Snavel dicht? Let even op je taalgebruik, Soraya.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:54 schreef HilaryBanks het volgende:
Voor ''TwentyFour'' die zei ''wat moet je met Farsi'' het is toch een extra taal, en voor vele beroepen is het een + als je meerdere talen kan spreken, zeker in het buitenland. Het is een taal die door bijna 100 miljoen mensen wordt gesproken ter wereld. Dus snavel dicht.
Sorry Henkquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Snavel dicht? Let even op je taalgebruik, Soraya.
Jij bent gelukkig wel geniaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry HenkWat ben je slim zeg, dat je een Perzische naam kent.
DIT DUS. Precies! Soms dan denk ik ook echt ''het is mijn leven, wat boeit jou het of het gaat lukken of niet?''quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat TS gelijk heeft. Het gaat er niet zozeer om of ze het echt gaat redden. Het is gewoon heel typisch dat mensen met simpelere dromen anderen omlaag proberen te halen. Alsof ze bang zijn dat het straks nog echt lukt ook.
En wat ben jij slim, dat je een Nederlandse kent. Leuk dat je je mening deelt, maar verhef je alsjeblieft niet boven mij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:56 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
Sorry HenkWat ben je slim zeg, dat je een Perzische naam kent.
Er waren eens een aantal meiden in Vilnius, die op zoeken waren naar avontuur, succes en een spannend leven..quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:53 schreef HilaryBanks het volgende:
Geachte Fokkers,
Zoals jullie weten ben ik een meisje van rond de 18 jaar oud, die uiteindelijk grote dromen heeft met haar beste vriendin voor het volwassen leven. Grenzen verleggen, is wat wij willen doen. We willen de wereld over reizen, naar verschillende steden, veel mensen ontmoeten en een onvoorspelbaar leven leiden.
We willen dit bereiken door een opleiding te gaan volgen op het HBO die ons naar ons doel kan leiden (Communicatie of European Studies bv). We willen hét leven gaan beginnen als we 24 zijn, jong maar toch volwassen genoeg.
Onze zogenaamde jaloerse vrienden zitten al op onze dromen/plannen te haten vanaf dag één. Ze noemen de opleidingen die wij leuk vinden ''pretstudies'' en zeggen dingen als ''uiteindelijk eindigen jullie als een bartender/zwerver ergens in Rotterdam''
Het liefst gaan wij helemaal niet meer met deze zogenaamde vrienden om, die gewoon jaloers zijn dat hun niet dromen en grenzen verleggen maar genoegen nemen met elke zaterdag ''Holland's Got Talent'' kijken met de tokkie buren en met Henk en Anita naar een kringverjaardag gaan en vervolgens over 20 jaar gezellig met opa, oma en de kids een weekendje naar de Veluwe gaan.
Wie zijn mensen eigenlijk precies om JOU te vertellen hoe JIJ JOUW leven moet leiden? Dat kan toch alleen jij bepalen?
Klacht : mensen die haten op aankomend succes, omdat hun leven al is bepaald.. door hun zelf.
Waarom open je er dan in hemelsnaam een topic over dat je vriendinnen het niet met je eens zijn? Dan moet het jou toch geen donder interesseren en ga je gewoon verder met je leven? Maar kennelijk zit het je zo hoog, dat je er een topic over moet openenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
DIT DUS. Precies! Soms dan denk ik ook echt ''het is mijn leven, wat boeit jou het of het gaat lukken of niet?''
OK, sorry van dat snavel dicht, dat ging iets te ver.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En wat ben jij slim, dat je een Nederlandse kent. Leuk dat je je mening deelt, maar verhef je alsjeblieft niet boven mij.
Oh jij hebt het gedaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef Awesome_ het volgende:
Communicatieheel de dag kartelscharen en met gekleurd papier dingen aan elkaar pritten.
Hou je je plannen dan ook voor je of zit je ze ongevraagd rond te spuien?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:57 schreef HilaryBanks het volgende:
[..]
DIT DUS. Precies! Soms dan denk ik ook echt ''het is mijn leven, wat boeit jou het of het gaat lukken of niet?''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |