En dat terwijl we pas in de 2e helft de goals tegen kregen tegen PSV...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat hebben we tegen PSV ook al gezien ja. Ik snap dat slappe begin ook niet, nu al een paar wedstrijden. Het lijkt alsof ze pas beginnen met voetballen, nadat ze een schop onder hun kont hebben gekregen in de rust.
Voorhoede zal gewoon Verhoek - Pelle - Schaken zijn. Fernandez gaat alleen nog maar spelen als er 2 aanvallers geblesseerd zijn, want Koeman heeft het echt wel gehad met die gast. Trapte hem tegen PEC ook direct op de tribune toen Pelle er was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:06 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zondag zal Goossens wel starten toch? Goossnes - Pelle - Schaken (mits fit)
Essentieel wordt wel het middenveld, zeker zondag. Ben toch benieuwd wat Koeman uit z'n hoge hoed tovert. Vond het gisteren namelijk ook zijn fout, dat hij weer startte met Fernandez.
Sissy is weer geblesseerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het overigens wel positief dat Koeman durft de schuiven. Gister Fernandez er gewoon af halen, Cissé buiten de basis... dat is weleens anders geweest.
Zou het stom vinden, als we nu weer zouden starten met een rechtspoot op links. Dat experiment is nu al zovaak mislukt. Koeman moet gewoon keuzes maken, laat Goossens zich dan maar stuk spelen een helft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:08 schreef Caland het volgende:
Denk dat het Verhoek - Pelle - Schaken wordt. Goossens al direct een basisplaats lijkt me sterk.
Maar ik verwacht ook wel weer een verrassing van Koeman.
Schaken maakt die van Rhijn kapot manquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou het stom vinden, als we nu weer zouden starten met een rechtspoot op links. Dat experiment is nu al zovaak mislukt. Koeman moet gewoon keuzes maken, laar Goossens zich dan maar stuk spelen een helft.
Vond het gisteren gewoon herstellen van zijn eigen fout. Dat hij gewoon weer met Fernandez op de proppen kwam, echt onbegrijpelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind het overigens wel positief dat Koeman durft de schuiven. Gister Fernandez er gewoon af halen, Cissé buiten de basis... dat is weleens anders geweest.
Koeman schuift helemaal niet, alleen als er geblesseerden zijn juist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:09 schreef Dekatria het volgende:
Wat had hij voor een keus?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vond het gisteren gewoon herstellen van zijn eigen fout. Dat hij gewoon weer met Fernandez op de proppen kwam, echt onbegrijpelijk.
Dan moet die Elab wel echt hemeltergend slecht zijn trouwens. Kwam er sowieso pas toen ik weer thuis was achter dat hij had meegedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat had hij voor een keus?
Goossens is net weer fit, die wil hij rustig brengen en Achahbar is geen linksbuiten
Vormer - Leerdam. BMI - Nelom, toen Mathijsen kwam, dus niet heel erg verrassend. En Verhoek voor Cissequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
Koeman schuift helemaal niet, alleen als er geblesseerden zijn juist.
Ohja, dat was echt helemaal niksquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet die Elab wel echt hemeltergend slecht zijn trouwens. Kwam er sowieso pas toen ik weer thuis was achter dat hij had meegedaan.
Op links is het inderdaad dun bezaaid. Maar had dan desnoods met die Omar begonnen. Wil dan wel eens wat van gozer zien, anders kennen we hem beter in december weer op de boot naar Manchester zetten als we toch weer kiezen voor Fernandez.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Goossens is net weer fit, die wil hij rustig brengen en Achahbar is geen linksbuiten
Valt reuze mee, alleen vorig jaar niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaf gisteren ook aan dat hij liever op het middenveld speelt. Is zeker een optie, helemaal omdat Koeman nogal gecharmeerd van hem is. Die man heeft echter nog nooit meer dan 20 wedstrijden in een seizoen gespeeld geloof ik.
Die was ik even vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Op links is het inderdaad dun bezaaid. Maar had dan desnoods met die Omar begonnen. Wil dan wel eens wat van gozer zien, anders kennen we hem beter in december weer op de boot naar Manchester zetten als we toch weer kiezen voor Fernandez.
Hij wilde Drenthe toch niet ivm genoeg keuzes ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ohja, dat was echt helemaal niks![]()
Jij was in Venlo?
We hebben normaal gesproken toch genoeg keuzes?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij wilde Drenthe toch niet ivm genoeg keuzes ?
Van Geel heeft gegokt met die kerel. Laatste 2 jaar goede ervaringen met Ryo en Guidetti, dus direct pakken wat je pakken kan, wie weet is het wat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.
Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat je zo'n traject met een huurspeler ingaat om hem op niveau Feyenoord te krijgen. Een huurspeler moet er direct staan en een absolute verbetering zijn tov je eigen selectie. Anders moet je er nooit aan beginnen.
Oh, daarom zijn hier zo veel kinderen aan het schreeuwen. Dacht even dat ik niet meer de enige zzp'er wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef Luni het volgende:
Kan wel merken dat het herfstvakantie is...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |