Muismatten, Headsets en Toetsenborden van hun zijn goed, Muizen zijn idd minder.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik heb gewoon koptelefoon van Philips. Kan alles aan, behalve er op gaan zitten. EN WEET JE WAT, TOEN KOCHT IK DEZELFDE NOG EEN KEER!
Tevens is Steelseries wel twijfelachtig ja. Die WoWmuis ooit bij een expansion gekregen, werkte toch niet al te lekker. (De muismat en 2 t-shirts die ik kreeg omdat het te laat was geleverd zijn wel pro.)
Geen vliegveld Dronten, dan maar zo landen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En terwijl ik het type hoor ik een vliegtuigje overvliegen
Vliegveld Lelystad
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Volgend jaar April ergens ofzo.
Zweefvliegveld Biddinghuizenquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geen vliegveld Dronten, dan maar zo landen.
Ik weet niet waar ik moer beginnen met de boeken. Ik heb de eerste 2 seasons al gezien. En ik wil niet herhalen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Volgende boek duurt ook nog eeuwenGoT, biggest tease ever.
Ben je al miljonair?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe wel mee in alle vrede trouwens, niet meer zoals toen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zweefvliegveld Biddinghuizen
Daar had je niet van terug, hé?
Boek 1 kan je wel skippen op zich, boek 2 verschilt toch wel met seizoen 2, dus dat is het nog wel waard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moer beginnen met de boeken. Ik heb de eerste 2 seasons al gezien. En ik wil niet herhalen.
DRUMPIEquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb ook een PM gekregen. Als er veel mensen mee doen dan wil ik wellicht joinen.
EWA DRUMPBOIIIIIquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik doe wel mee in alle vrede trouwens, niet meer zoals toen.
Ik heb alles verwijderd toen, zelfs Minecraft zelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
DRUMPIE
heb jij de 1.8 maps nog van joun server?
kubnnen we die misschien ook nog gebruiken!
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef Sitethief het volgende:
Tyfus, wat veel pm's.
Ik kijk ff of ik mee kan doen.
Bobberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |