Tja, de_kromme he..quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef Luni het volgende:
Kan wel merken dat het herfstvakantie is...........
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef De_kromme het volgende:
maar ik vind Feijenoord op hetzelfde niveau zitten als Den Haag momenteel.
Schaken op links? Nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schaken maakt die van Rhijn kapot man
Goossens is toch sowieso stijf links?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
Goossens op links beginnen en Schaken op rechts. Dan wissel je Goossens later maar, maar ik vind dat hij het wel mag laten zien.
Ja, en schaken is toch rechts of ben ik nu dom?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goossens is toch sowieso stijf links?
Uhm, neen... ik las jouw eerdere post verkeerd. Ik dacht je Goossens van flank wilde laten wisselen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, en schaken is toch rechts of ben ik nu dom?
Nee dat zou dom zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm, neen... ik las jouw eerdere post verkeerd. Ik dacht je Goossens van flank wilde laten wisselen.
Ja, maar Blind is volgens mij de laatste weken juist één van hun betere spelers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee dat zou dom zijn.
Verhoek en Goossens vind ik wel een goed koppel met Pelle, maar niet tegen Ajax. Dan heb ik liever een wat sneller persoon op rechts, want die Blind staat daar toch?
Dus? Hij kan er zelfs dan nog steeds geen reet vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar Blind is volgens mij de laatste weken juist één van hun betere spelers.
De selectie van Ajax is op dit moment gewoon erg zwak, helaas wijn wij zijn ook niet erg sterk, dus wordt gewoon een kwalitatief erg slechte klassieker vrees ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus? Hij kan er zelfs dan nog steeds geen reet van
Zolang we maar winnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De selectie van Ajax is op dit moment gewoon erg zwak, helaas wijn wij zijn ook niet erg sterk, dus wordt gewoon een kwalitatief erg slechte klassieker vrees ik.
En zo zit dat.twitter:superguidetti twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:02:07Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekend
and That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
reageer retweet
???quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef Muto het volgende:
En zo zit dat.twitter:superguidetti twitterde op maandag 22-10-2012 om 16:02:07Buzzing That i am going 2 #Feyenoord vs #020 this weekend
and That i Will se #020 lose 2 games this week vs #MCFC and #Feyenoord !
reageer retweet
Er gaan geruchten dat hij Feyenoord - Ajax gaat bezoeken en zo Ajax 2x in 1 week zal zien verliezen: Eerst tegen City daarna tegen ons. Helder nu?quote:
En 12:30 uur.........quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef satecl het volgende:
Wel lekker dat ajax eerst nog even in de CL moet spelen. Statistisch gezien een groot nadeel voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |