Een laatste drankje op het laatste uur in de kroeg een mooi eindequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
Een drankje in de kroeg drinken is inderdaad vaak een mooi begin voor een date
Er moet heel wat gedronken worden voor ik iets qua drank meekquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Natuurlijk drinkt iedereen omdat hij/zij het lekker vindt. Maar een belangrijke bijzaak lijkt me dat men dan (later op de avond) wat losser wordt en een avond heel wat leuker kan worden.
Een laatste drankje bij de laatste ronde is de start van een lange leuke nachtquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een laatste drankje op het laatste uur in de kroeg een mooi einde
Haha dit! Daar moet ik ook nog wel eens op letten ja! Ik drink graag Whisky, of Wodka. Kan ook overkomen als alcoholist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er moet heel wat gedronken worden voor ik iets qua drank meek
Ik pas altijd wel mijn drink snelheid aan die van haar aan
Als ik op mijn tempo drink kan dat mogelijk wat verkeerd overkomen
Die kans zit er dan zeker inquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
Een laatste drankje bij de laatste ronde is de start van een lange leuke nacht
Dat is ook gebeurd na die 2e dubbeldate zeg maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:12 schreef Pvoesss het volgende:
Wees dan een vent en speel het direct open
Zo van joh weetje je bent een leuk meisje ik wil meisje B.
Ik drink mixjes maar op een vrij hoog tempo en kan er zeer goed tegen. Dus tijdens een date de rem er opquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha dit! Daar moet ik ook nog wel eens op letten ja! Ik drink graag Whisky, of Wodka. Kan ook overkomen als alcoholist.
Het moet heel gek lopen wil ik tijdens de laatste einde van de kroeg TE veel op hebquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die kans zit er dan zeker in
Al is het dan wel handig dat je niet TE veel op hebt
Ik heb sowieso het idee dat bij veel mensen het dronken zijn ook wel eens tussen de oren zit. Of ze zich in ieder geval meer dronken voordoen dan ze daadwerkelijk zijn om maar een beetje op te vallen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink mixjes maar op een vrij hoog tempo en kan er zeer goed tegen. Dus tijdens een date de rem er op
[..]
Het moet heel gek lopen wil ik tijdens de laatste einde van de kroeg TE veel op heb
lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
Het moet heel gek lopen wil ik tijdens de laatste einde van de kroeg TE veel op heb
Als je 16 bent misschien. Zie geen reden om dat te doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:15 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat bij veel mensen het dronken zijn ook wel eens tussen de oren zit. Of ze zich in ieder geval meer dronken voordoen dan ze daadwerkelijk zijn om maar een beetje op te vallen.
Nee hoor, ik drink ook graag Whisky en Wodkaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Haha dit! Daar moet ik ook nog wel eens op letten ja! Ik drink graag Whisky, of Wodka. Kan ook overkomen als alcoholist.
Nee ik ook niet, maar ik heb het dan ook niet over mezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je 16 bent misschien. Zie geen reden om dat te doen
Highland Parkquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik drink ook graag Whisky en WodkaHeerlijk. Vooral als het hele goede is
Jij snapt het! ha haquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Highland ParkMaar wordt andere discussie zo.
Bij mij valt het altijd goed hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
lol
Bij mij is het maar net hoe het valt. En soms is dat wel eens verkeerd
SC een beetje beperken aub.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je 16 bent misschien. Zie geen reden om dat te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is geen antwoord op te geven, je kunt dan net zo goed vragen wat de beste auto is. Dat is allemaal afhankelijk van wat jij wil en prettig vind.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:33 schreef Mark_Rutte het volgende:
Wat is nou de beste (gratis) site? Categorie vrouwen 20~25 ongeveer.
De beste auto kan ik je zo vertellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Daar is geen antwoord op te geven, je kunt dan net zo goed vragen wat de beste auto is. Dat is allemaal afhankelijk van wat jij wil en prettig vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |