quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Moeten Techguard ook ff pmen, zijn skills zijn wel handig denk ik.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het door piekartz en jou
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb alles verwijderd toen, zelfs Minecraft zelf.![]()
![]()
Maar dnb heeft die map sowieso nog, kan hem wel laten uploaden als je dat wilt.
[..]
[ afbeelding ]
Hebben jullie ook worteltjestaart op t werk?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:43 schreef Lorrelies het volgende:
Pff ik hou jullie niet meer bij.
Is er nog iets wat ik moet weten?
Nou fuck you dan ook 14.gifquote:
quote:
CHOO CHOO MOTHERFUCKER.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
http://www.planetminecraf(...)ngine-with-3d-smoke/
Zou het niet vetter zijn om dit in Tekkit te doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:34 schreef maurisioo het volgende:
Hallo allemaal,
Jullie vragen jezelf zeker af, waarom krijg ik een bericht over minecraft. Nou, jullie hebben allemaal in een lijst met mc spelers gestaan in het minecraft topic.
Er wordt binnenkort een base vs base event gehouden. Dit houdt in dat er een week lang tussen een bepaalde tijd (ong. 18:00 t/m 23.00 uur) een server gehost wordt. Er worden voor de tijd teams gemaakt. Die moeten een base opbouwen in een bepaald gebied. Zodra de bases klaar zijn is het de bedoeling de vijandelijke base te vinden en die te slopen enzo.
Dit hebben we al vaker gedaan (misschien herkent iemand het nog). Het klinkt misschien simpel, maar het is heel erg leuk!
Hier is het topic waarin het besproken wordt. Lijkt het je leuk om mee te doen, meldt het dan even.
Bedankt voor jullie tijd!
Maurisioo
nnenenenenenenneneneneneneneneneequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou het niet vetter zijn om dit in Tekkit te doen?
Nee dan ben je ultra OPquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou het niet vetter zijn om dit in Tekkit te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |