Geen vliegveld Dronten, dan maar zo landen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En terwijl ik het type hoor ik een vliegtuigje overvliegen
Vliegveld Lelystad
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Volgend jaar April ergens ofzo.
Zweefvliegveld Biddinghuizenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geen vliegveld Dronten, dan maar zo landen.
Ik weet niet waar ik moer beginnen met de boeken. Ik heb de eerste 2 seasons al gezien. En ik wil niet herhalen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Volgende boek duurt ook nog eeuwenGoT, biggest tease ever.
Ben je al miljonair?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe wel mee in alle vrede trouwens, niet meer zoals toen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zweefvliegveld Biddinghuizen
Daar had je niet van terug, hé?
Boek 1 kan je wel skippen op zich, boek 2 verschilt toch wel met seizoen 2, dus dat is het nog wel waard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moer beginnen met de boeken. Ik heb de eerste 2 seasons al gezien. En ik wil niet herhalen.
DRUMPIEquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook een PM gekregen. Als er veel mensen mee doen dan wil ik wellicht joinen.
EWA DRUMPBOIIIIIquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe wel mee in alle vrede trouwens, niet meer zoals toen.
Ik heb alles verwijderd toen, zelfs Minecraft zelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
DRUMPIE
heb jij de 1.8 maps nog van joun server?
kubnnen we die misschien ook nog gebruiken!
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef Sitethief het volgende:
Tyfus, wat veel pm's.
Ik kijk ff of ik mee kan doen.
Bobberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |