quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:23 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ik ga The Bold & The Beautiful kijken. Lekkere familieruzies over het grootste modehuis in Los Angeles! My kind of show.
Dat boek lees ik nuquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:24 schreef Geelman het volgende:
Ts, ben jij de dochter van:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:14 schreef finsdefis het volgende:
Serieus, doen wat je wilt. Je kan trouwens vanuit Istanbul voor 60 euro met de trein naar Teheran, mocht je Perzisch willen leren (sommige Iraniërs hebben het niet graag dat je 't als Westerling Farsi noemt).
Maargoed, people are only gonna get you down als je ambities hebt. Niet geschoten is altijd mis aangezien je altijd nog terug kan vallen op een burgerlijk leventje met pittig kort kapsel, een labrador, en een kringverjaardag waar de gastheer het bier in eigen beheer houdt.
Niet dat mij sommige vormen van burgerlijkheid erg lijken (veel met familie omgaan bijv.), maar wie niet waagt, wie niet wint!
Haha, dat als argument gebruiken! Ja ok, ik zal ook ff met die slogan door het leven gaan, dat neemt mijn kans op slagen vast wel toe. Gewoon ff de consequenties negeren. godamme.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:25 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Vertel me jouw zin van het leven maar ,alsjeblieft. Dat jullie mijn dromen gaan afkraken is één ding, maar om alles wat ik leuk vind ook de grond in te boren is een ander. 2Pac heeft wel meer bereikt dan wie dan ook hier in dit topic hoor.
Fix.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:10 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha TS is echt een typische Starbucks sushi-meisje die overal foto's van op Facebook gaat zetten. "lekker met mn liefste chickie een prosecco op het terras in Milaan", dat soort status updates.
Je moet ook Bint lezen. Wat een toppertjes!quote:
Wie heeft gezegd dat ik het leven als één groot feest zie? Ik ga werken, en hard ook, maar met een leuke baan zal ik dat harde werken leuk vinden ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef Tocadisco het volgende:
Ok TS, je doet communicatiewetenschappen en verwacht binnen 2 jaar na je afstuderen (er vanuit gaande dat je gewoon nominaal afstudeert) een baan te hebben met een baas die het niet erg vind dat je driekwart van het jaar ergens in oekieboekiestan cocktails aan het drinken bent? Heb je niet een beetje onrealistische verwachtingen over je verdere leven?
Ja.. zo'n meisje ben ik inderdaad,ja.quote:
En wat voor werk was dat ook alweer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ik het leven als één groot feest zie? Ik ga werken, en hard ook, maar met een leuke baan zal ik dat harde werken leuk vinden ook.
Ik, hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:27 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Ja.. zo'n meisje ben ik inderdaad,ja.
TwentyFourr wie is dat in jouw avi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat je met 24 volwassen bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef HilaryBanks het volgende:
Geachte Fokkers,
We willen hét leven gaan beginnen als we 24 zijn, jong maar toch volwassen genoeg.
elf.
Maar wel goedgekleed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denken dat je met 24 volwassen bent
Ik ben 24 en ben echt een teringkleuter
Every cloud has a silver lining dus maar weer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |