel mooier zijn als hunnie er ook bij waren en die koppies te zien. Dan hadden we wel een nieuwe Kuip nodigquote:
quote:Ulrich van Gobbel weet als Feyenoord-supporter in hart en nieren wat de Klassieker voor de mensen rondom de club betekent. In NUsport spreekt de oud-voetballer zich uit over het beladen duel dat zondag weer op het programma staat.
Van Gobbel had ruim tien jaar het tricot van Feyenoord om zijn schouders hangen, in die tijd maakte hij de nodige Klassiekers mee. "Het was de wedstrijd van het jaar", kijkt de voormalig verdediger terug. "Ik stond met het schuim op mijn bek op het veld."
Ruzie met De Boer
Net als het Legioen zag ook Van Gobbel de Klassieker als de wedstrijd van het jaar. "Ik was heel de week met die wedstrijd bezig, dacht steeds aan de duels met Bryan Roy. Ik vloog erbovenop. Ik had altijd ruzie met Ronald de Boer, ook bij het Nederlands elftal."
"Niet dat hij mijn vijand was, maar wij vochten altijd pittige duels uit. Ik hield me bij Oranje niet in en daar kon hij niet tegen. Schopte hij me na. Dat liep bijna uit de klauwen", doet de inmiddels 41-jarige Van Gobbel nu uit de doeken.
Over de rand
"Feyenoord en Ajax is haat", zegt De Tank vier dagen voor weer een nieuwe ontmoeting. "Dat blijft zo en zal nooit veranderen. In mijn tijd moesten we de eer van de stad verdedigen. Zo heb ik het althans altijd beleefd."
"Wij zijn Rotterdammers, wij zijn knokkers. Er hoeft niet gevochten te worden, maar het moet wel op het scherp van de snede. Op de rand, net erover", besluit Van Gobbel.
Ik las het netquote:
Zonde, zelfde verhaal voor Achahbar in mindere mate.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Tuurlijk is Koeman dom om Leerdam erin te zetten en niet Vilhena.
Wat moet hij dan? Het voorbeeld van Castaignos, Bruma en Ake volgen? Zou enorm dom zijn. Hij ziet ook wel dat Clasie, de Vrij, BMI, Kongolo etc allemaal een kans krijgen en je daarna snel in de picture komt bij NL.quote:
Twee verschillende spelers.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:56 schreef vandermar het volgende:
Tuurlijk is Koeman dom om Leerdam erin te zetten en niet Vilhena.
Here we go againquote:Pellè ziek, Klassieker vooralsnog niet in gevaar
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International meldt dat Graziano Pellè woensdagmiddag op de training ontbrak. De Feyenoord spits is ziek. Het duel van zondag tegen Ajax zou vooralsnog niet in gevaar komen. Ruben Schaken liet weten nog steeds vol vertrouwen te zijn dat hij zondag kan spelen.
Hij eet niet toevallig bij Vapiano's?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, koopt nou niemand een keer een jas voor die spitsen
Daar is hij teveel Italiaan voor. Zijn vriendin schijnt wel te blowen overigens.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij eet niet toevallig bij Vapiano's?
Ik denk eerder Happy Italy.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij eet niet toevallig bij Vapiano's?
*Vriendinnenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij teveel Italiaan voor. Zijn vriendin schijnt wel te blowen overigens.
Ik geloof niet dat hij met Fernandez begint, na dat fiasco afgelopen weekendquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan begint Achabar al zou Koeman wel met Fernandez beginnen
Misschien wel, alleen vult Leerdam het niet goed in. Koeman wil dat de rol van El Ahmadi wordt overgenomen en Leerdam kan dat niet. Vilhena wel, veel meer pit en drive.quote:
Hopelijk op zo'n manierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
Ik wil Anass weleens zien tegen Ajax. Ben benieuwd hoe'ie zich dan profileert.
Eerste seizoen ooit dat die nummer 3 achterin speelt, die moet natuurlijk gewoon druk zetten.quote:
Bazengoal ja.quote:
Ik wel het blijft Koeman.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij met Fernandez begint, na dat fiasco afgelopen weekend
Bazig.quote:FSV feliciteert de Feijenoorder met wereldrecord
Vereeniging de Feijenoorder gaat zondag een heus wereldrecord vestigen, wat zal worden vermeld in Guinness World Records. De Feijenoorder heeft een uitzonderlijke krant gemaakt met de afmetingen van 58 bij 84 cm. Het oude record stond op naam van de Franse sportkrant L'Equipe. Vanaf deze plaats feliciteren wij de Feijenoorder met hun officiële erkenning.
Beste Feijenoorder,
Na de zwaar bevochten overwinning in Venlo is het aftellen nu echt begonnen. Nog vijf nachten proberen de slaap te vatten en het is zo ver: de belangrijkste wedstrijd van het jaar. De Klassieker. En zo'n grote wedstrijd verdient iets groots. Waar Feyenoord altijd de eerste is geweest (Europa Cup I, Wereldbeker, UEFA Cup), heeft het Legioen meer dan eens bewezen de grootste te zijn. En dat gaan we zondag als Vereeniging De Feijenoorder dubbel en dwars waarmaken met het vestigen van een heus wereldrecord, inclusief erkenning door Guinness World Records: De grootste krant ter wereld!
Een record dat de grote Franse sportkrant L'Equipe met al haar duurbetaalde professionals de voorbije zomer ter gelegenheid van de Olympische Spelen vestigde met een krant van 56 bij 80 cm, wordt nu -enkele maanden later- al verbroken door Vereeniging De Feijenoorder met al haar gepassioneerde vrijwilligers: 58 bij 84 cm. Pak aan!
Het thema van de krant laat zich raden: De Klassieker. Maar er is uiteraard ook aandacht voor dat machtige strijdtoneel; Stadion Feijenoord. Oude dozen zijn opengetrokken en na tig uren zoeken, scannen, schrijven, selecteren en opmaken is hij vannacht dan gedrukt, de tweede uitgave van De Feijenoorder. En met dank aan een mooie groep adverteerders kunnen wij deze krant zondag voorafgaand aan de wedstrijd in een oplage van 10.000 (!) exemplaren gratis uitdelen.
Als lid van Vereeniging De Feijenoorder bieden we je uiteraard een aantal voordelen, zo ben je middels deze nieuwsbrief als eerste op de hoogte van dit initiatief, terwijl we je ook van harte uitnodigen zaterdag aanwezig te zijn bij de overhandiging van het eerste exemplaar aan een bijzondere Feijenoorder en daarbij de mogelijkheid om direct een exemplaar mee te nemen.
De training -helaas in de Kuip- begint zaterdag om 10h30 en nadat wij de spelers en trainers een warm welkom hebben gegeven, laten we ze rustig een training afwerken en verzamelen wij tussen 11h00 en 11h30 in de kantine op Varkenoord, waarna hier rond 11h30 de overhandiging van het eerste exemplaar plaats zal vinden.
Kortom: tot zaterdag. En zondag. Laten we er met zijn allen alles aan doen om er weer net zo'n waanzinnige Klassieker als vorig jaar van te maken. Aan ons zal het niet liggen...
Met rood-witte groet,
Vereeniging De Feijenoorder
Eén van de regels zal wel een minimale oplage zijn... en dan is dit formaat aardig fors, ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:34 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Niet echt heel groot toch, of ligt dat aan mij?
Guidetti zal wel spijt hebben dat hij de boel onbewust op scherp heeft gezet in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Maraten het volgende:
Het mooie is dat die Neuzen zaterdag nog helemaal aan het dromen zijn
Dit ja,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:36 schreef Maraten het volgende:
Het mooie is dat die neuzen zondag nog helemaal aan het dromen zijn
Ja dat heeft Guidetti gedaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Guidetti zal wel spijt hebben dat hij de boel onbewust op scherp heeft gezet in Amsterdam.
wel lullig dat hij alleen de 0-1 twittert.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ja dat heeft Guidetti gedaan
Als hij daar echt voor heeft gezorgd dan is het nog triester dan dat ik dacht in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Guidetti zal wel spijt hebben dat hij de boel onbewust op scherp heeft gezet in Amsterdam.
Ja, ik denk dat ook wel ja, grote onderschatting, geen druk zetten en Ajax gewoon een beetje in het spel laten komen... ManC heeft zich dus helemaal niet verdiept in die wedstrijdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit ja,
Zo goed was het niveau van Ajax ook weer niet. Ze hebben vooral gewonnen door de onderschatting van Man City.
Zondag gewoon met het mes tussen de tanden weer druk zetten vanaf het begin en Ajax zal gewoon weer in de problemen komen.
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben niet blij voor ze, wel gewoon verdiend gewonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:46 schreef DonRaja het volgende:
Willem![]()
Hier zijn ook mensen blij voor Ajax en dat is helemaal niet erg...
Het ging om de manier waarop hij het zei... aan alles bleek dat hij niet tot die mensen hoorde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet blij voor ze, wel gewoon verdiend gewonnen.
Oh, ik heb het niet gezien.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging om de manier waarop hij het zei... aan alles bleek dat hij niet tot die mensen hoorde.
was willempie op tv?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het ging om de manier waarop hij het zei... aan alles bleek dat hij niet tot die mensen hoorde.
Als je gezegd had dat City de kampioen van de Jupiler League was had ik het ook geloofd, die gasten hadden geen flauw idee waar ze mee bezig waren geloof ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ook wel ja, grote onderschatting, geen druk zetten en Ajax gewoon een beetje in het spel laten komen... ManC heeft zich dus helemaal niet verdiept in die wedstrijd
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je gezegd had dat City de kampioen van de Jupiler League was had ik het ook geloofd, die gasten hadden geen flauw idee waar ze mee bezig waren geloof ik
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef SjaakBauer het volgende:
'Potverdikkie wat hebben ze daar veel vlaggetjes'
Juist niet, zie je die nummer 7 van Feyenoord niet diepgaan? Als hij druk zet dan komt de steekpass en staat hij alleen voor de keeper. Daarbij is het gewoon een zwak excuus voor een geweldig doelpunt en is ajax gewoon overklast.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eerste seizoen ooit dat die nummer 3 achterin speelt, die moet natuurlijk gewoon druk zetten.
Zo, de piemeltjes staan alweer goed overeind in 020.quote:Ryan Babel op AT5: "Als Feyenoord-Ajax vroegtijdig is beslist, dan is het misschien wel tijd voor een panna."
Laat ze maar roepen, des te leuker is het als ze keihard op hun bek gaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo, de piemeltjes staan alweer goed overeind in 020.
Zo voorspelbaar altijd, die gespeelde arrogantie.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gespeeld? Het valt me nog mee dat er nog niet geroepen wordt dat ze de CL gaan winnen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar altijd, die gespeelde arrogantie.
BMI pakt die gozerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Gespeeld? Het valt me nog mee dat er nog niet geroepen wordt dat ze de CL gaan winnen.![]()
Ik hoop dat er in de spelersgroep van Feyenoord iemand is die meneer Babel indien nodig even duidelijk maakt dat het slecht voor z'n gezondheid is om een panna in De Kuip te proberen.
Als Schaken fit is dan zal het Schaken en Verhoek worden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:40 schreef ace_eleven het volgende:
Vermoedelijke opstelling (door mij)
Lamprou
janmaat - De Vrij - Matthijsen - BMI
Clasie - Leerdam - Immers
??? - Pelle - ???
Wie gaan er op die flanken spelen (indien Schaken fit)?
Schaken(R) en Goosens(L) zou ik wel prima vinden, maar ik gok dat Verhoek na zijn eindelijk eens goede optreden blijft staan, maar dan verhuist Schaken weer naar links...
Kapot schoppen. En Frank de Boer zat alweer te janken dat we de afgelopen jaren in de Klassiekers thuis wel veel onterechte strafschoppen hebben gehad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=175246
Koren op de molen, olie op het vuur, etc.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ontzettende calimero.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Frank de Boer: "De laatste jaren hebben we veel onterechte penalty’s tegen gekregen bij Feyenoord. Vorig seizoen ook, dan merk je dat arbiter druk van De Kuip voelt".quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Precies, De Vrij moet je zuinig mee doen, heeft amper een wedstrijd in de benen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou Kongolo gewoon weer opstellen, maar blijkbaar telt ervaring zwaarder dan goede wedstrijden spelen.
Ook echt dom om zoiets te zeggen als je dat gewoon met een minuutje wikipedia kan debunken, maarjaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Frank de Boer: "De laatste jaren hebben we veel onterechte penalty’s tegen gekregen bij Feyenoord. Vorig seizoen ook, dan merk je dat arbiter druk van De Kuip voelt".
In de vijf seizoenen voor de laatste klassieker heeft Feyenoord welgeteld één penalty gekregen. Namelijk in 2008/2009. Ik had geen zin om nog verder terug te zoeken, maar dit toont al genoeg aan dat De Boer kletst.
Maar zo'n website zet dat gewoon neer zonder even in 5 minuten te checken of het wel klopt. Matig.
quote:Neem je sjaal mee naar de Klassieker!
Feyenoord en de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) roepen alle supporters die aanstaande zondag de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax bezoeken op om hun Feyenoord-sjaal mee te nemen naar De Kuip. Op deze manier is de sfeer in De Kuip optimaal en worden de spelers gesteund om een goed resultaat te boeken tegen Ajax.
In verband met de actie zijn vanaf vandaag, 25 oktober, tot en met de wedstrijddag alle sjaals in de Feyenoord Fanshops en de Feyenoord Fanshop online, verkrijgbaar voor 10 euro per stuk (met uitzondering van de Puma-sjaals en de business sjaal).
Klassiekerweerquote:
Zou als man city ook in mijn broek schijten als ik die topboy van de joden zie op 2:20.quote:
Wat heeft Lamprou daar te zoeken dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:25 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Zou als man city ook in mijn broek schijten als ik die topboy van de joden zie op 2:20.
Die geflipte midget komt van de hoeren af, heeft ff aan z'n slurfje laten lurken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft Lamprou daar te zoeken dan?
Zou hij ook dwergenkorting krijgen?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Die geflipte midget komt van de hoeren af, heeft ff aan z'n slurfje laten lurken.
Als Sneeuwwitje de hoer was, dan wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou hij ook dwergenkorting krijgen?
Even verder wat statistieken over de laatste 5 jaar erbij gepaktquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Frank de Boer: "De laatste jaren hebben we veel onterechte penalty’s tegen gekregen bij Feyenoord. Vorig seizoen ook, dan merk je dat arbiter druk van De Kuip voelt".
In de vijf seizoenen voor de laatste klassieker heeft Feyenoord welgeteld één penalty gekregen. Namelijk in 2008/2009. Ik had geen zin om nog verder terug te zoeken, maar dit toont al genoeg aan dat De Boer kletst.
Maar zo'n website zet dat gewoon neer zonder even in 5 minuten te checken of het wel klopt. Matig.
Anders nieuws, godverdomme zin in zondag.quote:Feyenoord presenteert snel uitblinker van toernooi om Coca-Cola Cup
Donderdag, 25 oktober 2012 om 17:17
Feyenoord zal in de loop van volgende week Kamil Miazek presenteren aan de buitenwacht. De keeper uit Polen is net zeventien jaar geworden en gaat zijn handtekening zetten onder een verbintenis voor drie jaar, zo schrijft het Algemeen Dagblad. Feyenoord heeft Miazek al geruime tijd bestudeerd.
Miazek traint al langer mee met de Rotterdammers; zo’n twee maanden. Hij viel Feyenoord op tijdens de Coca-Cola Cup 2012 voor talenten tot zestien jaar. In de voorbereiding op het lopende seizoen werkte Miazek een trainingsstage af in de havenstad en daar viel hij in de smaak. Sindsdien mocht de jonge sluitpost vaker meedoen.
Miazek komt over van GKS Belchatów uit zijn vaderland en zal tot zijn twintigste onder contract staan in Rotterdam. De bedoeling is dat hij op termijn de strijd aan weet te gaan met Erwin Mulder, Kostas Lamprou en Michel Franken.
Is er zo weinig vertrouwen in De Jong dat er een gare pool gehaald word?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Anders nieuws, godverdomme zin in zondag.
Denk eerder weinig vertrouwen in Lamprou.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is er zo weinig vertrouwen in De Jong dat er een gare pool gehaald word?
Voor 2,5 per uur en een broodje kroketquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
Sowieso is die Pool multifunctioneel. Mocht hij nou niet kunnen keepen kan hij altijd nog de Kuip een likje verf geven.
Een koud broodje kroket, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor 2,5 per uur en een broodje kroket
Komt door de wachttijden bij de kuip, die zijn soms wel een half uur.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Een koud broodje kroket, dat dan weer wel.
Ik las dat ze vaak wel een uur lang zijn!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Komt door de wachttijden bij de kuip, die zijn soms wel een half uur.
Ik heb wel eens de hele wedstrijd in de rij gestaan. Kom je thuis heb je nog geen voetbal gezien. Maar wel een broodje kroket. Koud.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik las dat ze vaak wel een uur lang zijn!
En dan ook nog eens nat, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel eens de hele wedstrijd in de rij gestaan. Kom je thuis heb je nog geen voetbal gezien. Maar wel een broodje kroket. Koud.
Ja, brr. Mij zien ze daar niet meer. In die ballentent.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan ook nog eens nat, waarschijnlijk.
Ik blijf zondag maar lekker thuis, hoorde dat EL zelfs een eaglecam heeft, wat wil je nog meer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En dan ook nog eens nat, waarschijnlijk.
En je raad het al, die is opgehangen door polen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik blijf zondag maar lekker thuis, hoorde dat EL zelfs een eaglecam heeft, wat wil je nog meer.
Thuis heb je toch de echte beleving. Al moet ik zeggen, dat nieuwe stadion zal toch ook een hoop verbeteren aan de sfeer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik blijf zondag maar lekker thuis, hoorde dat EL zelfs een eaglecam heeft, wat wil je nog meer.
Sowieso, door dat nieuwe stadion zal de vrijdagavondspits rondom Rotterdam verdwijnen. Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Thuis heb je toch de echte beleving. Al moet ik zeggen, dat nieuwe stadion zal toch ook een hoop verbeteren aan de sfeer.
Ik hoorde zelfs dat ze de mening gaan meenemen van de supporters. Dat is pas geweldig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, door dat nieuwe stadion zal de vrijdagavondspits rondom Rotterdam verdwijnen. Dat is echt fantastisch.
Januari was dit jaar een goed alternatiefquote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Ik wil de klassieker wel een keer in December, graadje of 6, miezerig weer, half 5 en het is al schemerig. Vol erop, prima sfeertje
Ze naaien ons wel twee keer trouwens, hoe kan het tegen Ajax een risicoduel zijn als er geen supporters uit Amsterdam mogen komen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:51 schreef Grifte het volgende:
Sowieso een topper 's avonds zou wel weer eens lekker zijn, ipv altijd zoiets als een risicoduel bestempelen en dus half 1 op de zondag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |